Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af denne skønhed i fredags ANGELIQUE

Er hende på billederne, og hold op nogen dejlige bryster, og et kønt lille ansigt.

Bestilte 45 min med kys.

Følte rigtig god kemi med hende, lige fra start.

Vi startede med nogen intense kys, hvor efter hun gav mig det dejligste blowjob, det var varieret, det var vådt, det var til roden, og med rigtig god øjenkontakt.

Efterfølgende måtte jeg lige ned og slikke hendes dejlige fisse, det virkede til hun til at nyde.

Så op og kysse hende, med kussesaft om munden, og på med kondom, benene op til begge sider, og så blev hun ellers knaldet, samtidig med at vi kyssede, og hun stønnede frækt...

Efter 10 minutters tid, måtte jeg kapitulere, og kom med et brag!

Så lå vi og snakkede lidt, rigtig sød og nem pige at snakke med, meget naturlig, og efter 10 minutters tid, gik hun ellers ihærdigt igang med at gøre mig klar til runde 2, og det lykkedes med nogen yderst fremragende blowjob skills, så blev det til en kort lille ridetur, inden tiden var gået.

Alt i alt, en meget god og positiv oplevelse, jeg gik med et stort smil resten af dagen

Kunne sagtens finde på at komme igen!

Pigen : 10 ud af 10

Akten : 10 ud af 10

Stedet : 8 ud af 10

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun ser forbandet laber ud. Da jeg besøgte hende fik jeg en meget gennemsnitlig meget rutinepræget service. Jeg tror det var sensommeren sidste år. Umiddelbart ikke stor chance for gentagelse efter den omgang.

Hendes aggressive fremfærd her på boardet i perioder har gjort dog endegyldigt afgjort, at hende vil jeg ikke besøge igen. Desværre...for laber ser hun ud...

mvh

Vim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første gang jeg var hos hende, og slet ikke det indtryk jeg havde!

Hun virkede meget engergeret og imødekommende.

Jeg var møg tilfreds, overvejer hende kraftigt igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andersen76

Jeg syntes også hun er en lækker steg :D.

Super oplevelse, skide godt humør. Og dejlig god tid. ( 1 time blev vist til tæt på 1½ ).

Lejligheden er lækker, og næste gang vil jeg godt ha hendes veninde med :D. ( de dele lejligheden )

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun ser forbandet laber ud. Da jeg besøgte hende fik jeg en meget gennemsnitlig meget rutinepræget service. Jeg tror det var sensommeren sidste år. Umiddelbart ikke stor chance for gentagelse efter den omgang.

Hendes aggressive fremfærd her på boardet i perioder har gjort dog endegyldigt afgjort, at hende vil jeg ikke besøge igen. Desværre...for laber ser hun ud...

mvh

Vim

Der var ikke Angelique som var agressiv (så vidt jeg husker) men den anden pige hun delte lejlighed med. Kan ikke huske hendes kunsternavn, men hun arbejdede i længere tid i Kbh på forskellige adresser. Jeg fik også et ordentligt  møgfald af hende her på EG :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nu Angelique der skrev mange kommentare herinde. Tror mange af hendes "problemmer" opstod pga google translate:) 

de to andre var Jesse og Vicky. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende engang sidste år, og det var en super oplevelse. Hun fortalte at én af hendes klienter havde inviteret hende ud på en date, hvilket hun havde afslået. Efterfølgende havde vedkommende givet hende en rigtig dårlig anmeldelse her på siden, så måske det har været årsag til hendes agressive fremfærd ? Jeg kan i hvertfald kun anbefale hende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nu Angelique der skrev mange kommentare herinde. Tror mange af hendes "problemmer" opstod pga google translate:) 

de to andre var Jesse og Vicky. 

Nå ja, det var helt specifikt Jessy jeg fik en opsang af. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte også Angelique sidst hun var her og kan ikke tilslutte mig de fantastiske anmeldelser hun får. 

Spurgt i telefonen om der var noget som kostede ekstra og spurgte igen da jeg var der - ingenting ud og de sædvanlige særlige ting. Spurgte også begge gange (telefon og fremmøde) om regler mv. Ingenting særligt her heller. Men da vi gik i gang var der allemulige regler for hvad man måtte: Ikke kysse eller slikke brysterne, ingen afslutning på kroppen - det var 300 kr. ekstra mv. 

Gider som udgangspunkt ikke diskutere med pigerne, for det ødelægger bare oplevelsen helt. Men kommer ikkeigen da det virker uærligt og giver en dårlig oplevelse. Ud over de mange regler som jeg ikke blev oplyst om var oplevelsen middel: Talte pænt og flinkt til mig og jeg fik da sex uden at hun forsøgte at blokere for det som nogen piger gør. Men det bliver max 5-6 ud af 10 pga. for mange regler og at hun ikke var videre indlevende.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spurgt i telefonen om der var noget som kostede ekstra og spurgte igen da jeg var der - ingenting ud og de sædvanlige særlige ting. Spurgte også begge gange (telefon og fremmøde) om regler mv. Ingenting særligt her heller. Men da vi gik i gang var der allemulige regler for hvad man måtte: Ikke kysse eller slikke brysterne, ingen afslutning på kroppen - det var 300 kr. ekstra mv. 

Jeg synes det er god info du giver. Men det er også en klassisk misforståelse at tro at man har en fælles opfattelse: "Spurgte også begge gange (telefon og fremmøde) om regler mv. Ingenting særligt her heller. Men da vi gik i gang var der allemulige regler for hvad man måtte: Ikke kysse eller slikke brysterne, ingen afslutning på kroppen - det var 300 kr. ekstra mv. "

Efter nogle år er det lysende klart for mig, at det altid er nødvendigt at spørge helt konkret om kys, slik, osv. osv. hvis jeg vil være sikker på om det er med i pakken, hvis det ikke er nævnt i annoncen. Og selvom det er nævnt i annoncen er det en del steder stadig nødvendigt at spørge eksplicit, fordi det ikke altid er pigen selv der har skrevet annoncen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er god info du giver. Men det er også en klassisk misforståelse at tro at man har en fælles opfattelse: "Spurgte også begge gange (telefon og fremmøde) om regler mv. Ingenting særligt her heller. Men da vi gik i gang var der allemulige regler for hvad man måtte: Ikke kysse eller slikke brysterne, ingen afslutning på kroppen - det var 300 kr. ekstra mv. "

Efter nogle år er det lysende klart for mig, at det altid er nødvendigt at spørge helt konkret om kys, slik, osv. osv. hvis jeg vil være sikker på om det er med i pakken, hvis det ikke er nævnt i annoncen. Og selvom det er nævnt i annoncen er det en del steder stadig nødvendigt at spørge eksplicit, fordi det ikke altid er pigen selv der har skrevet annoncen ...

Amen.

I had another profile before but forgot login to email and eroguide. Think it was gfe_lover* or something. In my review I agree she was good. And the reason was because she give very good blowjob, and lived up to my (low) expectations. She wasn't the hottest girl I seen, but I'm tired of Gp that just trying to suck out the money. I really appreciate one that is pleased with the money she ask for and then focus on doing a good job. Give and take :) I'm considering visit her again, and if so, it's just because she seems sweet and give excellent wet blowjob. :) 

*like_gfe

Redigeret af Cphcphcph

Del dette indlæg

Link til indlæg

ANGELIQUE Østerbro

Jeg besøgte denne skønhed igen i går.

Denne gang holder hun til på Østerbro.

Jeg er fan af denne pige, det er GFE ud over det sædvanlige.

Hun giver det frækkeste BJ, og så er hun virkelig dejlig.

Hun er her vist kun et par dage endnu... Vær sød ved hende;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...