Hop til indhold
professor

Pigerne om os

Recommended Posts

Det kan man jo ikke. Folk kan skifte profilnavn lige så tosset de vil og billeder af os er vel no go. 

Enkelte personer herinde er blevet rost og lavet anmeldelse af det er nu meget sjovt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ville personligt ikke have noget imod at blive anmeldt. 

Er dog sikker på, at pigerne allerede gør dette i "skurvognen" :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 9 minutter siden:

Ville personligt ikke have noget imod at blive anmeldt. 

Er dog sikker på, at pigerne allerede gør dette i "skurvognen" :roll:   - nå kun i "skurvognen"   -  du er da osse så beskeden;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne garanteret blive ganske fornøjelig læsning. Forhåbentligt mere positivt end mange af de skriverier, som florerer herinde i perioder. Herinde gælder det ikke med 'at hvis man ikke har noget godt st sige, så skal man(d) holde mund' ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig - jeg tror det kunne være rigtig underholdende læsning. Personligt ville jeg ikke have noget problem med at blive anmeldt - selvfølgelig helst positivt :-)

Det giver også mening for pigerne at have en mere intern mulighed for anmeldelser - for at undgå bestemte "typer" og måske være lidt forberedt på hvem der kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt fint hvis pigerne har eller fik et sted at anmelde kunder. Jeg bruger selv EG til at undgå en dårlig oplevelse, hvor nogle anmeldelser, min egen intuition samt en personlig tlf samtale, danner grundlag for om det er pigen man skal besøge. Så hvorfor skulle pigerne ikke også kunne have et sted, hvor oplysninger om mænd der ikke formår at opføre sig ordentlig eller blivervæk fra tidsbestillinger uden at melde afbud kunne læses.

Blot min mening :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...