mini pik 0 Skrevet 4. Juli, 2016 lørdag den 2. lå jeg og sov på mit hotelværelse da hun kom. hun bandt mig og så fik jeg ellers hendes pik. strap on dildo så voldsomt hårdt. hun har virkelig styr på det hun laver. hun er gudinde smuk og meget venlig. rigtig god service. og hold nu kæft hun kan kneppe en manderøv. det er ikke sidste gang jeg får besøg af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 4. Juli, 2016 mini pik skrev, for 37 minutter siden: lørdag den 2. lå jeg og sov på mit hotelværelse da hun kom. hun bandt mig og så fik jeg ellers hendes pik. strap on dildo så voldsomt hårdt. hun har virkelig styr på det hun laver. hun er gudinde smuk og meget venlig. rigtig god service. og hold nu kæft hun kan kneppe en manderøv. det er ikke sidste gang jeg får besøg af hende. Hvem er hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 10. Juli, 2016 Det var da heldigt for mini pik, at han havde glemt at låse hotelværelses døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 10. Juli, 2016 (edited) giraffen skrev, for 5 timer siden: Det var da heldigt for mini pik, at han havde glemt at låse hotelværelses døren Jeg vil meget gerne vide hvilket hotel det foregik på. Så er det er helt sikkert, at jeg husker at låse døren, hvis jeg havner der. Redigeret 10. Juli, 2016 af flensborgeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg