Hop til indhold

All inclusive 800,-

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en at være sammen med imorgen tidlig i en times tid budget 800 kroner og tænker at selvom budgettet ikke er det største så håber jeg alligevel på alternativer ?

kan være at finde i hele Københavns området.

Gerne en som kan tage imod klokken 8 om morgen 

Skrevet
  • Author

Jeg søger en at være sammen med imorgen tidlig i en times tid budget 800 kroner og tænker at selvom budgettet ikke er det største så håber jeg alligevel på alternativer ?

kan være at finde i hele Københavns området.

Gerne en som kan tage imod klokken 8 om morgen 

Skrevet

skal det forståes sådan at du ønsker at være med en thai pige i morgen kl 8.00 i en time til 800 kr?

Det kan du være flere steder, hvis altså du bare vil have massage og håndtrold;-)

Skrevet
  • Author

Jeg tænkte ikke på thai her :)

En hver anden pige man kan besøge.. Meget gerne en smuk med store patter om det er i et kælder eller ej er underordnet :) helst gerne til en time til maks 800kr?

Skrevet

Good luck. Så får du servicen derefter. 800 er en god pris for en halv time, hvis du spørger mig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.