Guest Fred Skrevet 3. Juli, 2016 Hej Hvad dyrker I af motion udover madras og lagen gymnastik? Jeg får løbet alt for lidt Men madras og lagen gymnastik er også sjovere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 3. Juli, 2016 Ahh det kan foregå mange andre steder end på en madras eller lagen. Havnebumsen elsker motion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 902 Skrevet 3. Juli, 2016 Fitness hver morgen siden 2005. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. Juli, 2016 Fodbold og en spec sport som jeg ikke vil nævne her pga genkendelse. Men er ok aktiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 3. Juli, 2016 motion ud over madrasgymnastik...huh ? Findes der andre former for motion end det ? Styrketræner hver dag - Hver morgen bærer jeg 2 murerspande fyldt med vand ca 20-30 meter, så der er rent drikkevand til dyrene, graver x antal huller med spaden ca 15-20 min hver dag, så dyrene kan hapse regnorme og andre underjordiske lækkerbidder , kløver brænde med øksen, så der er fyldt op til vinteren kommer, cykler ofte ud til standen , hvor jeg ror lange ture i min jolle jeg tager på vandretur i udlandet og vandrer mellem 200- 900 kilometer med min rygsæk, hvor jeg sover under under himmel når forholdene tillader det Men den slags motion som de fleste måske forstår som "rigtigt motion" , det sker kun i form at krølle lagnerne under råt og vildt sex Men jeg vil da ikke pive, hvis jeg fik mere motion i form af lagen/madrasgymnastik - hvem ville det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catja Skrevet 4. Juli, 2016 Løb 3 gange og barretræning 2 gange om ugen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 4. Juli, 2016 Jeg går bl.a til FUNK og DANCEFIT i Fitnesscentret og får lidt fingergymnastik i form af Klaverspil, når jeg besøger de gamle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RarFyr 276 Skrevet 4. Juli, 2016 StudineMILF skrev, for 40 minutter siden: Jeg går bl.a til FUNK og DANCEFIT i Fitnesscentret og får lidt fingergymnastik i form af Klaverspil, når jeg besøger de gamle Det kan tydeligt ses på din PoPo, at den er veltrænet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6821 Skrevet 4. Juli, 2016 En daglig cykeltur - og en rotur!! - i min egen romaskine - så har man ro i årevis - til at se fjernsyn/høre musik/se film på PCén som står foran på en ølkasse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 4. Juli, 2016 RarFyr skrev, for 33 minutter siden: Det kan tydeligt ses på din PoPo, at den er veltrænet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 4. Juli, 2016 StudineMILF skrev, 1 time siden: får lidt fingergymnastik i form af Klaverspil, når jeg besøger de gamle Som om det er den eneste måde dine fingere får gymnastik på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 4. Juli, 2016 DETH skrev, for 9 minutter siden: Som om det er den eneste måde dine fingere får gymnastik på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 4. Juli, 2016 Cykling ca. 5 dage om ugen, styrketræning ca. 5 gange om ugen, samt forsøger at gå/cykle så meget jeg kan i dagligdagen, i stedet for at tage elevatoren, bilen, bussen eller toget. Har også løbet, men foretrækker klart at cykle.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 4. Juli, 2016 Kamilla K skrev, for 15 timer siden: Hver morgen bærer jeg 2 murerspande fyldt med vand ca 20-30 meter, så der er rent drikkevand til dyrene, graver x antal huller med spaden ca 15-20 min hver dag, så dyrene kan hapse regnorme og andre underjordiske lækkerbidder , kløver brænde med øksen, så der er fyldt op til vinteren kommer, Wow, Eroguide har sin egen bonderøv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6821 Skrevet 4. Juli, 2016 Vanderbilt skrev, for 1 time siden: Cykling ca. 5 dage om ugen, styrketræning ca. 5 gange om ugen, samt forsøger at gå/cykle så meget jeg kan i dagligdagen, i stedet for at tage elevatoren, bilen, bussen eller toget. Har også løbet, men foretrækker klart at cykle.. - - ja - og noget andet - hvis det begynder at regne så er man hurtigere hjemme igen på cykel - - altså med visse modifikationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 5. Juli, 2016 Brutus skrev, den 04-07-2016 at 15:00: Wow, Eroguide har sin egen bonderøv! Haha Bonderøv- friluftsmenneske det er vel lidt det samme? Bare jeg får lov af slippe for lys fra gadelygter så jeg kan se stjernehimmelen om aftenen og få ro og fuglekvidrer og frisk luft uden benzinos og larm så kan du kalde det hvad du vil,Brutus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 5. Juli, 2016 Rittersport og Sidespring er mine foretrukne motionsformer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg