Hop til indhold
SoldatenJylland

Første gang i Tyskland

Recommended Posts

Hej Eroguide

Jeg satser på at køre en tur til Flensburg imorgen og se mig lidt omkring. Hvad er erfaringerne fra hjemmesider? Er de opdateret? Jeg har kigget på Fairgirls.com og sexnord.net

Men gider ikke rigtig køre derned hvis det er sider med en masse falske oplysninger? Overvejer besøg ved hende her: https://sexnord.net/profile/8591#my-profil primært for at prøve lidt strapon igen. Nogen erfaringer med hende? 

 

Anden brugbar information er velkommen! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjemmesiderne plejer at være opdateret, og bliver det jævnligt som pigerne kommer og går. 

Alina som du har kig på var jeg hos i foråret, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger. Hun er en virkelig dejlig kvinde, og er efter min mening endnu kønnere i virkeligheden, end på billederne. 

Hvis du kommer afsted, må du endeligt smide en opdatering herinde om dit besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg smed 50 € for 30 minutter med gensidig oralsex, og sex i forskellige stillinger, ganske fine priser på Finkenstrasse :)

60 minutter koster 100 € og har man ønsker udover sex og oralsex er der vidst tillæg på mellem 20€ og 50€.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SoldatenJylland skrev, for 7 timer siden:

primært for at prøve lidt strapon igen.

Tror ikke du i Finkenstrasse skal regne med andet end alm. ydelser - men det kan da komme an på en prøve - ellers er der jo flere andre piger og steder lige i nærheden - så vil foreslå dig af lave en liste med min. 4 forskellige og en prioriteringsliste - og så måske satse på en lidt ældre er mere erfaren pige til at betjene en strap-on :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...