Hop til indhold

SØGER STORBARMET KVINDE NU!!!

Featured Replies

Skrevet

Trådstarters 3. bryst-efterlysning på en uge... Jeg deler hans interesse :-) men tænker at han måske kunne have skrevet videre i hans tråd nr 1 eller 2? Bare så vi ikke skal gentage forslagene igen og igen. 

Skrevet

Og hvis han så kunne placere dem i Efterlysningssektionen, istedet for anmeldelsessektionen... Ak ja, tænk at det kan være så svært at skrive i de rigtige sektioner, når alt blodet er i det nedre hovede...

/Francois

Skrevet
  • Author

Og hvis han så kunne placere dem i Efterlysningssektionen, istedet for anmeldelsessektionen... Ak ja, tænk at det kan være så svært at skrive i de rigtige sektioner, når alt blodet er i det nedre hovede...

/Francois

Havahahahah. 

Er suuuuuper ny, som i nok kan mærke. Hvor er søgesektionen?

Skrevet

Havahahahah. 

På forsiden, når du ser alle diverse forum kan du under hvert anmeldelsesforum se en undermenu til et efterlysningsforum.

Hvis du er inde i anmeldelseskategorien, kan du oppe i toppen se en overskrift "underkategorier". Der vil det respektive efterlysningsforum ligge

Det er god skik, at hvis du ikke har noget nyt at sige, at du fortsætter i samme tråd der allerede dækker det emne. Så risikerer dine brødre ikke at opleve at du spammer.

Velkommen hertil..

Skrevet
20 and curious skrev, for 23 timer siden:

Havahahahah. 

Jeg havde også en masse problemer med det de første mange gange jeg søgte efter nogle trunter :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.