Hop til indhold
stålmanden

Sharon i Valby

Recommended Posts

Blev sgu lidt fristet af de billeder.. og jow jow.. det er hende.. men som altid er billeder pænt taknemmelige.. 

NÅ.. rummet ligger et sted hvor man skal forbi et par øldrikkende/rygende polakker der også bor i samme opgang.. desuden er der fredag/lørdag næsten altid fest med en masse folk af anden etnisk herkomst i naboopgangen.. såååå.. ikke sådan super privat.. 

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal udtrykke mig.. men ja.. det var bare ikke lige min kop the.. Hun er pænt stor.. pikken er ikke som på billederne, men heller ikke lille.. kemien var der vist bare ikke.. 

 

Det bliver ikke en gentagelse fra min side.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

næææ.. det var "røvsygt".... hun var slet slet ikke til stede.. og det kan jo være mange ting.. kemi, dårlig dag osv.. men i det store og hele en meget uinspireret indsats fra den store dame.. fik et blow.. og så en 69'er... knep forfra og bagfra, men jeg kunne simpelthen ikke komme.. det var bare for kedeligt.. beklager jeg har generet dig voldsomt med at fortælle om det ( for mig ) irriterende moment med en slæng polakker .. men jeg bryder mig bestemt ikke om den slags "indgange".. 

 

PS: Det KAN godt være de var rumænere, bulgarere eller måske endda fra Letland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...