Hop til indhold

Gudinden Adelie

Featured Replies

Skrevet

<p> Jeg var s&aring; heldig at blive godkendt af Adelie til en times hygge i St&oslash;vring i dag. Endda som den f&oslash;rste kunde denne sk&oslash;nne fredag. </p> <p> jeg g&aring;r ikke i detaljer, men det var s&aring; fuldst&aelig;ndig fantastisk, guddommeligt og n&aelig;sten uvirkelig dejligt. </p> <p> Adelie er helt unik. Jeg f&oslash;lte mig som en konge, og jeg h&aring;ber at den sk&oslash;nne Adelige smykke Kvinde b&oslash;d det bare 10 % s&aring; meget som jeg gjorde. </p> <p> Hold s&aring; k&aelig;ft hvor var det godt! </p>

Skrevet

Jeg tænker ej heller at du var i tvivl om min nydelse ....... Fantastisk måde at starte dagen på. En oplevelse som uden tvivl tåler en gentagelse :x

mange tak dels for de skønne ord men ligeså meget for et fantastisk møde :) 

ps .... Hvad er der sket med teksten .

Skrevet
  • Author

det ville nærmest være en synd ikke at gentage det :)

jeg tror den mærkelige tekst skyldes at jeg brugte en ukurant browser. Prøver med en anden her.

Skrevet
  • Author

for at gøre anmeldelsen lidt bedre forståelig prøver jeg igen

jeg var så heldig, at blive godkendt af Adelie til en times hygge i Støvring, endda som den første kunde den fredag.

Jeg går ikke i detaljer, men det var fuldstændig fantastisk, guddommeligt og næsten uvirkelig dejligt.

Adelie er helt unik. Hun fik mig til at føle mig som en konge.

Hold så kæft, hvor var det godt!

Skrevet

Nu giver det hele bedre mening ... :x

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.