Hop til indhold

Recommended Posts

hey Peepz, her kommer lige et spørgsmål fra en ny ung liderkal der er begyndt og nyde glæder af de søde piger vi har rundt i landet. :D

Jeg har overvejet sådan en Thaimassage da jeg træner en del - men samtidig hører jeg tit, at man kan købe med Fuld pakke?
hvad skal det lige betyde ? er det et handjob? eller får man også lov til og knulle ? :-D 
Det var sådanset bare det jeg undrede mig over. :-)

er der forreste nogle der har prøvet Yupin i Middelfart? tænker at køre forbi her i ugen, har hørt man kan få fuld pakke der, så uanset hvad det er, ska det da prøves  :P håhå, men vil da gerne vide hvad jeg går ind til.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuld pakke er med sex.

Men hvis du ønsker at massagen skal være i orden bør du nok hellere lægge vægt på det aspekt.

Min erfaring (fra Sjælland) siger mig at de sjældent kan det hele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først tænkte jeg. Det er da et indlæg til debat, hvornår og hvordan.

Men så spurgte du alligevel specifikt til et sted i Middelfart. Derfor er dit indlæg blevet flyttet til underforummet efterlysninger under Anmeldelser af thaimassage på Fyn.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

Forbrugerstyrelsen har en udførlig beskrivelse af "fuldpakke" for de enkelte landsdele.

Thai-Massage-Anke-Styrelsen, behandler klager, hvis du mener ikke at have modtaget den fulde pakke, som ellers aftalt. ........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...