Hop til indhold
newgame

Smukke sorte linda rønnede

Recommended Posts

 

Er der da ingen der læser noget før de spørger;)

Nu er er det ikke alle som har den samme tid til at granske indlæg her som du tydeligvis har...;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Nu er er det ikke alle som har den samme tid til at granske indlæg her som du tydeligvis har...;)

En simpel søgning med teksten "smukke linda" kunne ha sparet dig for en ventetid på ca 3 timer;-)

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

En simpel søgning med teksten "smukke linda" kunne ha sparet dig for en ventetid på ca 3 timer;-)

Forhåbentlig har han brugt de 3 timer på at lave noget andet eller mere produktivt. Jeg tvivler på, han har siddet og stirret ind i skærmen, mens han ventede på et svar..

Og det at han ikke søgte på hende først, er jo en lille fejl fra hans side. Hvorfor slår folk så hårdt ned på det? Sig det med en pæn attitude, og så er jeg sikker på, han også respekterer jeres mening og benytter sig af rådet næste gang.

Redigeret af Kramme Bamse

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

En simpel søgning med teksten "smukke linda" kunne ha sparet dig for en ventetid på ca 3 timer;-)

Øhhh nej.... for der er ligesom intet svar på spørgsmålet..;)

desuden har jeg ikke ventet tre timer, jeg får jo mail når der er svar på mit spørgsmål...;)

Havde jeg tre timer havde jeg også fundet det, samt mulighed for at nørde rundt og gå op i hvad folk gør og ikke gør--;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Øhhh nej.... for der er ligesom intet svar på spørgsmålet..;)

desuden har jeg ikke ventet tre timer, jeg får jo mail når der er svar på mit spørgsmål...;)

Havde jeg tre timer havde jeg også fundet det, samt mulighed for at nørde rundt og gå op i hvad folk gør og ikke gør--;)

Nej det er jo selvfølgelig rigtigt, du spilder ikke din tid med at komme med anmeldelser eller dele erfaring, du vil kun have hjælp fra andre. Men hvis vi allesammen var ligesom dig og kun brugte tiden til at skrive spørgsmål og da sandelig ikke kunne drømme om at bruge tid på  hvad andre skriver, så er det jo ligesom ligegyldigt med dette site.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Nej det er jo selvfølgelig rigtigt, du spilder ikke din tid med at komme med anmeldelser eller dele erfaring, du vil kun have hjælp fra andre. Men hvis vi allesammen var ligesom dig og kun brugte tiden til at skrive spørgsmål og da sandelig ikke kunne drømme om at bruge tid på  hvad andre skriver, så er det jo ligesom ligegyldigt med dette site.

Der må jeg give dig ret, har ikke skrevet anmeldelser, det må jeg gøre bedre. Men jeg har dog svaret mange på pb, men det er ikke konstruktivt for dette fællesskab. Jeg tager den til mig...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Øhhh nej.... for der er ligesom intet svar på spørgsmålet..;)

desuden har jeg ikke ventet tre timer, jeg får jo mail når der er svar på mit spørgsmål...;)

Havde jeg tre timer havde jeg også fundet det, samt mulighed for at nørde rundt og gå op i hvad folk gør og ikke gør--;)

Roooolig nu Bamse og Newgame, læg mærke til at det er skrevet med et glimt i øjet;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for at der sidder nogle klaphatte og ødelægger tråden med alverdens formaninger om hvad trådstarter burde ha' gjort og ikke gjort......så kunne man måske svare på spørgsmålet eller tie stille!

Det er muligt at det kunne findes med søgemaskinen i det her tilfælde, men det er sandelig undtagelsen. Søgemaskinen er intet værd!

Derudover er der oprettet et hav af tråde med intetsigende overskrifter som feks:...."Nogen som kender hende her"!.....eller flere tråde med samme emne, men skrevet på hvidt forskellige måder. Altså kære venner!......Jeg forstår sgu godt at mange ikke gider bruge tid på at lede i det tråd-kaos - incl. mig selv, så længe der ikke er større interesse for at gøre sig tydeligt forståelig i trådene!

Men jeg tilslutter mig newgame, og vil rigtig gerne høre lidt om SmukkeLinda, hvis nogen har været forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...