Hop til indhold

Recommended Posts

hej venner

jeg faldt over en milf på annoncelight.dk

hun hedder lene på hendes profil og man kunne besæge hende lidt uden for horsens

hun havde en tato lige over fissen et kina tegn  set på billide hun sendte

jeg kan simpelthen ikke finde hendes profil eller noget om hende mere

er der nogen af jer som har set hende eller noget og kan sige hvor jeg kan finde hende igen da jeg aldrig nåede at besøge hende

håber i kan hjælpe mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

desværre heller ikke hende hun skal have et kinesisk tegn tatoveret lige over fissen

hende der ser eller også mega frækud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan du se det 2 forskellige jeg kan kun se en samme baggrund og samme figur 

Billedet ned ansigtet gav ingenting på google er tineye

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 7 timer siden:

To forskellige piger på billederne, og det uden sløret ansigt, viser at det er taget fra nettet ...

Tineye giver intet og jeg kan ikke se det er forskellig piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 11 timer siden:

Den annonce du finder der er en amatør pige der bor mellem horsens og juelsminde rigtig fræk pige hun er også anmeldt positivt for nogen tid siden

annoncen styres så desværre af ham den gamle pimp fra nordjylland der ikke har styr på billeder og andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 8 minutter siden:

Den annonce du finder der er en amatør pige der bor mellem horsens og juelsminde rigtig fræk pige hun er også anmeldt positivt for nogen tid siden

annoncen styres så desværre af ham den gamle pimp fra nordjylland der ikke har styr på billeder og andet

Ellers finder vi ud af det om lidt har lavetvi aftale her kl 9 jeg kan jo altid vend om i døren eller lignende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 4 minutter siden:

Ellers finder vi ud af det om lidt har lavetvi aftale her kl 9 jeg kan jo altid vend om i døren eller lignende 

Gerne en anmeldelse tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 17 timer siden:

Hvordan kan du se det 2 forskellige jeg kan kun se en samme baggrund og samme figur 

Billedet ned ansigtet gav ingenting på google er tineye

 

Klik på hendes navn ude til højre, så kan du se billeder af to forskellige kvinder, en lyshåret og en mørkhåret ...

https://annoncelight.dk/profile/vendelkvinde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklagermen jeg kan skam ikke komme med en anmeldelse da hun eller han skrev at personen havde et sygt barn så personen udsatte derfor hørte ikke mere derfra men skal da lige se hvem hun er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...