Hop til indhold
qawr

Den rigtige GP

Recommended Posts

Halløj. Jeg vil gerne prøve min første gang med en GP. Har sådan set besluttet mig for det, så det er ikke så meget det indlægget skal handle om, men mere at finde en GP som rent faktisk har lyst til det, og ikke er tvunget ud i det. Har i nogen i har været glade for og som ved de gør det fordi de gerne vil? Det eneste krav jeg sådan set har til pigen er at hun helst skal være < 168 høj :) 

Mit absolut største skræk-scenarie er at finde en GP som er blevet handlet, tvunget, eller ikke har lyst til det, men gør det alligevel.
Er det for naivt at tro på at nogle piger godt kan lide at være GP'er, set i forhold til alle de historier der ligger på nettet som siger det modsatte?

Hilsen qawr (27 år, sjælland)

Redigeret af qawr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja


Jeg er desværre for høj i forhold til dit ønske :P men kan da byde ind med at vi da er rigtig mange piger der nyder vores job ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig til de danske piger. De skuffer ikke. Ring og snak med en og forklar hvad du vil og at du er ny i gp miljøet. Så kan det næsten ikke gå galt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som mange siger, er danske piger en god start, omend udenlandske også kan  være "frie" fugle, men man skal være mere vågen. Dernæst hold øje med kvinden og hendes udstråling. Dette er selvfølgeligt svært på billeder, find gerne en du kan have en dialog med omkring dine ønsker til første gang.  Man kan tyde meget på svarene. Dernæst, kvalitet koster, så find en der ligger inden for den gængse prisramme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...