Hop til indhold

Recommended Posts

modenelsker skrev, for 13 timer siden:

Så hvis man er overvægtig er det helt sikkert usund livsstil. Det kan måske ikke skyldes sygdom?

Gør vel ikke nogen forskel. Jeg tænder heller ikke på at have sex med syge mennesker.

Er du også en af dem, der bruger "en sygdom" som undskyldning for manglende motion og for meget mad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 20 timer siden:

Det undre mig bare, at man i et land som Danmark, syntes man det er i orden at diskriminere fede. Hvis hun ikke vil have sex med fede, så skal hun ikke tvinges. Så skal hun finde et andet arbejde. Alle andre har sikkert også arbejdsopgaver i løbet af dagen de ikke bryder sig om. Hvad nu hvis hjemmehjælperen sagde " de fede vil jeg ikke tørre i røven" er det så i orden? Eller vis læger sygeplejesker osv. ikke ville rører de  fede. Er der så i orden.

Dine sammenligninger er interessante. En hjemmehjælper (sygeplejerske/læge) gennemgår fx en uddannelse, og får bl.a. derigennem erfaring med egne grænser (nogle falder fra) og redskaber til at håndtere ting der opleves vanskelige. Sådan er det ikke med en GP. Så det er én væsentlig forskel. En GP kan i stedet overveje helt at droppe ideen, hvis hun ikke synes hun kan magte alle slags kunder, eller hun kan vælge de kunder fra, som hun synes det er sværest at betjene ordentligt. Jeg ser ikke problemet. Men du synes åbenbart, at hvis ikke man kan betjene alle som GP, så skal man ikke betjene nogen?

På mig virker det som om du er lidt egoistisk: Hvad du ikke må købe, må ingen købe?

Jeg har selv været gammel til nogle GP'er iflg deres annoncer. Og hvad så? Jeg er da glad for de sparer mig for en dårlig oplevelse, men jeg under da yngre kolleger en bedre oplevelse. Det er jo ikke ligefrem fordi alle GP har den slags regler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gomorra skrev, for 16 timer siden:

Måske du bare burde prise dig lykkelig over at der trods alt findes piger, der mod betaling, gerne servicerer ældre overvægtige mænd

Du får det til at lyde som om det er ganske få der tager imod ældre og overvægtige. Det er lige omvendt det er kun ganske få der fravælger ældre og overvægtige. Det er som  regel kun de helt unge piger. Jeg er aldrig blevet afvist og heller ikke bedt om ikke at komme igen.

Man får nogen over næsen når man stikker den frem. Så til alle jer der går efter manden i stedet for bolden, i har vundet jeg trækker mig.

Slut herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da om nogen dig, der går efter mig? :) jeg er både overfladisk og burde finde mig et andet job?! Hvorfor ikke bare være ligeglad? Som du selv siger, der er massere andre piger du kan besøge.

Det er noget pjat at sige at udseendet ikke betyder noget, selvfølgelig gør det det.

Jeg har dette job for min skyld, ikke for din skyld.

Jeg bestemmer selv hvem jeg vil ha sex med og grunden vedkommer vel ikke andre end mig selv?

Hvis du så absolut gerne vil ud i underlige upassende sammenligninger kan jeg blot tilføje, at man selv bestemmer hvilke jobs man vil tage, en tømmer kan godt sige nej til en opgave, lige så vel som jeg kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 6 timer siden:

Du får det til at lyde som om det er ganske få der tager imod ældre og overvægtige. Det er lige omvendt det er kun ganske få der fravælger ældre og overvægtige. Det er som  regel kun de helt unge piger. Jeg er aldrig blevet afvist og heller ikke bedt om ikke at komme igen.

Man får nogen over næsen når man stikker den frem. Så til alle jer der går efter manden i stedet for bolden, i har vundet jeg trækker mig.

Slut herfra.

Når du kommer med usaglige argumenter, så får du svar på tiltale. Det er der ingen grund til at spille martyr over, desuden er der som du selv siger rigeligt med piger der  gerne tager imod ældre overvægtige mænd, så du overlever nok at den pågældende ikke vil - mon ikke at hun også overlever uden dine penge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man må sige at denne tråd har fået mange til tasten...Kort sagt:

Den har taget mange med Storm...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne rose Storm for at være ærlig i sine annoncer. Det kunne mange andre piger lære noget af. Det kunne spare både dem og især os mænd for nogen dårlige oplevelser og spildte penge. Jeg kan sagtens forstå at det ikke er rart at blive valgt fra på forhånd. Men sådan er livet. Heldigvis har alle ikke samme smag. Jeg vil dog til hver en tid hellere vide det på forhånd end at jeg og pigen skal pines med en gang sex, som pigen åbenlyst ikke bryder sig om. Gensidig nydelse er altid bedst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi skal kører den helt ud er her et link til lov om forskelsbehandling.

https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=122522#Kap1

Læs for fanden første linje af det du linker til.

" Herved bekendtgøres lov om forbud mod forskelsbehandling på arbejdsmarkedet"

Overvægtige mennesker burde acceptere, at de er uatraktive i nogens øjne, så dit tuderi med, at hun er overfladisk, finder jeg også absurd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Storm er det mig der er halvblind eller har du bedt om at blive pillet af vagtplanen? Ærgerligt hvis et par utilfredse brugere på eroguide får dig til at stoppe. 

Du få opbakning til at melde fra over for overvægtige eller andre du ikke tænder på. Jeg forskelsbehandler når jeg vælger en GP. Jeg tænder nemlig ikke på de modne og kraftige piger. Heller ikke unge som gamle med kunstige bryster tænder mig. Skønt du skriver ærligt i din annonce hvem du ikke vil have besøg af.

Intet er da mere ærligt end at fravælge de tykke, tynde, arabere, asiater eller skandinaver i annoncerne. Ja araberne og de tykke fravælges så oftere end de andre kategorier. Sådan er det. De gamle og tykke GP'ere fravælges også oftere af mange mænd end de slanke modeller på 21 år. Der er altså tusind piger i Danmark der hver dag gladeligt tager mod besøg af alle kategorier mænd. Er du overvægtig kan du gøre noget ved det. Har du et mellemøstligt udseende er det selvfølgelig svært at komme til hos de mange piger der fravælger denne type mænd.

That life. Cope with it. Også dig derude! Der er så mange andre dejlige piger der tager imod dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Storm er det mig der er halvblind eller har du bedt om at blive pillet af vagtplanen? Ærgerligt hvis et par utilfredse brugere på eroguide får dig til at stoppe. 

Du få opbakning til at melde fra over for overvægtige eller andre du ikke tænder på. Jeg forskelsbehandler når jeg vælger en GP. Jeg tænder nemlig ikke på de modne og kraftige piger. Heller ikke unge som gamle med kunstige bryster tænder mig. Skønt du skriver ærligt i din annonce hvem du ikke vil have besøg af.

Intet er da mere ærligt end at fravælge de tykke, tynde, arabere, asiater eller skandinaver i annoncerne. Ja araberne og de tykke fravælges så oftere end de andre kategorier. Sådan er det. De gamle og tykke GP'ere fravælges også oftere af mange mænd end de slanke modeller på 21 år. Der er altså tusind piger i Danmark der hver dag gladeligt tager mod besøg af alle kategorier mænd. Er du overvægtig kan du gøre noget ved det. Har du et mellemøstligt udseende er det selvfølgelig svært at komme til hos de mange piger der fravælger denne type mænd.

That life. Cope with it. Også dig derude! Der er så mange andre dejlige piger der tager imod dig. 

Nej nej :) har bare valgt at starte på Cassiopeia i stedet, jeg vil gæstevisitte stedet sommeren over, så hold øje med deres vagtplan ;) intet af gøre med denne finurlige debat om en piges sexuelle præferencer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Pigenavnet Storm som figurerer i bunden af diagrammet, skyldes at to piger har fået navnet i 2001 og 2005. Navnet blev ”godkendt efter omstændighederne” som pigenavn i 2005 fordi det er kendt som både pige- og drengenavn i engelsksprogede lande, men det findes ikke på listen over godkendte pigenavne i dag."

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Pigenavnet Storm som figurerer i bunden af diagrammet, skyldes at to piger har fået navnet i 2001 og 2005. Navnet blev ”godkendt efter omstændighederne” som pigenavn i 2005 fordi det er kendt som både pige- og drengenavn i engelsksprogede lande, men det findes ikke på listen over godkendte pigenavne i dag."

Og hvad var så pointen med dit skvalder?

Jeg er aldrig blevet afvist og heller ikke bedt om ikke at komme igen.

Så du er altså bare "teoretisk krænket" på andres vegne? Må jeg anbefale dig en indmeldelse i Dansk Kvindesamfund, hvor du vil finde mange ligesindede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad var så pointen med dit skvalder?

Så du er altså bare "teoretisk krænket" på andres vegne? Må jeg anbefale dig en indmeldelse i Dansk Kvindesamfund, hvor du vil finde mange ligesindede.

Hvem citerer du??

Og hvad var pointen med:

"

Doh!
https://en.wikipedia.org/wiki/Storm_(Marvel_Comics)
http://sprogmuseet.dk/navne/bliver-storm-et-modenavn/

"

som svar på min påstand, om at Storm er et drengenavn...?

Du linker til en artikel fra sprogmuseet, der netop BEKRÆFTER, at jeg har ret.

Fair nok du gerne vil benytte dig af kilder...men brug nogle der underbygger DIN påstand...ikke den påstand du ønsker at argumentere i mod.

Kom over i Politisk Debat forum'et i øvrigt...der er mange gode folk der mere eller mindre dygtigt gør brug af kilder og links.

Du kan måske lære noget af dem, tænker jeg? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem citerer du?

Det fremgår entydigt af tråden - det er ikke min skyld forum-sw fucker op med visning af citater.

Og hvad var pointen med:

"

Doh!
https://en.wikipedia.org/wiki/Storm_(Marvel_Comics)
http://sprogmuseet.dk/navne/bliver-storm-et-modenavn/

"

som svar på min påstand, om at Storm er et drengenavn...?

At der vås. Du skrev i øvrigt ikke "drengenavn" (se selv efter).

Du linker til en artikel fra sprogmuseet, der netop BEKRÆFTER, at jeg har ret.

Fair nok du gerne vil benytte dig af kilder...men brug nogle der underbygger DIN påstand...ikke den påstand du ønsker at argumentere i mod

Hvis du absolut insisterer på at udstille, at du ikke kan læse indenad: Linkene illustrerer at "Storm" (også) er et angelsaksisk pigenavn. Og at det af samme grund er blevet anerkendt som sådan herhjemme. I den danske befolkning er der p.t. 7 piger/kvinder, der hedder Storm, sidste år var der 9. Storm er også et efternavn som 1.934 bærer, heraf sandsynligvis pænt mange piger/kvinder.

Og oplysningen på Sprogmuseet er sådan set forældet, da Storm i dag er godkendt som pigenavn (de sidste par år er praksis ændret, og de fleste nye navne, der godkendes efter ansøgning, optages på listen over godkendte): https://ast.dk/born-familie/navne/navnelister/godkendte-fornavne/navne-der-er-bade-drenge-og-pigenavne#?published&male=1&female=1&startswith=S

Men du har stadig ikke forklaret hvorfor du skrev det vrøvleindlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det fremgår entydigt af tråden - det er ikke min skyld forum-sw fucker op med visning af citater.

At der vås. Du skrev i øvrigt ikke "drengenavn" (se selv efter).

Hvis du absolut insisterer på at udstille, at du ikke kan læse indenad: Linkene illustrerer at "Storm" (også) er et angelsaksisk pigenavn. Og at det af samme grund er blevet anerkendt som sådan herhjemme. I den danske befolkning er der p.t. 7 piger/kvinder, der hedder Storm, sidste år var der 9. Storm er også et efternavn som 1.934 bærer, heraf sandsynligvis pænt mange piger/kvinder.

Og oplysningen på Sprogmuseet er sådan set forældet, da Storm i dag er godkendt som pigenavn (de sidste par år er praksis ændret, og de fleste nye navne, der godkendes efter ansøgning, optages på listen over godkendte): https://ast.dk/born-familie/navne/navnelister/godkendte-fornavne/navne-der-er-bade-drenge-og-pigenavne#?published&male=1&female=1&startswith=S

Men du har stadig ikke forklaret hvorfor du skrev det vrøvleindlæg?

Fordi Storm for 99%s vedkommende er et herrenavn (=drengenavn) i DK

Ligesom Johnny....

Her er det så nok 99,999%....he he

https://da.wikipedia.org/wiki/Johnny_Vang-Lauridsen

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Storm er I Danmark brugt som et drengenavn jeg syntes det lyder bedre til piger og kan heldigvis kalde mig hvad jeg vil :P 

for folk der ikke bor under en sten er storm også en af klodens kendteste heltinder. 

Anyway guys. Less talk more fuck?

xoxo

storm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storm-pige skrev, for 22 minutter siden:

:) jeg har først lige sendt dem til dem, så det er nok derfor.. De kommer :)

Det gør kunderne nok også, når de ser dem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storm-pige skrev, for 40 minutter siden:

:) jeg har først lige sendt dem til dem, så det er nok derfor.. De kommer :)

De er godt nok fine, dine billeder. Du ser skide dejlig ud. Elsker det store grin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...