Vildmand 779 Skrevet 7. Juli, 2016 Normalt synes jeg de billider der er på forsiden - hvis man ikke logger direkte ind, de kan være lidt..... anstrengende - MEN For dælen det med hende der bare får en rusketur så brysterne bølger - det går lige i kæppen Hvem af pigerne har en krop eller bryster som hende, lad os gerne se eksempler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 106 Skrevet 7. Juli, 2016 Ha ha, jeg har tænkt på det samme omkring den reklame......man kan falde helt i staver. Check i øvrigt denne (hvis den virker for tiden): http://www.in2-8541.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 7. Juli, 2016 Det er bestemt ikke kun dig. Jeg kan slet ikke holde op med at kigge på de gyngende bryster - det er så lækkert og frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 7. Juli, 2016 De her kunne godt https://www.eroguide.dk/forum/profile/26478-kamilla-k/?tab=field_core_pfield_12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 7. Juli, 2016 *kigger ned i G skåls kavalergangen...* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5486 Skrevet 9. Juli, 2016 *kigger ned i G skåls kavalergangen...* Vilde dyr,og bryster, er bedst når de er sat fri 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 9. Juli, 2016 Vilde dyr,og bryster, er bedst når de er sat fri Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5486 Skrevet 9. Juli, 2016 Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl Nej der være bare et øjebliks klarhed sent på natten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 9. Juli, 2016 Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl Øv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juli, 2016 Det er min yndlingsreklame - som Generation X'er har jeg gennemskuet alle reklamer - og lader mig aldrig påvirke af dem Men indrømmer, at benævnte EG forside reklame er en undtagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 9. Juli, 2016 *kigger ned i G skåls kavalergangen...* Ville været dejlig hvis de vugget fremog tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2016 Cage skrev, den 9. jul. 2016 at 11:48: Det er min yndlingsreklame - som Generation X'er har jeg gennemskuet alle reklamer - og lader mig aldrig påvirke af dem Men indrømmer, at benævnte EG forside reklame er en undtagelse ... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2016 Mizz Skov skrev, for 2 timer siden: ... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner. Nej vi generation x'ere falder ikke det mindste for reklamer. Vi har gennemskuet deres luskede dagsorden. Så aldrig et et meget velvalgt ord Men indrømmet - jeg har overhovedet ikke lagt mærke til hvad reklamen omhandler. Mit blik er alene fæstnet ved de smukke brysters vuggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 11. Juli, 2016 Mizz Skov skrev, for 8 timer siden: ... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner. Synes da det er en god fejl Mizz Skov har begåed her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juli, 2016 Maii Love skrev, den 9/7/2016 at 02:50: Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl Det var godt du ombestemte dig i kedsomhedens mørke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 11. Juli, 2016 Cage skrev, for 14 minutter siden: Det var godt du ombestemte dig i kedsomhedens mørke Jeg er kvinde - jeg kan aldrig bestemme mig mht. tøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juli, 2016 Maii Love skrev, for 9 minutter siden: Jeg er kvinde - jeg kan aldrig bestemme mig mht. tøj Og sko og tasker og frisure og makeup og..... Fortsæt selv listen Antager jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 11. Juli, 2016 Cage skrev, for 1 minut siden: Og sko og tasker og frisure og makeup og..... Fortsæt selv listen Antager jeg Lige på de punkter er jeg ret gennemskuelig Det er et fåtal af kvinden der kan sige "Nej tak, jeg har sko/tasker/make up/tupperware/nips nok" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg