Hop til indhold
Knægten

ålborg Heimdalsgade

Recommended Posts

 

Billederne er normalt FAKE

 

Ikke et sted jeg ønsker at støtte

Tværtimod - jeg har været der 3 eller 4 gange og det har hver gang været de piger , der er på billedet - dog måske med et par kilo ekstra ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Tværtimod - jeg har været der 3 eller 4 gange og det har hver gang været de piger , der er på billedet - dog måske med et par kilo ekstra ..

Da jeg var på adressen, bankede jeg både på A og B, men pigernes kvalitet var rigtig ringe. 

 

Hvem er den kønneste, som du kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

https://annoncelight.dk/showad/193209 Link til Julia som åbenbart er i Heimdalsgade igen. Billederne er ægte og hun er smuk som en gudinde. Har været på hende 3 gange og det er bare blevet bedre for hver gang.

Det kan være svært at finde ud af hvilke piger der er hvor (der er 2 lejligheder) men hvis man spørger efter en bestemt pige hjælper de gerne med at finde hende på pc´en eller hvis du kan fremvise hende på f.eks. iphone.

Held og lykke og lad os høre historien når du har været der. Har selv lige opdaget at Julia har sat annoncen på, så jeg er snart at finde mellem hendes velskabte ben, - mums!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...