professor 0 Skrevet 5. Juli, 2016 Er der et sted herinde, hvor pigerne anmelder os kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 5. Juli, 2016 Det kan man jo ikke. Folk kan skifte profilnavn lige så tosset de vil og billeder af os er vel no go. Enkelte personer herinde er blevet rost og lavet anmeldelse af det er nu meget sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
professor 0 Skrevet 5. Juli, 2016 Nå, jeg var bare nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2016 Ville personligt ikke have noget imod at blive anmeldt. Er dog sikker på, at pigerne allerede gør dette i "skurvognen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
professor 0 Skrevet 5. Juli, 2016 Kunne være interessant! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 5. Juli, 2016 Cage skrev, for 9 minutter siden: Ville personligt ikke have noget imod at blive anmeldt. Er dog sikker på, at pigerne allerede gør dette i "skurvognen" - nå kun i "skurvognen" - du er da osse så beskeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2016 Kunne garanteret blive ganske fornøjelig læsning. Forhåbentligt mere positivt end mange af de skriverier, som florerer herinde i perioder. Herinde gælder det ikke med 'at hvis man ikke har noget godt st sige, så skal man(d) holde mund' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken 15 Skrevet 6. Juli, 2016 Enig - jeg tror det kunne være rigtig underholdende læsning. Personligt ville jeg ikke have noget problem med at blive anmeldt - selvfølgelig helst positivt Det giver også mening for pigerne at have en mere intern mulighed for anmeldelser - for at undgå bestemte "typer" og måske være lidt forberedt på hvem der kommer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 299 Skrevet 6. Juli, 2016 Helt fint hvis pigerne har eller fik et sted at anmelde kunder. Jeg bruger selv EG til at undgå en dårlig oplevelse, hvor nogle anmeldelser, min egen intuition samt en personlig tlf samtale, danner grundlag for om det er pigen man skal besøge. Så hvorfor skulle pigerne ikke også kunne have et sted, hvor oplysninger om mænd der ikke formår at opføre sig ordentlig eller blivervæk fra tidsbestillinger uden at melde afbud kunne læses. Blot min mening 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg