Hop til indhold

ålborg Heimdalsgade

Featured Replies

Skrevet

hvor mange har erfarig med dette sted i ålborg 

kan se der er en del polske piger som ser temlig godt ud fra mit syn 

Skrevet

Har været der 6 gange..

Aldrig gået skuffet derfra. 

Pris 700,- 30 min

1400,- 1 time.

Skrevet

Billederne er normalt FAKE

Ikke et sted jeg ønsker at støtte

Skrevet

Billederne er normalt FAKE

Ikke et sted jeg ønsker at støtte

Tværtimod - jeg har været der 3 eller 4 gange og det har hver gang været de piger , der er på billedet - dog måske med et par kilo ekstra ..

Skrevet

Tværtimod - jeg har været der 3 eller 4 gange og det har hver gang været de piger , der er på billedet - dog måske med et par kilo ekstra ..

Da jeg var på adressen, bankede jeg både på A og B, men pigernes kvalitet var rigtig ringe. 

Hvem er den kønneste, som du kan anbefale?

Skrevet

Det er et stykke tid siden , jeg har været der , så jeg har ikke mødt nogen af dem der har annoncer på for tiden .. 

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/193209 Link til Julia som åbenbart er i Heimdalsgade igen. Billederne er ægte og hun er smuk som en gudinde. Har været på hende 3 gange og det er bare blevet bedre for hver gang.

Det kan være svært at finde ud af hvilke piger der er hvor (der er 2 lejligheder) men hvis man spørger efter en bestemt pige hjælper de gerne med at finde hende på pc´en eller hvis du kan fremvise hende på f.eks. iphone.

Held og lykke og lad os høre historien når du har været der. Har selv lige opdaget at Julia har sat annoncen på, så jeg er snart at finde mellem hendes velskabte ben, - mums!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.