Hop til indhold
Guest Fred

Hvilken motion dyrker I udover madras gymnastik

Recommended Posts

Guest Fred

Hej

Hvad dyrker I af motion udover madras og lagen gymnastik?

Jeg får løbet alt for lidt :-) Men madras og lagen gymnastik er også sjovere.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Ahh det kan foregå mange andre steder end på en madras eller lagen. Havnebumsen elsker motion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

motion ud over madrasgymnastik...huh ? :-o

 Findes der andre former for motion end det ? :shock::-D

 

Styrketræner hver dag - Hver morgen bærer jeg  2 murerspande fyldt med vand ca 20-30 meter, så der er rent drikkevand til dyrene, graver x antal huller med spaden ca 15-20 min hver dag, så dyrene kan hapse regnorme og andre underjordiske lækkerbidder ,  kløver brænde med øksen, så der er fyldt op til vinteren kommer,  cykler ofte ud til standen , hvor jeg ror lange ture i min jolle

jeg tager på vandretur  i udlandet og vandrer mellem 200- 900 kilometer med min rygsæk, hvor jeg sover under under himmel når forholdene tillader det

Men den slags motion som de fleste måske forstår som "rigtigt motion" , det sker kun i form at krølle lagnerne under råt og vildt sex 

Men jeg vil da ikke pive, hvis jeg fik mere motion i form af lagen/madrasgymnastik - hvem ville det ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går bl.a til FUNK og DANCEFIT i Fitnesscentret og får lidt fingergymnastik i form af Klaverspil, når jeg besøger de gamle ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 40 minutter siden:

Jeg går bl.a til FUNK og DANCEFIT i Fitnesscentret og får lidt fingergymnastik i form af Klaverspil, når jeg besøger de gamle ;-)

Det kan tydeligt ses på din PoPo, at den er veltrænet. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En daglig cykeltur - og en rotur!!  - i min egen romaskine - så har man ro i årevis - til at se fjernsyn/høre musik/se film på PCén som står foran på en ølkasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

får lidt fingergymnastik i form af Klaverspil, når jeg besøger de gamle ;-)

Som om det er den eneste måde dine fingere får gymnastik på :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Cykling ca. 5 dage om ugen, styrketræning ca. 5 gange om ugen, samt forsøger at gå/cykle så meget jeg kan i dagligdagen, i stedet for at tage elevatoren, bilen, bussen eller toget. :)

Har også løbet, men foretrækker klart at cykle.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 15 timer siden:

Hver morgen bærer jeg  2 murerspande fyldt med vand ca 20-30 meter, så der er rent drikkevand til dyrene, graver x antal huller med spaden ca 15-20 min hver dag, så dyrene kan hapse regnorme og andre underjordiske lækkerbidder ,  kløver brænde med øksen, så der er fyldt op til vinteren kommer, 

Wow, Eroguide har sin egen bonderøv!

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 1 time siden:

Cykling ca. 5 dage om ugen, styrketræning ca. 5 gange om ugen, samt forsøger at gå/cykle så meget jeg kan i dagligdagen, i stedet for at tage elevatoren, bilen, bussen eller toget. :)

Har også løbet, men foretrækker klart at cykle..   - -  ja - og noget andet - hvis det begynder at regne:huh: så er man hurtigere hjemme igen på cykel - -  altså med visse modifikationer;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Brutus skrev, den ‎04‎-‎07‎-‎2016 at 15:00:

Wow, Eroguide har sin egen bonderøv!

:-D

Haha :D

Bonderøv- friluftsmenneske det er vel lidt det samme? :)

Bare jeg får lov af slippe for lys fra gadelygter så jeg kan se stjernehimmelen om aftenen og få ro og fuglekvidrer og frisk luft uden benzinos og larm

så kan du kalde det hvad du vil,Brutus

;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...