Guest Randersand Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg søger en ung pige der forstår at give et virkeligt godt HJ/BJ. Det kan være på klinik, i bil, offentligt eller privat Gode forslag modtages gerne - og med "ung pige" mener jeg naturligvis ikke noget snavs udenfor lovens rammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest littledick Skrevet 8. Juli, 2016 Du skulle prøve Emma. Hun er netop på vagt i dene weekend i Hadsten. Hun er alt det, du efterspørger. Du kan få 15 min. fransk både med og uden gummi, og hun fiver et blow så englene synger. Jeg besøgte hende igen igår og fik et aldeles pragtfuldt blow og lidt sex. 900 kr. for en halv time er en god pris!! K.h. Littledick https://annoncelight.dk/showad/204225 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 8. Juli, 2016 Du skulle prøve Emma. Hun er netop på vagt i dene weekend i Hadsten. Hun er alt det, du efterspørger... Har hun naturlig behåring, som 'Randersand' efterspørger? KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest littledick Skrevet 8. Juli, 2016 Ups, det havde jeg godt nok lige overset. Nej, Emma er ikke med naturlig behåring, og jeg tror, at det bliver mere end overordentligt svært at finde en ung pige med naturlig kønsbehåring - heldigvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg