Hop til indhold

Er det kun mig?

Featured Replies

Skrevet

Normalt synes jeg de billider der er på forsiden - hvis man ikke logger direkte ind, de kan være lidt..... anstrengende - MEN

For dælen det med hende der bare får en rusketur så brysterne bølger - det går lige i kæppen

Hvem af pigerne har en krop eller bryster som hende, lad os gerne se eksempler ;-)

Skrevet

Det er bestemt ikke kun dig. Jeg kan slet ikke holde op med at kigge på de gyngende bryster - det er så lækkert og frækt :-P

Skrevet

*kigger ned i G skåls kavalergangen...*

image.jpeg

Skrevet

image.jpeg

Vilde dyr,og bryster, er bedst når de er sat fri ;) 

Skrevet

Vilde dyr,og bryster, er bedst når de er sat fri ;) 

Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl :D 

Skrevet

Jaaaa....? Men hvis du havde forventet jeg ville smide kludene for hele EG blot på opfordring, så tog du fejl :D 

Nej der være bare et øjebliks klarhed sent på natten :D 

Skrevet

Øv.

Skrevet

Det er min yndlingsreklame - som Generation X'er har jeg gennemskuet alle reklamer - og lader mig aldrig påvirke af dem :roll:

Men indrømmer,:-D at benævnte EG forside reklame er en undtagelse

Skrevet

image.jpeg

Ville været dejlig hvis de vugget fremog tilbage:shock:

Skrevet
Cage skrev, den 9. jul. 2016 at 11:48:

Det er min yndlingsreklame - som Generation X'er har jeg gennemskuet alle reklamer - og lader mig aldrig påvirke af dem :roll:

Men indrømmer,:-D at benævnte EG forside reklame er en undtagelse

... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet ;-) - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner.

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

... ahr., hr. Cage - er aldrig ikke et lidt skråsikkert ord at bruge i den sammenhæng. Reklamens magt er stor, og De falder vel i hist og pist, som alle os andre dødelige, smiler lidt kækt. BTW så bryder jeg mig slet ikke om den omtalte reklame, men sådan er smag og behag jo forskellig. Sitet henvender sig jo også til mænd, så jeg er ikke målgruppe overhovedet ;-) - må ha bevæger mig herind ved en fejl, griner.

Nej vi generation x'ere falder ikke det mindste for reklamer. Vi har gennemskuet deres luskede dagsorden. Så aldrig et et meget velvalgt ord :-D

Men indrømmet - jeg har overhovedet ikke lagt mærke til hvad reklamen omhandler. Mit blik er alene fæstnet ved de smukke brysters vuggen :-D

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 8 timer siden:

Synes da det er en god fejl Mizz Skov har begåed her:-o

Skrevet
Maii Love skrev, den 9/7/2016 at 02:50:

Det var godt du ombestemte dig i kedsomhedens mørke :-D

Skrevet
Cage skrev, for 14 minutter siden:

Det var godt du ombestemte dig i kedsomhedens mørke :-D

Jeg er kvinde - jeg kan aldrig bestemme mig mht. tøj ;) 

Skrevet
Maii Love skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er kvinde - jeg kan aldrig bestemme mig mht. tøj ;) 

Og sko og tasker og frisure og makeup og..... Fortsæt selv listen 

Antager jeg :-D

Skrevet
Cage skrev, for 1 minut siden:

Og sko og tasker og frisure og makeup og..... Fortsæt selv listen 

Antager jeg :-D

Lige på de punkter er jeg ret gennemskuelig ;) Det er et fåtal af kvinden der kan sige "Nej tak, jeg har sko/tasker/make up/tupperware/nips nok" ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.