Hop til indhold

Recommended Posts

Har idag været forbi Wan i Vejle.

https://annoncelight.dk/showad/210670

Der mødte mig en lille og lidt forsigtig thai-pige der ikke sagde mange ord.

Jeg lagde mig på briksen og fik en "rigtig" omgang massage (ikke det oliepjaskeri som man ind i mellem bliver udsat for).

Det var god massage af ben, balder, ryg og nakke og hun var endda oppe og sidde på min ryg for at lægge ekstra tryk på.

Mens jeg lå der og fik massage begyndte jeg at tænke på om hun overhovedet havde "andre ting på menuen", for med den massage-kunnen havde hun ikke brug for andet.

Men da bagsiden var færdig blev jeg vendt om og hun begyndte at massere lår og lyske (og "lillemanden" kunne ikke undgå at stritte af begejstring).

Hun spurgte om jeg var interesseret i andet og jeg valgte at få den "fulde pakke". Hun startede med at give mig et lækkert blow som jeg aldrig har fået før (med den i munden og så tungen der kører rundt om, lækkert).

Siden blev det til en ridetur og en missionær (hvor hun lå på briksen), og jeg afsluttede med et blow hvor hun fik mig til at komme.

Jeg skal da helt sikkert forbi stedet igen og besøge Wan, og så skal der da "leges" lidt igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Hvor i Vejle finder man hende, er det på en af thai klinikkerne, hvad gav du for denne udemærkede opevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er på et thai-massage sted (selv om man ikke lige kan se det udfra annoncen).

Jeg ved ikke lige om hvor længe hun er der, men hun er da helt klart noget som SKAL opleves (hvis man er til thai-massage samt ekstra-oplevelser).

P.S. Du får addressen når du ringer til hende

Redigeret af Dellepude1970

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at møde hende, hun giver et dejligt BJ.

 

Klagede noget da jeg kneppede hende, men ok det kan jeg måske også godt forstå.

 

Normalt slikker jeg ikke en fisse som ikke er barberet, men denne var bare så dejligt at jeg bare måtte smage den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 9 timer siden:

Hvor i Vejle finder man hende, er det på en af thai klinikkerne, hvad gav du for denne udemærkede opevelse

Der mangler et svar på hvad herligheden kostede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 9 timer siden:

Hvor i Vejle finder man hende, er det på en af thai klinikkerne, hvad gav du for denne udemærkede opevelse

det ser ud til at foto's er taget ved Nara thaimassage  .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dd aflagt wan et besøg og kan bekræfte hun er den lille lækre på de billede der er linket til i tidligere opslag.. jeg ringede i forvejen og bestilte en tid.. ankom 5 min før på XXXvej som er en af de kendte steder i Vejle.. stedet har et lidt blakket ry.. og overvejede også en ekstra gang da jeg fik adressen... men ankom som sagt 5 min før og blev lukket ind med det samme... jeg bestilte en Times massage og blev vist ind i massage rummet af wan... hun er en stille pige som ikke indleder den helt store snak.. jeg fik vel 45 min dejlig massage hvor hun brugte både arme ben og hendes vægt ved at kravle rundt på min ryg massagen var vurderer jeg til 8 af 10.. der efter blev jeg vendt og fik massage på ben hvor hun klart gik efter at berøre mine ædlere dele og virkningen udeblev da heller ikke.. mine 23 stive cm knejste flot op i luften og så kom spørgsmålet do you want More... ja for helvede gammelgris skulle da have den fulde pakke.. Wan nikkede og spurgte om jeg ville betale den pris vi nu var blevet enige om.. pengene skiftede hænder og hun gik ud af massage rummet og kom små grinende ind igen lidt efter.. hun startede med det bedste bj jeg længe har fået klar en 10 er af 10 mulige.. jeg måtte stoppe hende og fik hende lagt om på ryggen nu skulle hun dælme mærke gamle gris.. hun ville ikke have jeg stødte igennem til at starte med.. hun var dælme også stram... men efter kort tid kunne jeg mærke at nu nød hun gamle gris. Og jeg gav den gas.. tror sku hun kom.. jeg fik hende op på alle fire og hun fik mere fra samme skuffe... til jeg kom i en ikke helt stille udløsning... 

 

Der efter hyggede vi med et par små kys og derefter tilbud om vand og det sædvanlige Thai farvel kys.. hun bliver til ca 1 feb 2017 så drenge... kom af sted ned til Wan og knep hende som hun fortjener det den lille dejligste Thai. Sex 9 af 10 

 

Pas på hende 

 

 

 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg har dd aflagt wan et besøg og kan bekræfte hun er den lille lækre på de billede der er linket til i tidligere opslag.. jeg ringede i forvejen og bestilte en tid.. ankom 5 min før som er en af de kendte steder i Vejle.. stedet har et lidt blakket ry.. og overvejede også en ekstra gang da jeg fik adressen... men ankom som sagt 5 min før og blev lukket ind med det samme... jeg bestilte en Times massage og blev vist ind i massage rummet af wan... hun er en stille pige som ikke indleder den helt store snak.. jeg fik vel 45 min dejlig massage hvor hun brugte både arme ben og hendes vægt ved at kravle rundt på min ryg massagen var vurderer jeg til 8 af 10.. der efter blev jeg vendt og fik massage på ben hvor hun klart gik efter at berøre mine ædlere dele og virkningen udeblev da heller ikke.. mine 23 stive cm knejste flot op i luften og så kom spørgsmålet do you want More... ja for helvede gamelgris skulle da have den fulde pakke.. Wan nikkede og spurgte om jeg ville betale den pris vi nu var blevet enige om.. pengene skiftede hænder og hun gik ud af massage rummet og kom små grinende ind igen lidt efter.. hun startede med det bedste bj jeg længe har fået klar en 10 er af 10 mulige.. jeg måtte stoppe hende og fik hende lagt om på ryggen nu skulle hun dælme mærke gamle gris.. hun ville ikke have jeg stødte igennem til at starte med.. hun var dælme også stram... men efter kort tid kunne jeg mærke at nu nød hun gamle gris. Og jeg gav den gas.. tror sku hun kom.. jeg fik hende op på alle fire og hun fik mere fra samme skuffe... til jeg kom i en ikke helt stille udløsning... 

 

Der efter hyggede vi med et par små kys og derefter tilbud om vand og det sædvanlige Thai farvel kys.. hun bliver til ca 1 feb 2017 så drenge... kom af sted ned til Wan og knep hende som hun fortjener det den lille dejligste Thai. Sex 9 af 10 

 

Pas på hende 

 

 

 

 

Er prisen for FP hemmelig ?...Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvad er prisen?

Hvordan kan hun blive til 1/2 2019 - Schengen Visa er max 90 dage 2 gange på et år, med min. 90 dage mellem Visa !!

Hvorfor skriver du "Pas på hende"?

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg har dd aflagt wan et besøg og kan bekræfte hun er den lille lækre på de billede der er linket til i tidligere opslag.. jeg ringede i forvejen og bestilte en tid.. ankom 5 min før p som er en af de kendte steder i Vejle.. stedet har et lidt blakket ry.. og overvejede også en ekstra gang da jeg fik adressen... men ankom som sagt 5 min før og blev lukket ind med det samme... jeg bestilte en Times massage og blev vist ind i massage rummet af wan... hun er en stille pige som ikke indleder den helt store snak.. jeg fik vel 45 min dejlig massage hvor hun brugte både arme ben og hendes vægt ved at kravle rundt på min ryg massagen var vurderer jeg til 8 af 10.. der efter blev jeg vendt og fik massage på ben hvor hun klart gik efter at berøre mine ædlere dele og virkningen udeblev da heller ikke.. mine 23 stive cm knejste flot op i luften og så kom spørgsmålet do you want More... ja for helvede gamelgris skulle da have den fulde pakke.. Wan nikkede og spurgte om jeg ville betale den pris vi nu var blevet enige om.. pengene skiftede hænder og hun gik ud af massage rummet og kom små grinende ind igen lidt efter.. hun startede med det bedste bj jeg længe har fået klar en 10 er af 10 mulige.. jeg måtte stoppe hende og fik hende lagt om på ryggen nu skulle hun dælme mærke gamle gris.. hun ville ikke have jeg stødte igennem til at starte med.. hun var dælme også stram... men efter kort tid kunne jeg mærke at nu nød hun gamle gris. Og jeg gav den gas.. tror sku hun kom.. jeg fik hende op på alle fire og hun fik mere fra samme skuffe... til jeg kom i en ikke helt stille udløsning... 

 

Der efter hyggede vi med et par små kys og derefter tilbud om vand og det sædvanlige Thai farvel kys.. hun bliver til ca 1 feb 2017 så drenge... kom af sted ned til Wan og knep hende som hun fortjener det den lille dejligste Thai. Sex 9 af 10 

 

Pas på hende 

 

 

 

 

 

 

Er prisen for FP hemmelig ?...Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvad er prisen?

Hvordan kan hun blive til 1/2 2019 - Schengen Visa er max 90 dage 2 gange på et år, med min. 90 dage mellem Visa !!

Hvorfor skriver du "Pas på hende"?  

Du skriver at du betalte før du fik FP....Er det noget særligt i Vejle?  Andre steder betaler jeg når alt er overstået og jeg er på vej ud...

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst vil jeg sige at hvad prisen er for denne fuldpakke vil jeg ikke nævne (så længe at hun ikke selv skriver det i annoncen), for det kunne jo være en "speciel Price just for you" som ikke andre ville få. Og jeg vil ikke være med til at skulle være standard for hendes priser (men så længe man er meget tilfreds med det udførte og man har fået det til en god pris, skal man så ligge og tænke på om man kunne have presset hende i prisen)?? (dog kan jeg nævne at har læst at mange tidligere har fået stukket /betalt en meget dyrere pris ud for en fuld-pakke både i Vejle og andre steder i DK).

 

Mht til betaling så tror jeg nu nok at det er det modsatte der er tilfældet. Hvis du "bare " skal have massage så er der først betaling til sidst, men hvis du vælger "ekstra" så er der betaling med det samme (måske pga dårlige erfaringer fra kunder der ikke kan/vil betale)?

Og her kommer vi så til bemærkningen "pas på hende" (som jeg læser det), nemlig at man skal behandle disse piger ordentlig, selvom du/I / vi måske ser ned på hende og hendes "beskæftigelse".

Dellepude

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Allerførst vil jeg sige at hvad prisen er for denne fuldpakke vil jeg ikke nævne (så længe at hun ikke selv skriver det i annoncen), for det kunne jo være en "speciel Price just for you" som ikke andre ville få. Og jeg vil ikke være med til at skulle være standard for hendes priser (men så længe man er meget tilfreds med det udførte og man har fået det til en god pris, skal man så ligge og tænke på om man kunne have presset hende i prisen)?? (dog kan jeg nævne at har læst at mange tidligere har fået stukket /betalt en meget dyrere pris ud for en fuld-pakke både i Vejle og andre steder i DK).

 

Mht til betaling så tror jeg nu nok at det er det modsatte der er tilfældet. Hvis du "bare " skal have massage så er der først betaling til sidst, men hvis du vælger "ekstra" så er der betaling med det samme (måske pga dårlige erfaringer fra kunder der ikke kan/vil betale)?

Og her kommer vi så til bemærkningen "pas på hende" (som jeg læser det), nemlig at man skal behandle disse piger ordentlig, selvom du/I / vi måske ser ned på hende og hendes "beskæftigelse".

Dellepude

Men hensyn til pris, tænker jeg at det præcis hvad "eroguide" er til for...nemlig at hjælpe og sikre hinanden. Så selvfølgelig oplyser vi da prisen til hinanden..det er da logik.

Jeg har aldrig betalt før ydelsen på thai steder...hverken i Thailand eller i Danmark. Hvis en pige på bad mig om betaling før ydelsen her i DK, ville jeg pr. automatik straks fravælge ydelsen, da tilliden ikke mere var til stede.

Man skal behandle alle mennesker ordentligt, uanset hvem og hvor de er. Derfor er det fuldstændig overflødigt at skrive det her eller andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Men hensyn til pris, tænker jeg at det præcis hvad "eroguide" er til for...nemlig at hjælpe og sikre hinanden. Så selvfølgelig oplyser vi da prisen til hinanden..det er da logik.

Hmm logik , det bliver det aldrig for mig. Du ser da heller ingen der "reklamerer" med hvis de får rabat hos den lokale håndværker (udover den "normale" listepris). Fair nok at man kan diskutere prisen for en bestemt ydelse hvis vedkommende har "offentliggjort" denne.

 

Jeg har aldrig betalt før ydelsen på thai steder...hverken i Thailand eller i Danmark. Hvis en pige på bad mig om betaling før ydelsen her i DK, ville jeg pr. automatik straks fravælge ydelsen, da tilliden ikke mere var til stede.

Jamen så må du være blandt dem der har været "heldige", for jeg tror størstedelen af "kunderne" hos thaipiger har betalt for "ekstraydelserne" inden (det er vel også en form for tillid eller respekt?).

 

Man skal behandle alle mennesker ordentligt, uanset hvem og hvor de er. Derfor er det fuldstændig overflødigt at skrive det her eller andre steder.

Vi kan sagtens blive enige om at man skal behandle mennesker ordentlig, det er der desværre ikke alle som synes. Det hører man om mange gange (også ved de "almindelige" Gp' ere ), så kan sagtens forstå at Gamelgris nævner dette.

 

 

Redigeret af Dellepude1970

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Hmm logik , det bliver det aldrig for mig. Du ser da heller ingen der "reklamerer" med hvis de får rabat hos den lokale håndværker (udover den "normale" listepris). Fair nok at man kan diskutere prisen for en bestemt ydelse hvis vedkommende har "offentliggjort" denne.

Jamen så må du være blandt dem der har været "heldige", for jeg tror størstedelen af "kunderne" hos thaipiger har betalt for "ekstraydelserne" inden (det er vel også en form for tillid eller respekt?).

Vi kan sagtens blive enige om at man skal behandle mennesker ordentlig, det er der desværre ikke alle som synes. Det hører man om mange gange (også ved de "almindelige" Gp' ere ), så kan sagtens forstå at Gamelgris nævner dette.

 

 

Der er vi så uenige. Jeg synes det er helt hen i vejret, at skrive at en bestemt pige skal behandles ordentligt. Det mere end antyder at der er forskel på hvem der skal behandles ordentligt og hvem der ikke skal.

Alle mennesker skal behandles ordentligt...det er helt overflødigt at skrive det. Det svarer til at minde bilister om at vi i Danmark kører i højre side af vejen, eller at huske folk på at vaske hænder efter toiletbesøg....altså fuldstændig overflødigt og meningsløst.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det er Gamelgris's mening at alle skal behandles ordentligt, men at han ikke har lavet flere anmeldelser og dermed ikke kan skrive det ved hver enkelt??

Synes måske at det er lidt ude af proportioner af lave sådan et "postyr" over noget som vi egentlig er enige om, nemlig at alle skal behandles ordentlig (men hver sin smag).

Over and out herfra.

Dellepude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...