Hop til indhold
John39

Aarhus Thai Wellness, Banegårdsgade 10

Recommended Posts

Hej.
Jeg har fulgt med herinde længe og jeg har haft stor nytte af alle jeres erfaringer og anmeldelser. Jeg har efterhånden besøgt mange adresser omkring Aarhus og jeg må sige at de ting jeg har læst her ofte rammer plet. Ofte har jeg overvejet at skrive en anmeldelse når en oplevelse har været særligt god, men det kræver jo en indsats og tit er stederne allerede velbeskrevne. Når jeg så endelig kommer i gang har jeg nok alligevel en del observationer, som jeg skal af med. :-)
Nu ved jeg godt at jeg risikerer at læserne tror at jeg er ved at lave en reklame, men jeg har netop haft en helt særlig oplevelse som gør at jeg bliver nødt til at dele - også i kraft af at stedet endnu ikke er beskrevet særlig indgående. Så nu får I hele historien. Håber I kan bruge det til noget.
Da vi nærmede os slutningen af juni og der var penge i sigte var jeg lidt på udkig på annoncelight.dk efter en god oplevelse. Egentlig har jeg ikke nogen særlig præference for Thai-piger, jeg foretrækker egentlig danske, både pga. sprogbarrieren og deres begrænsede bryststørrelse (jeg er altså svært glad for bryster), men prisen er noget anderledes og i de fleste tilfælde får man en fornuftig blanding af massage og afslutning. Derfor søgte jeg lidt efter annoncer med fokus på massage. Dog uden det store held. Til sidst stødte jeg dog på annoncen fra Aarhus Thai Wellness. Til at starte med troede jeg faktisk det var Lek Lee i nummer 15 der var blevet opgraderet eller overtaget, men det viste sig altså at være helt nyt.
Signalerne var lidt tvetydige da jeg ikke tidligere har oplevet et rødt sted med en hjemmeside, men som en anden nævner så peger det jo lidt i en rød retning når de annoncerer på annoncelight. Jeg konkluderede at det nok var grønt, men tænkte at jeg lige måtte finde ud af om de var gode til massagen. Det plejer egentlig at passe at grønne steder har en fornuftig massage. For en sikkerheds skyld hævede jeg dog 600 så jeg var forberedt hvis jeg tog fejl. Her må jeg lige nævne at jeg tidligere har købt fuld pakke nogle gange, men det er jeg gået fra for ikke at risikere noget grimt uanset brug af beskyttelse.
Jeg synes at det er vigtigt med en hjemmeside, så man let kan finde åbningstider, kontakt og behandlingsformer uden at skulle ringe.
Nu ved jeg ved jo godt at man som tommelfingerregel skal komme flere gange det samme sted (pardon the pun) for ligesom at etablere et bekendtskab og få den bedste oplevelse, men omvendt ser jeg ofte mig selv søge steder jeg ikke har besøgt før i jagt på den gode oplevelse.
Jeg havde ringet om formiddagen for at bestille en tid til eftermiddag. Så var der lidt at glæde sig til og jeg kan også godt lide at planlægge udflugter grundigt. Stedet ser udefra meget lyst og åbent ud. Se, det er lidt smart: Det ligner ikke et sted man skal snige sig ind og det bliver også lidt vanskeligt på den gade. Der er et stort frontvindue, så man får klart indtryk af at dette må være et grønt sted. Det forestiller jeg mig også at nysgerrige øjne vil tænke. Da jeg kom ind var der to damer til stede. Den mindste dame så køn ud og jeg håbede lidt på at det blev hende. Jeg fortalte at jeg havde bestilt tid. Det virkede ikke lige til at de havde fået det noteret, men det var heldigvis ikke noget problem. Den lidt større dame i højde og bredde (måske 35-40 år?), tog mig med hen til et lukket rum. Det viste sig senere at hun hedder Lilly. Det spøjse der skete her var at hun talte et helt godkendt engelsk, men måske fordi jeg er vant til sprogproblemer, så sad jeg fast i noget simpelt "ok" og "tak" i et stykke tid.
Nuvel, jeg fik at vide at jeg kunne tage tøjet af og lægge mig på maven. Da jeg stadig havde en forventning om et grønt sted beholdt jeg underbukserne på for ikke at støde nogen. Da Lilly kom tilbage, sagde hun at hun syntes at jeg skulle smide underdrengene for den bedste komfort. Fint for mig. Det vil jeg da altid foretrække uanset om det er grønt eller rødt. Hun gav da også lige et nap med at trække dem af. God stil.
Briks, tæppe og håndklæder var rent og blødt - det er nok også helt naturligligt når det er et nyt sted. Der var ikke hul til ansigtet i briksen men sådan en mobil hestesko man kunne lægge hovedet i. Det fungerede ikke for mig. Den var for høj og for hård, så jeg skubbede den væk og lagde hovedet på briksen i stedet.
Derefter fulgte den mest komplette massage jeg nogensinde har fået. Sågar maven fik en grundig omgang. Tidligere har jeg højst oplevet at man måske lige kort har kørt hen over maven eller at brystmusklerne har fået kortvarig opmærksomhed, men dette var i en helt ny kategori. Hovedbund, pande, tindinger, kæbemusler. Jeg kan nævne præcis to steder der ikke blev masseret.
Da jeg skulle ligge på ryggen blev jeg pænt spurgte om jeg ville have et håndklæde over mig, men det syntes jeg ikke var nødvendigt. På dette tidspunkt havde jeg fået de små gode strefninger der fortalte mig at dette altså ikke var et grønt sted alligevel. :-)
Da hun ligesom havde været igennem det hele fik jeg så også spørgsmålet om ikke lige jeg ville have en afslutning med hånden og jo tak, det kunne da lige være prikken over i'et. Lidt overraskende var prisen kun 500. Jeg tror det skyldes at de har noget åbningstilbud. Se, nu bliver det interessant for den håndtrold var så ganske veludført og uden at jeg havde bedt om at det skulle være langsomt, blev det gjort stille og roligt med en sådan finesse og rette berøringer så det næsten var som at have sex. Wow. I ved sikkert hvordan det er når pigen bare skal have afsluttet opgaven i en fart. Det var ikke tilfældet her.
Jeg blev tørret pænt af med en lidt kold, våd klud. Lilly unskyldte at den var kold, men det gjorde mig ikke spor på det tidspunkt. Så var jeg klar til at trække i tøjet, men nej, jeg skulle da lige have tørret olie af forsiden og også lige op at sidde og have lidt ekstra massage til skuldrene. Meget serviceorienteret.
Jeg fik et glas koldt vand som det sig hør og bør og valgte simpelthen at give hende de 600 jeg havde taget med, hvor jeg også fik sagt hvor tilfreds jeg var.
Det har tidligere været sådan at hvis man skulle have både god massage og god afslutning så skulle man på Hedemannsgade. Nu kender vi jo også lidt til priserne der, så jeg mener at her ligger bestemt en værdig konkurrent. Det skal retfærdigvis nævnes at jeg endnu ikke har været på Grønnegade.
Jeg ved ikke om de har andet på menuen, men det vil jeg da tro. Jeg kommer der helt sikkert igen, men næste gang prøver jeg at bestille per SMS eller e-mail, så jeg er sikker på at den bliver noteret.
Hvis der nu sidder en eller to der synes at jeg er lidt for flink i min anmeldelse, så synes jeg I skal tage chancen og prøve det af. Jeg tror I vil give mig ret. :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver overrasket hvis de ikke har mere på menuen. Men ingen garantier, da jeg ikke ved det. Lilly spurgte jo pænt om der var noget jeg kunne tænke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 15 timer siden:

har lily blond hår eller rød blond ...  ?

 

 

 

Det var et meget specifikt spørgsmål. :-) Du udfordrer godt nok min hukommelse.

Hvis jeg skal vælge mellem de to, vil jeg sige rød-blond, men det kan ligesåvel have været mørkt/sort. Jeg bed simpelthen ikke mærke i det. Jeg lagde dog mærke til at hun havde mørkerødt tøj og rød læbestift, hvis det hjælper dig. Jeg kan dog love at kigge godt efter næste gang jeg er forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen tidligere i dag. Det var 3 besøg i et hug, først, eneste og sidste!

Det var da utroligt ringe, jeg brugte samme taktik som TS, beholdt mine tights på.

Hun gik i gang med massagen, og massagen var rimelig, men heller ikke mere.

Medens jeg lå på maven - efter et stykke tid, synes hun mine tights skulle af. Det kom de så

Efter endt massage, spurgte hun om jeg ville have hj til 700, jeg havde kun 600 med, det accepterede hun

Det var som om, at hun egentlig ikke havde lyst til det der hj, men hvorfor pokker spurgte hun så og hvorfor bad hun om at jeg smed de små bukser

Pigen var en ung pige og det er nok ikke lige mig, jeg tror hun havde bøjle på

 

Jeg fik et "værdikort" med derfra da jeg gik - hvis en vil have det, ligger det i en skraldespand på Frederiks Allle

Redigeret af Vildmand
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
  1.  

    Hold da op! Noget kunne tyde på at oplevelsen er *meget* afhængig af hvem der giver. Russisk roulette?

    Det kan jo sagtens bare være mig, jeg er mest til modne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
 
  1. Det kan jo sagtens bare være mig, jeg er mest til modne

Det er jeg også ... mellem 35 og 45 ... får af og til styret lysten med een, som er 45 og ser ikke een ældre ud

end een på 37 eller deromkring ... de holder sig squ' godt de thai'er, hvis de ikke er for "brugte" ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lilly, som er anmeldt af John39 i denne tråd, blev fyret som en direkte konsekvens af anmeldelsen. Det tyder jo på, at Aarhus Thai Wellness har besluttet sig til at forblive et ‘grønt’ sted. Hvis det skulle lykkes for nogen at få ekstra ydelser her, bør de nok overveje det, inden de omtaler dem i en anmeldelse. Jeg fik en udemærket god, grøn massage af den smukke Hvan, men det var jo faktisk ikke det, jeg var ude efter. Hvis nogen ved, på hvilken klinik Lilly er havnet, så send et tip her.

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

er nu helt sikker på man godt kan få noget ekstra af Hvan også ....

det blev der ihverfald lagt op til meget kraftigt da jeg var der for et par uger siden ...

men jeg havde ikke fået nok penge med da det var et pludseligt indfald at jeg gik derind ...

så jeg undveg lidt den samtale da jeg ikke ville bakke ud pga af penge mangel ...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, for 22 timer siden:

Lilly, som er anmeldt af John39 i denne tråd, blev fyret som en direkte konsekvens af anmeldelsen. Det tyder jo på, at Aarhus Thai Wellness har besluttet sig til at forblive et ‘grønt’ sted. Hvis det skulle lykkes for nogen at få ekstra ydelser her, bør de nok overveje det, inden de omtaler dem i en anmeldelse. Jeg fik en udemærket god, grøn massage af den smukke Hvan, men det var jo faktisk ikke det, jeg var ude efter. Hvis nogen ved, på hvilken klinik Lilly er havnet, så send et tip her.

Ej, det er jeg sgu rigtig ked af. Særligt på vegne af Lilly som var så god ved mig. Håber hun hurtigt finder et andet godt sted at arbejde.

Det var jo min første anmeldelse så jeg må lige spørge: Har jeg brudt nogle skrevne eller uskrevne regler i min anmeldelse? Spørger I andre medarbejderen om lov inden I skriver om dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
John39 skrev, for 9 minutter siden:

Ej, det er jeg sgu rigtig ked af. Særligt på vegne af Lilly som var så god ved mig. Håber hun hurtigt finder et andet godt sted at arbejde.

Det var jo min første anmeldelse så jeg må lige spørge: Har jeg brudt nogle skrevne eller uskrevne regler i min anmeldelse? Spørger I andre medarbejderen om lov inden I skriver om dem?

Rolig nu.

For det første ved du rent faktisk ikke om det er korrekt  hun er fyret.

Der bringes så mange påstande, bare for at lave lidt rav i den. Men det er da muligt. Det ved du kun ved at besøge stedet igen.

Hvis pigen der ondulerer dig udtrykkeligt siger at mutter ikke må vide noget, eller ligefrem beder dig om at være diskret,  så skal du selvfølgelig ikke skrive om det. Ellers skriver man som man lyster. 98% af thaistederne tilbyder jo diverse.

Skriv du roligt videre, Din anmeldelse var meget læsværdig. Flot sprog med lidt humor, og et beroligende lixtal :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John39 skrev, for 48 minutter siden:

Ej, det er jeg sgu rigtig ked af. Særligt på vegne af Lilly som var så god ved mig. Håber hun hurtigt finder et andet godt sted at arbejde.

Det var jo min første anmeldelse så jeg må lige spørge: Har jeg brudt nogle skrevne eller uskrevne regler i min anmeldelse? Spørger I andre medarbejderen om lov inden I skriver om dem?

ej ... det behøver du ikke være ked af ...

hvis det her er vel et sted for brugere.... så du behøver jo ikke spørge om lov til at skrive om dine oplevelser ... hverken gode eller mindre gode ;)

så med mindre hun selv siger du ikke må sige noget, når du kommer ud af rummet og beder om diskretion....

så er der vel frit slag....  

Del dette indlæg


Link til indlæg
John39 skrev, for 4 timer siden:

Ej, det er jeg sgu rigtig ked af. Særligt på vegne af Lilly som var så god ved mig. Håber hun hurtigt finder et andet godt sted at arbejde.

Det var jo min første anmeldelse så jeg må lige spørge: Har jeg brudt nogle skrevne eller uskrevne regler i min anmeldelse? Spørger I andre medarbejderen om lov inden I skriver om dem?

Jeg beklager, hvis det lød som en bebrejdelse. Lilly må jo have været bekendt med stedets regler, så den står for hendes egen regning. Jeg håber også at hun hurtigt finder et andet sted, hvor hendes evner er bedre påskyndet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, 1 time siden:

Jeg beklager, hvis det lød som en bebrejdelse. Lilly må jo have været bekendt med stedets regler, så den står for hendes egen regning. Jeg håber også at hun hurtigt finder et andet sted, hvor hendes evner er bedre påskyndet.

Nej, jeg tog det ikke som en bebrejdelse. :-) Men jeg vil meget gerne vide hvad jeg kunne have gjort anderledes, om noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 5 timer siden:

Rolig nu.

For det første ved du rent faktisk ikke om det er korrekt  hun er fyret.

Der bringes så mange påstande, bare for at lave lidt rav i den. Men det er da muligt. Det ved du kun ved at besøge stedet igen.

Hvis pigen der ondulerer dig udtrykkeligt siger at mutter ikke må vide noget, eller ligefrem beder dig om at være diskret,  så skal du selvfølgelig ikke skrive om det. Ellers skriver man som man lyster. 98% af thaistederne tilbyder jo diverse.

Skriv du roligt videre, Din anmeldelse var meget læsværdig. Flot sprog med lidt humor, og et beroligende lixtal :)

 

"Et beroligende lixtal" - hmm, nu er jeg tvivl om jeg skal være fornærmet. Mener du at jeg bruger korte ord? :-) 

Jeg har været der anden gang og noget tyder på at Lilly er væk, så jeg tror at konklusionen er korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er tilfældet, at de har fyret hende på den baggrund, så må man formode de læser med her.

Og så må de tage konsekvensen. Jeg starter hermed en boycot af sted - og har ikke tænkt mig at sætte mine ben der fremadrettet. 

Håber andre følger trop :D

(så må de ansætte hende igen... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
johanneseb skrev, for 6 timer siden:

Rolig nu.

For det første ved du rent faktisk ikke om det er korrekt  hun er fyret.

Der bringes så mange påstande, bare for at lave lidt rav i den. Men det er da muligt. Det ved du kun ved at besøge stedet igen.

Hvis pigen der ondulerer dig udtrykkeligt siger at mutter ikke må vide noget, eller ligefrem beder dig om at være diskret,  så skal du selvfølgelig ikke skrive om det. Ellers skriver man som man lyster. 98% af thaistederne tilbyder jo diverse.

Skriv du roligt videre, Din anmeldelse var meget læsværdig. Flot sprog med lidt humor, og et beroligende lixtal :)

 

Jeg kan kun komme i tanke om en uskreven regel når der skal skrives om oplevelser på et thaisted. Skriv aldrig noget om 3 måneders turistvisum, da dette kan give stedet store problemer.

Hvis pigen/kvinden overtræder stedets regler, er det en sag mellem hende og indehaveren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
John39 skrev, for 13 timer siden:

"Et beroligende lixtal" - hmm, nu er jeg tvivl om jeg skal være fornærmet. Mener du at jeg bruger korte ord? :-) 

Jeg har været der anden gang og noget tyder på at Lilly er væk, så jeg tror at konklusionen er korrekt.

Jeg kunne også have skrevet et behageligt lixtal.

Det var ros :)

Når jeg riser, kritiserer eller tilrettviser er jeg normalt så klar i mælet at ingen er i tvivl.

Skriver du ikke snart mere? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...