Hop til indhold

Svendborg Sara Blondine

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Sara i Svendborg. ??? 

Fortæl gerne godt og skidt... 

Er det hende på billederne  ?

https://annoncelight.dk/showad/210909

Jo. Jeg har været på besøg ved Sara, og jeg må sige at hun er en rigtig lækker Latino Blondine :)

Hun er en fast sporty pige med rigtig gode former, virkeligt sødt ansigt og jeg tror billederne er ægte. :)

Jeg har selv en lille ting for flotte piger i lækkert lingerie, så da hun modtog mig i en fræk lille gennemsigtig sort sag, var jeg straks solgt.

Hun fik lov at beholde det på mens hun gav mig en gang superfransk. Jeg kommer bestemt til at besøge hende igen, i noget længere tid, for hun er en sjælden lækker pige :)  

Jeg mener det er første gang hun er på Fyn, og hun skal absolut have en anbefaling, for hun er både flot og fræk :P

Endnu en fin ting er at hun snakker rigtigt godt engelsk, det er godt for mig da jeg ikke er så skrap til Spansk :)

Skrevet
  • Author

Super tak..T.Hansen.. Jeg tager et besøg hos hende i løbet af weekenden.. TAK:..

Skrevet

Hej

Har selv haft hende i tankerne... Måske man skulle besøge hende i weekenden. Hvad er hendes priser?

Trænger sgu snart til noget:

FISSE!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.