Arrow2015 37 Skrevet 8. Juli, 2016 (edited) Efterlyser et frækt GB, hvor DP Double penetration (sport i 1 + 2'eren) på samme tid er muligt... kan det evt. krydres med, at pigen også sutter pik samtidigt? Så er det ultimative GB (for mig) ihvertfald iscenesat. Max 4-5 deltagere. Er der nogen der har kendskab til noget nord for Randers i nær fremtid? Eller er der grundlag for at lave ét? PS. Billede lånt (til inspiration) Redigeret 8. Juli, 2016 af Arrow2015 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 8. Juli, 2016 Held og lykke med arrangementet. Fedt billede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg er frisk hvis du finder ud af noget - lige noget for mig det du skriver - sådan skal det gøres 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arrow2015 37 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg er klar, mon der er en pige herinde, somer frisk på scenariet ovenfor? Nogen der evt. har forbindelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 10. Juli, 2016 Sport i 1+2eren tænker jeg som værende en sandwich. Hvorimod DP (doppelt penetration) er 2 pikke i samme hul. Prøv Adelie. Hun er med på det meste;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg