Hop til indhold
fraekfyrfyn

2 unge piger i ringe

Recommended Posts

Hejsa, var for et par år siden forbiet par tøser i ringe som jeg godt kunne tænke mig at finde igen ;) huset lå på gydeagervej, og så skulle man om bagved og ned i kælderen..

 

Er der andre end mig som kan huske dem og som evt kan sige om de stadig er aktive??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Tror godt jeg kan huske dem. De fik MEGET blandede anmeldelser, men selvom der var noget der efter eget udsagn blev snydt var der også nogen der var virkeligt godt tilfredse med dem. De havde jævnligt annonce på nettet, men det er MEGET længe siden jeg har set dem. Er ellers ret nysgerrig. :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De flyttede deres modtagelse og aktiviteter til campingvogn nær Ringe.

Senere flyttede de til Fåborg området

Jeg har tidligere været i kontakt med dem, men blev brændt af flere gange, så opgav jeg.

Der kom også en del dårlige meldinger om dem.

Sexeren .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter Hende der kalde sig Kira forsvandt fra Faaborgområdet har jeg en fornemmelse af at hun holdt helt op. Jeg har ikke set annoncer der mnder om hende meget længe.

Lidt en skam hvis man var til en lille nipsepige.

Rygterne om stoffer osv. var ifølge alt jeg så stærkt overdrevne......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj

Kira annoncerer salg af foto livecam osv under navnet "Little Miss Denmark" på Annoncelight og tilbyder ikke længere møder.... den anden er vist helt ude af billedet ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dem :) mindes også at hun annoncerede som kira.. men var egentligt mest hendes veninde som jeg er interesseret i :D men det kyder desværre til at hun er holdt op..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
 

Det er dem :) mindes også at hun annoncerede som kira.. men var egentligt mest hendes veninde som jeg er interesseret i :D men det kyder desværre til at hun er holdt op..

Jeg kan heller ikke huske venindens navn nåede desværre kun at besøge hende en gang men fuck hvor var hun lækker... tog helt sikkert en tur mere hvis hun dukker op igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...