Hop til indhold
Citroen mand

Kigge med i Bio.

Recommended Posts

Kære venner.

Når i er på FKK, og der er gang i den i Bio område, så tænker jeg, hvordan har i det med at stå/sidde og kigge på, et eller andet sted har dem som hygger i bio, jo valgt det, fordi de syntes om at det skal foregå i offentligheden, men jeg syntes selv det er lidt grænse over skridende, så jeg har som oftest smuttet min vej, men jeg har til gengæld utroligt meget lyst til at kigge med. Hvordan har i andre det med dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Kære venner.

Når i er på FKK, og der er gang i den i Bio område, så tænker jeg, hvordan har i det med at stå/sidde og kigge på, et eller andet sted har dem som hygger i bio, jo valgt det, fordi de syntes om at det skal foregå i offentligheden, men jeg syntes selv det er lidt grænse over skridende, så jeg har som oftest smuttet min vej, men jeg har til gengæld utroligt meget lyst til at kigge med. Hvordan har i andre det med dette ?

Nu er det som regel rimelig mørkt i Kinoerne, så det der foregår på lærredet er som regel mere seværdigt ;-)

Sidst jeg var på Harmony lå der en ældre mand med slåbrok på ovenpå en kvinde bagerst i Kinoen - ja, det gik da op og ned! - mere var der såmænd ikke i det.

Nej, hvis du vil se noget, så skal du tage på flattrates, hvor pigerne giver shows og inviterer mændene op på madrassen - og jo nærmere du sidder, jo større er chancen for selv at blive shiang-hajet - og så er det jo bare at give den gas :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Der sker masser af ting på det store madrasområde på Harmony, men det er ikke særlig velset at stå og kikke på. Selv gør jeg det ikke.

Så er det sjovere at smide sig ved siden af og vente til der kommer en pige forbi der er med på lidt sjov - måske kan det udvikle sig til lidt bytte sjov hvis makker og pige ved siden af er med på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som udgangspunkt må man forvente, at folk der hiver en pige med i kino-området har en interesse i at andre kigger på.

Min første tur på Artemis var for 6-7 år siden - dengang jeg stadig var ung og frisk. Jeg havde været sammen med en del piger, og jeg havde ikke mange flere skud tilbage i bøssen, men jeg ender med at løbe ind i en pige der gør alt hvad hun kan for at overtale mig til et blowjob i kinoet. Hun var ikke blandt de lækreste men der var noget frækt og beskidt over hende, så selvom jeg var lidt genert anlagt dengang, så fik hun mig med på den. 

Vi sætter os ned på forreste række, og der er mere eller mindre tomt derinde. Efter et overraskende godt blowjob bliver jeg for liderlig, og jeg ender med også at knalde hende i kinoet. Jeg havde allerede fået udløsning 4-5 gange tidligere samme dag, så jeg vidste, at der skulle meget til før jeg kunne komme igen, og derfor fik den fuld gas. I mellemtiden havde jeg ikke rigtig fået orienteret mig, så da jeg pludselig kigger mig rundt, så opdager jeg, at der nu er 10+ mænd der står og kigger på vores show. På den ene side var det super grænseoverskridende, men omvendt var der også noget frækt over det, og faktisk fik jeg et enormt ego-boost af det.

Efterfølgende har jeg været en del gange på både Artemis og Palace, og jeg har forsøgt at gentage oplevelsen. Det er mit indtryk at rigtig mange piger ikke er så meget for at dyrke sex i kinoet. Flere vil kun gå med til et blowjob og derefter forsætte med sex i et af de nærliggende værelser. Jeg har især oplevet, at jo mere lækker en pige er, desto sværere er det at overtale hende til kino-action. Måske tager jeg fejl her, men det er mine oplevelser fra de sidste par år. Andre gange har der bare været mere eller mindre tomt i kinoet, og så er det på en eller anden måde ikke lige så sjovt som når man har et publikum.

Så for at svare på dit spørgsmål, så synes jeg, at du skal slippe hæmningerne og kigge på når der er action. Det gør det kun sjovere for alle parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en uge side da jeg var på Harmony var der adskillige der hyggede sig bag i bioen, jeg sender lige et kort blik og sætter mig i en af stolene.

På Fantasy Lounge har jeg når jeg har deltaget i "gang bang" der i virkeligheden er bunkepul, oplevet at specielt mellemøstlige mænd står i døren og ser på, nogle gange får de at vide at enten deltager de eller går.

På Fantacy hvor der kun er forhæng foran rummene har jeg oplevet en der stak hovedet ind og så på i ca. fem sekunder, det fandt jeg uforskammet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...