Guest kongo79 Skrevet 8. Juli, 2016 Hej Ofte står jeg i den situation at jeg har en flot pige som ønsker flere mænd om sig. Mange gange er det gratis da pigens nydelse er i centrum . Min udfordring er at jeg mangler seriøse mænd så derfor prøver jeg dette forum. Faste brugere herinde ved jeg er seriøs og står for kvalitet. Der er flere kan stå inde for mine setups. Men jeg har selvfølgelig nogen krav til dig/jer Du vil blive bedømt ud for hvor seriøs du er, din evne i sengen og din pli. Tilgengæld er jeg ligeglad med om du er gift eller hvor du bor, dit navn osv. Jeg ønsker ikke at ha en ny Facebook ven men kun mænd der kan stille op og performe når det gælder. Altid fuld diskretion Krav: Mellem 27 til 46 år Ikke overvægtig. Du skal ikke være buttet men omvendt behøver du heller ikke være i super god form. Du skal anse dig selv som en pæn mand. En god pik med fornuftig størrelse. Jeg skal se billede og der skal være kontakt via sms. Mine setups er ofte et par gange om måneden, de vil blive meldt ud flere dage i forvejen. Det er okay ikke at kunne deltage men at melde afbud på dagen eller dagen i forvejen er ikke god stil. Pigerne er ofte forskellige men er ofte i 20'erne og flotte .. Billeder bliver selvfølgelig send ud via sms... Send mig en privat besked hvis du mener at det er lige noget for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7736 Skrevet 8. Juli, 2016 Ved ikke om jeg skal grine eller græde (af lykke) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 627 Skrevet 8. Juli, 2016 Forkert forum pt. Ligger lige nu i efterlysning af piger og klinikker. Bør flyttes til events eller annoncer. Eller noget helt tredje. Om nogle hopper på, er en anden sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugardad 111 Skrevet 8. Juli, 2016 "Ikke overvægtig. Du skal ikke være buttet men omvendt behøver du heller ikke være i super god form. " Shit, nu skal vi igen debattere diskrimination af de tykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 8. Juli, 2016 Oplægget er skam oprigtig ment. Jeg ved ikke hvorfor men det er altid lidt svært at skaffe mænd til trekanter osv. Jeg tror det er fordi at mange mænd har svært ved eller er bange for at præsentere foran andre mænd.. Men igen det er bare mit bud... Jeg har skam et lille netværk af mænd men kunne godt bruge flere. Og ja jeg har også profil på scor, Swingeren osv men håbede at finde 2-3 seriøse her. Selvom det nok bliver svært ud fra overståede kommentar . Jeg selv er 40 år business mand og har aldrig haft svært med pigerne. Ikke fordi jeg er den kønneste men nok forbi jeg kan charme mig ind på dem. Jeg har en stærk pervers side og laver derfor flere setups hvor jeg skal bruge nogen ekstra mænd i ny og næ.... Længere er den så mænd ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 8. Juli, 2016 Og jeg skal måske lige tilføje at det altid er i kbh jeg laver mine setups Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storm-pige 33 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg syntes da det lyder som en god idé.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg