Hop til indhold
Aruba

Dina fra Sexyclub - Vildeste krop i branchen

Recommended Posts

Jeg var som som jeg nu engang plejer at være hos Dina i søndags.. Og jeg tænker at det er på tide med en anmeldelse, selvom den er så positiv at den nok kan få et par stykker herinde til at betvivle min beretning.. Men det kan jeg ikke tage mig af :-D

På hendes billeder har hun jo den mest fantastiske krop, veltrænet, stram og med en sindsyg røv.. Og det vil jeg godt lige sige at det har hun også i virkeligheden! 

Hver eneste gang vi har afregnet og hun er gået ud af rummet med pengene så bare synet af hendes røv har gjort at jeg har været klar når hun kom tilbage :shock::x
Hun er uden tvivl den af alle de piger i branchen jeg har mødt der har den flotteste krop, hendes bryster er perfekt størrelse uden at være vulgære, hendes røv er out of this world (jeg er MEGET glad for hendes røv kan i nok høre) og så har hun bare det smukkeste ansigt!
Jeg har altid syntes der har været noget lidt "mystisk" over mellemøstlige piger da de ofte er uden for min rækkevidde, og hvis jeg mødte hende på gaden ville jeg ALDRIG have gættet at hun arbejdede sådan et sted. Udover at hun har et ansigt som prinsesse Jasmin så har hun et arbejde der gør at hun skal se godt ud hver dag og det gør hun..!

Og nåh ja, så har hun altså den mest indbydende fisse jeg har set, jeg vedhæfter et billede som IKKE er af hende, men dem der har mødt hende kan skrive under på at hendes fisse ser præcis sådan ud! Jeg bruger altid de første 10-15 minutter på at slikke hende simpelthen fordi den bare skriger på opmærksomhed! :x:-P 

Jeg vil egentlig ikke sige så meget om selve akten da det jo varierer komplet fra person til person, jeg kan dog sige at hun er sindsyg god til at ride, og jeg har flere gange oplevet at hun får nogle ret lækre sprøjteorgasmer imens! 
En anden ting jeg syntes der er frækt, hun kigger ret tit på sig selv i spejlet mens hun bliver kneppet og man kan se at det tydeligt tænder hende at se sig selv have sex! Det syntes jeg er lækkert. 

Det eneste "negative" jeg har at sige er at jeg ville ønske hun tilbød flere ting på menuen! 

Den kvikke læser vil bemærke at jeg gav hende knap så pæne ord med på vejen d. 14 maj 2014 da Feinschmecker anmeldte hende under et andet navn, det var første gang jeg havde mødt hende og der havde hun åbenbart haft en dårlig dag (hvilket jo kan ske for os alle).. Jeg endte dog op med at besøge hende igen ved et tilfælde et år efter og det sidste år har jeg været fast kunde hos hende! Hun er intet mindre end FANTASTISK! 

Et link til hendes billeder http://www.sexyclub.dk/girls/dina4/index.php 


Igen billedet er IKKE af hende men tog man et af hende så ville man ikke kunne se forskel! MUMS :-D

Miauv.jpg

Redigeret af Aruba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man bliver nemt afhængig :-)  - og tak for deleren.
Synes nu det er ærgerligt at hun har fået "ordnet" brysterne...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dina er dejlig!

RIGTIG dejlig!

Det er så fantastisk at en så dejlig pige fra "1001 Nats Eventyr" er at finde i branchen.

Mere af dette ville bestemt ikke skade.

Imo er de så feminine og ofte strammere end danske piger..

Hvis der er nogle piger af Mellemøstlig herkomst som læser med her, så ved i at i er savnet. (Selvfølgelig skal alderen være i orden)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har gennem længere tid kigget på hende, eller rettere hendes numse. Den er så vild, at man tror den er Photoshop'ed. Tænk at  det IKKE er tilfældet....kunne godt gå hen og blive afhængigheds skabende !

Hun skrive ikke hvilke ydelser hun tilbyder. Jeg går efter GFE oplevelser, er det noget hun tilbyder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun en pige der kan dominere en? Sådan rive en rundt, dybe tungekys eller er hun mere den forsigtige GF type..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! Jag kan också rekomendera Dina efter min erfarenhet med henne. En meget god upplevelse. Och en meget spännande look.:-o:x

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Har gennem længere tid kigget på hende, eller rettere hendes numse. Den er så vild, at man tror den er Photoshop'ed. Tænk at  det IKKE er tilfældet....kunne godt gå hen og blive afhængigheds skabende !

Hun skrive ikke hvilke ydelser hun tilbyder. Jeg går efter GFE oplevelser, er det noget hun tilbyder ? 

Nej den er ikke photoshoppet og ja det ser sindsygt ud med sådan en røv på sådan en lille slank pige! :x 

Jeg tør desværre ikke udtale mig med 100% sikkerhed om hun tilbyder GFE oplevelser med lange våde tungekys, men det tror jeg ikke hun gør! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg var som som jeg nu engang plejer at være hos Dina i søndags.. Og jeg tænker at det er på tide med en anmeldelse, selvom den er så positiv at den nok kan få et par stykker herinde til at betvivle min beretning.. Men det kan jeg ikke tage mig af :-D

På hendes billeder har hun jo den mest fantastiske krop, veltrænet, stram og med en sindsyg røv.. Og det vil jeg godt lige sige at det har hun også i virkeligheden! 

Hver eneste gang vi har afregnet og hun er gået ud af rummet med pengene så bare synet af hendes røv har gjort at jeg har været klar når hun kom tilbage :shock::x
Hun er uden tvivl den af alle de piger i branchen jeg har mødt der har den flotteste krop, hendes bryster er perfekt størrelse uden at være vulgære, hendes røv er out of this world (jeg er MEGET glad for hendes røv kan i nok høre) og så har hun bare det smukkeste ansigt!
Jeg har altid syntes der har været noget lidt "mystisk" over mellemøstlige piger da de ofte er uden for min rækkevidde, og hvis jeg mødte hende på gaden ville jeg ALDRIG have gættet at hun arbejdede sådan et sted. Udover at hun har et ansigt som prinsesse Jasmin så har hun et arbejde der gør at hun skal se godt ud hver dag og det gør hun..!

Og nåh ja, så har hun altså den mest indbydende fisse jeg har set, jeg vedhæfter et billede som IKKE er af hende, men dem der har mødt hende kan skrive under på at hendes fisse ser præcis sådan ud! Jeg bruger altid de første 10-15 minutter på at slikke hende simpelthen fordi den bare skriger på opmærksomhed! :x:-P 

Jeg vil egentlig ikke sige så meget om selve akten da det jo varierer komplet fra person til person, jeg kan dog sige at hun er sindsyg god til at ride, og jeg har flere gange oplevet at hun får nogle ret lækre sprøjteorgasmer imens! 
En anden ting jeg syntes der er frækt, hun kigger ret tit på sig selv i spejlet mens hun bliver kneppet og man kan se at det tydeligt tænder hende at se sig selv have sex! Det syntes jeg er lækkert. 

Det eneste "negative" jeg har at sige er at jeg ville ønske hun tilbød flere ting på menuen! 

Den kvikke læser vil bemærke at jeg gav hende knap så pæne ord med på vejen d. 14 maj 2014 da Feinschmecker anmeldte hende under et andet navn, det var første gang jeg havde mødt hende og der havde hun åbenbart haft en dårlig dag (hvilket jo kan ske for os alle).. Jeg endte dog op med at besøge hende igen ved et tilfælde et år efter og det sidste år har jeg været fast kunde hos hende! Hun er intet mindre end FANTASTISK! 

Et link til hendes billeder http://www.sexyclub.dk/girls/dina4/index.php 


Igen billedet er IKKE af hende men tog man et af hende så ville man ikke kunne se forskel! MUMS :-D

Miauv.jpg

http://www.sexyclub.dk/girls/dina4/index.php

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Hvad koster sådan en stund hos Dina, og hvor lang tid var du der?

/Mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Hvad koster sådan en stund hos Dina, og hvor lang tid var du der?

/Mannings

Det er 1200 for 30 min og 1600 for 45 min :) jeg tager som regel 45 min 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fuldt tilslutte mig det der skrives. Jeg følte mig ligefrem grim, da jeg besøgte hende. 

Synes også hun har en mystisk aura over sig, og jeg overvejer et genbesøg.

kys? Ja, under mit besøg kyssede hun, og husker hende som en ret god kysser. Så GFE, jo. Ved dog ikke om hun normalt kysser, eller hvorvidt jeg bør føle mig beæret.... :x

Ved ikke om hun tilbyder nogle former for dominans.

superfransk? Nej, i hvert fald ikke i mit tilfælde.

L

Redigeret af Leglover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte selv Dina i søndags - min første gang hos Sexyclub. Ringede om lørdagen og bestilte tid.

 

Og jeg kan også kun tilslutte mig koret omkring hende: En rigtig smuk og nærværende ung kvinde, som tydeligvis nyder at have sex! Hun undskyldte at det ikke var så godt med tungekys da hun var lidt forkølet, så det blev lidt almindelige af slagsen i stedet. Men god sex i en hel del stillinger nåede vi i løbet af den halve time. Og hun er virkelig en slank, smuk og naturlig eksotisk kvinde, dog tror jeg ikke hendes bryster er helt økologiske. Men vi havde en dejlig stund sammen, og kunne godt lide hendes irriterede udbrud da der blev banket på døren, fem minutter før vores date skulle slutte.

 

Så alt i alt får hun også en god anbefaling!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...