dillerendk 7 Skrevet 3. Juli, 2016 Hej Alle sammen, Nyt member her. Jeg har længe gået og kigget på dether - http://www.bordel-odense.dk/bordeller/93/thai-piger-i-aarup men har sgu ikke haft prøvet og ringe derud, da jeg meget let er typen der bare siger "ja" "ja" "ja" og så har jeg ligepludselig en aftale som jeg måske ikke er så hooked på Så jeg ville da lige høre om nogle herinde kender stedet ? hvilke piger der er? og hva priser & Ydelser de tilbyder? Mange frække hilsner - DillerenDK! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 4. Juli, 2016 Jeg troede det var lukket. Det hørte jeg engang. men god fornøjelses, kan ikke været lukket hvis du har en aftale. Måske nye er startet op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillerendk 7 Skrevet 4. Juli, 2016 det kan sgu også godt være at der er det, jeg har somsagt ikke haft ringet. Måske man bare skulle ringe og spørge. er bare så skide genert. :I Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 104 Skrevet 7. Juli, 2016 Der er lukket, og huset er solgt. Tidligere var der massage i City kioskens baglokale i Aarup, men den er også lukket, jeg ved ikke om hun er flyttet et andet sted hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg