Hop til indhold
Guest Professoren

Mulat i Esbjerg

Recommended Posts

Personligt ville jeg holde mig væk... efter min mening er det ikke seriøst når man bliver ved med at lave nye historier,og specielt er det ikke seriøst at skrive man er slank,når det absolut ikke er tilfældet. Har besøgt både hende og hendes veninde hele 2 gange,og følte mig snydt da jeg lod mig lokke nr 2 gang,fordi jeg ikke gennemskuede det var samme personer pga af nye tekster igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
 

Personligt ville jeg holde mig væk... efter min mening er det ikke seriøst når man bliver ved med at lave nye historier,og specielt er det ikke seriøst at skrive man er slank,når det absolut ikke er tilfældet. Har besøgt både hende og hendes veninde hele 2 gange,og følte mig snydt da jeg lod mig lokke nr 2 gang,fordi jeg ikke gennemskuede det var samme personer pga af nye tekster igen og igen.

Tak for respons.

Kan du uddybe lidt ift. selve oplevelsen?

At hun ikke er slank, er ikke turn-off for mig, men hun skulle gerne være reel ift. ydelserne...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 8 timer siden:

Tak for respons.

Kan du uddybe lidt ift. selve oplevelsen?

At hun ikke er slank, er ikke turn-off for mig, men hun skulle gerne være reel ift. ydelserne...

 

Det er maskinelt.... ikke tilstedeværende, og med telefoner der ringer ustandseligt... nye kunder står på spring hele tiden,og det mærkes tydeligt på den måde de skal have gjort færdig på. Nu er det ved at være længe siden,men kan på ingen måde forestille mig at noget skulle have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...