Hop til indhold

fik hendes pik

Featured Replies

Skrevet

lørdag den 2. lå jeg og sov på mit hotelværelse da hun kom. hun bandt mig og så fik jeg ellers hendes pik. strap on dildo så voldsomt hårdt. hun har virkelig styr på det hun laver. hun er gudinde smuk og meget venlig. rigtig god service. og hold nu kæft hun kan kneppe en manderøv. det er ikke sidste gang jeg får besøg af hende.

Skrevet
mini pik skrev, for 37 minutter siden:

lørdag den 2. lå jeg og sov på mit hotelværelse da hun kom. hun bandt mig og så fik jeg ellers hendes pik. strap on dildo så voldsomt hårdt. hun har virkelig styr på det hun laver. hun er gudinde smuk og meget venlig. rigtig god service. og hold nu kæft hun kan kneppe en manderøv. det er ikke sidste gang jeg får besøg af hende.

Hvem er hun?

Skrevet

Det var da heldigt for mini pik, at han havde glemt at låse hotelværelses døren :-)

Skrevet
giraffen skrev, for 5 timer siden:

Det var da heldigt for mini pik, at han havde glemt at låse hotelværelses døren :-)

Jeg vil meget gerne vide hvilket hotel det foregik på. Så er det er helt sikkert, at jeg husker at låse døren, hvis jeg havner der.

Redigeret af flensborgeren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.