Hop til indhold
Guest Pj773

Sally Aalborg

Recommended Posts

Guest Pj773

Sally var i Aalborg i går. Er der nogen her på mediet der besøgte hende? Kan det anbefales? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, den ‎05‎-‎07‎-‎2016 at 20:46:

Sally var i Aalborg i går. Er der nogen her på mediet der besøgte hende? Kan det anbefales? 

 

Sally hun er anmeldt link 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Sally en enkelt gang og forsøgt flere gange. Jeg havde en fantastisk oplevelse med hende og selvom det er et stykke tid siden, så forsøger jeg stadig at arrangere et møde med hende når vi er samme sted.

Sally er erotisk buttet og er man til den slags findes de ikke bedre. Jeg havde 30 min med hende, men fik den helt store tur i et en hytte hun havde lejet langt udenfor alfavej. Det virkede som om hun vil lukke af da jeg kom så jeg skulle være finalen. Hun er meget på og direkte i hendes facon og deler ud. Hun forklarede mig med det samme at jeg ikke fik lov at gå før hun selv var kommet og så var banen kridtet op til en hed gang lagengymnastik indtil vi begge var tilfredse.

Efterfølgende har jeg skrevet til Sally flere gange. Hun svarer altid pænt og sødt. Mine varmeste anbefalinger fra mig og pas rigtig godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...