Hop til indhold
Vildmand

Er det kun mig?

Recommended Posts

Normalt synes jeg de billider der er på forsiden - hvis man ikke logger direkte ind, de kan være lidt..... anstrengende - MEN

For dælen det med hende der bare får en rusketur så brysterne bølger - det går lige i kæppen

Hvem af pigerne har en krop eller bryster som hende, lad os gerne se eksempler ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bestemt ikke kun dig. Jeg kan slet ikke holde op med at kigge på de gyngende bryster - det er så lækkert og frækt :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

*kigger ned i G skåls kavalergangen...*

image.jpeg

Vilde dyr,og bryster, er bedst når de er sat fri ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Vilde dyr,og bryster, er bedst når de er sat fri ;) 

Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl :D 

Nej der være bare et øjebliks klarhed sent på natten :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er min yndlingsreklame - som Generation X'er har jeg gennemskuet alle reklamer - og lader mig aldrig påvirke af dem :roll:

Men indrømmer,:-D at benævnte EG forside reklame er en undtagelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 9. jul. 2016 at 11:48:

Det er min yndlingsreklame - som Generation X'er har jeg gennemskuet alle reklamer - og lader mig aldrig påvirke af dem :roll:

Men indrømmer,:-D at benævnte EG forside reklame er en undtagelse

... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet ;-) - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet ;-) - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner.

Nej vi generation x'ere falder ikke det mindste for reklamer. Vi har gennemskuet deres luskede dagsorden. Så aldrig et et meget velvalgt ord :-D

Men indrømmet - jeg har overhovedet ikke lagt mærke til hvad reklamen omhandler. Mit blik er alene fæstnet ved de smukke brysters vuggen :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 8 timer siden:

Synes da det er en god fejl Mizz Skov har begåed her:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, den 9/7/2016 at 02:50:

Det var godt du ombestemte dig i kedsomhedens mørke :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love
Cage skrev, for 14 minutter siden:

Det var godt du ombestemte dig i kedsomhedens mørke :-D

Jeg er kvinde - jeg kan aldrig bestemme mig mht. tøj ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er kvinde - jeg kan aldrig bestemme mig mht. tøj ;) 

Og sko og tasker og frisure og makeup og..... Fortsæt selv listen 

Antager jeg :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love
Cage skrev, for 1 minut siden:

Og sko og tasker og frisure og makeup og..... Fortsæt selv listen 

Antager jeg :-D

Lige på de punkter er jeg ret gennemskuelig ;) Det er et fåtal af kvinden der kan sige "Nej tak, jeg har sko/tasker/make up/tupperware/nips nok" ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...