Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har skrevet lidt med hende, dog uden det er blevet til noget møde. Hun virker dog klar på action og jeg tror det er det hun primært er her for.

KillerKittyCat 09.07.2016 19:06
Du åbnede: 09.07.2016 19:09

Hos mig evt.. Og nogle gode tusinde, så begynder vi at kunne snakke om det ;-) hæhæ

Del dette indlæg


Link til indlæg

har skam også skrevet en del med hende, kom dog bare frem til at hun ville have noget mere end hvad jeg lige havde, men hun lyder ganske fin, og hvis billederne ikke lyver, ja puha :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men har lige modtaget en besked på sugardaters.dk fra KillerKittyCat, hun bryder sig tydeligvis ikke om at vi skriver om hende her på Eroguide. Om hun selv har været inden og læse det eller om en af vores bruger har fortalt hende det ved jeg ikke. Just a heads up, pas på hvad i skriver her, synes nu ikke at jeg skrev noget negativt om hende.

Fra: KillerKittyCat , Modtaget: 11.07.2016 12:45
Du åbnede: 12:55

Din forpulede tudegrimme nar - du skal kraftedme ikke skrive om mig på eroguide. Frastødende stodder, skrub tilbage til Thailand og find dig en ladyboy.

Og ellers god tur herfra :D

 

Goddag til jer alle fra den Tudegrimme nar, jeg vil nu finde mig en LB :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smiler - var i dialog med hende og 30 min før mødet blev prisen hævet fra 2.000 til 4.000

tror nu hun er god nok men hun er til usikker sex 

hilsen CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
XOasia skrev, den 11. juli 2016 at 13:28:

Nå men har lige modtaget en besked på sugardaters.dk fra KillerKittyCat, hun bryder sig tydeligvis ikke om at vi skriver om hende her på Eroguide. Om hun selv har været inden og læse det eller om en af vores bruger har fortalt hende det ved jeg ikke. Just a heads up, pas på hvad i skriver her, synes nu ikke at jeg skrev noget negativt om hende.

Fra: KillerKittyCat , Modtaget: 11.07.2016 12:45
Du åbnede: 12:55

Din forpulede tudegrimme nar - du skal kraftedme ikke skrive om mig på eroguide. Frastødende stodder, skrub tilbage til Thailand og find dig en ladyboy.

Og ellers god tur herfra :D

 

Goddag til jer alle fra den Tudegrimme nar, jeg vil nu finde mig en LB :-D

2 forskellige profil navne gør en mere anonym :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey hey

 

var der nogen med erfaring med denne kvinde? :-)

 

jeg er ved at lave en aftale med hende, men er i "tvivl" om jeg skal. Der er bare et eller andet der siger mig jeg ikke skal. Men måske tager jeg fejl :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...