Poul-Peter 79 Skrevet 8. Juli, 2016 (edited) Hvem har mødt Sakuna hos DaisyClub? https://daisyclub.dk/sakuna Hvad er hendes højde og vægt sådan cirka? Skriv gerne en rigtig anmeldelse under "Anmeldelser af piger ......." Har planer om et besøg i begyndelsen af næste uge, men jeg vil lige høre, om der er en anden fra dette forum, som kommer først. \Poul-Peter Redigeret 8. Juli, 2016 af Poul-Peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 417 Skrevet 8. Juli, 2016 Det finns redan en recension skriven nästan en timme innan din förfrågan: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 8. Juli, 2016 Mange tak for oplysningen. Det er en fin anmeldelse, men jeg vil gerne vide lidt mere konkret om hendes kropsmål, hvis det er muligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeoLummerkrogh 35 Skrevet 9. Juli, 2016 Mange tak for oplysningen. Det er en fin anmeldelse, men jeg vil gerne vide lidt mere konkret om hendes kropsmål, hvis det er muligt. Beklager, jeg glemte mit målebånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg