Guest Professoren Skrevet 8. Juli, 2016 Hej guys Er der nogen der kender hende her? Billedet er næppe ægte, da jeg fandt hende til salg her..., hvilket ikke afskrækker mig som sådan - blot tænder en lille orange lampe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 8. Juli, 2016 Personligt ville jeg holde mig væk... efter min mening er det ikke seriøst når man bliver ved med at lave nye historier,og specielt er det ikke seriøst at skrive man er slank,når det absolut ikke er tilfældet. Har besøgt både hende og hendes veninde hele 2 gange,og følte mig snydt da jeg lod mig lokke nr 2 gang,fordi jeg ikke gennemskuede det var samme personer pga af nye tekster igen og igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 9. Juli, 2016 Personligt ville jeg holde mig væk... efter min mening er det ikke seriøst når man bliver ved med at lave nye historier,og specielt er det ikke seriøst at skrive man er slank,når det absolut ikke er tilfældet. Har besøgt både hende og hendes veninde hele 2 gange,og følte mig snydt da jeg lod mig lokke nr 2 gang,fordi jeg ikke gennemskuede det var samme personer pga af nye tekster igen og igen. Tak for respons. Kan du uddybe lidt ift. selve oplevelsen? At hun ikke er slank, er ikke turn-off for mig, men hun skulle gerne være reel ift. ydelserne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 10. Juli, 2016 Professoren skrev, for 8 timer siden: Tak for respons. Kan du uddybe lidt ift. selve oplevelsen? At hun ikke er slank, er ikke turn-off for mig, men hun skulle gerne være reel ift. ydelserne... Det er maskinelt.... ikke tilstedeværende, og med telefoner der ringer ustandseligt... nye kunder står på spring hele tiden,og det mærkes tydeligt på den måde de skal have gjort færdig på. Nu er det ved at være længe siden,men kan på ingen måde forestille mig at noget skulle have ændret sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg