Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes denne nye "22-årige" pige ser spændende ud.

http://www.romantica.dk/profil.php?id=61

Dog lidt spøjst at skrive dette:

'Storm tager imod alle gentlemen, som holder sig under en grænse for overvægt."

Vagt hver mandag.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Syntes denne nye "22-årige" pige ser spændende ud.

http://www.romantica.dk/profil.php?id=61

Dog lidt spøjst at skrive dette:

'Storm tager imod alle gentlemen, som holder sig under en grænse for overvægt."

Vagt hver mandag.

Hvor er grænsen for overvægt? Er det nogle få kg, eller er det 30% ove2rvægt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da tusind gange federe at møde en pige der gør det mere af lyst, end for pengenes skyld. At sætte nogle præferencer så hun også kan blive tændt/få noget ud af det..

Hvor fedt tror i selv det er at have en 55 årig mand på 130 kg liggende oven på sig, hvis man selv er et lille nips på 22 år

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, den 2/7/2016 at 11:10:

Ligesom Elprebsi er jeg heller ikke velkomme. Heldigvis er mange andre søde piger der ikke er overfladiske. ;-)

Hundredevis af eksempler herinde viser, at vi hver især har vores præferencer. Jeg er ikke til overvægtige modeller. Jeg er heller ikke til undervægtige. Nogle foretrækker rubens-modeller, nogle foretrækker de mere skinny typer. Vi er alle forskelige og tak for det.

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan man er overfladisk, blot fordi man ikke tænder på overvægtige personer.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aruba skrev, den 2/7/2016 at 14:37:

Det er da tusind gange federe at møde en pige der gør det mere af lyst, end for pengenes skyld. At sætte nogle præferencer så hun også kan blive tændt/få noget ud af det..

Hvor fedt tror i selv det er at have en 55 årig mand på 130 kg liggende oven på sig, hvis man selv er et lille nips på 22 år

Jeg plejer at bruge mine hænder/ støtte på håndfladerne og knæ, mens jeg forsøger at dirrigere pikken til højre/venstreside og op og ned i deres fisse og få dem til at stønne lidt.

Jeg er opmærksom på jeg IKKE ligger min kropsvægt ovenpå de meget unge piger (18+ år).

Hvis de så kompenserer med små glædes-hvin og støn..Ja, så er jeg glad at jeg kan skyde kanonen af.

Gad vide om man må lave en "facial" når man kommer, på så ung en pige..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 2 timer siden:

Man er overfladisk når det er udsenet der tæller.

Ja...alderen er også vigtig imo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 17 timer siden:

... det kan jo være, at vedkommende er ligeglad med udseendet, men blot tænder af på folk der åbenlyst lever usundt. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

... det kan jo være, at vedkommende er ligeglad med udseendet, men blot tænder af på folk der åbenlyst lever usundt. :-)

Så hvis man er overvægtig er det helt sikkert usund livsstil. Det kan måske ikke skyldes sygdom?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storm-pige skrev, for 20 timer siden:

“Facts do not cease to exist because they are ignored.” 

;)

Kys fra Storm.

Gider du uddybe den? For den fangede jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er det overfladisk ikke at tænde på overvægtige?!?

Du betaler en kvinde for sex, følelser har intet at gøre med transaktionen - hun skal ikke lære den "rigtige" dig at kende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 11 minutter siden:

Gider du uddybe den? For den fangede jeg ikke.

Jeg tror der menes, at til trods for at du mener overvægt er ligegyldig så ændrer det ikke på det faktum at du er overvægtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gomorra skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror der menes, at til trods for at du mener overvægt er ligegyldig så ændrer det ikke på det faktum at du er overvægtig.

Takker.

Men syntes stadig man er overfladig når man ikke kan se forbi det.

Jeg har derfor valgt ikke at bruge mine penge hos Romatica. Hvad de sikkert er glade for da jeg åbenbart ikke er velkommen pga. noget så ligegyldigt som udsende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 1 minut siden:

Takker.

Men syntes stadig man er overfladig når man ikke kan se forbi det.

Jeg har derfor valgt ikke at bruge mine penge hos Romatica. Hvad de sikkert er glade for da jeg åbenbart ikke er velkommen pga. noget så ligegyldigt som udsende.

Jeg er meget uenig med dig hvad angår udseende i hvert tilfælde når det gælder "den virkelige verden". Hvis man ikke er fysisk tiltrukket af hinanden, er der ikke basis for viderebyggelse af forholdet! 

I branchen er det pigerne selv der sætter grænserne for hvem de ønsker at dyrke sex med. Personligt forstår jeg dem godt, men som du selv siger så mister man jo nogle kunder på den bekostning - sådan er markedet:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, den 4/7/2016 at 15:58:

For det første siger du indirekte, at købesex ikke er overfladisk, men at et krav om moderat vægt ødelægger det? Det er lidt morsomt.

For det andet: Hvis hun nu væmmes ved tanken om en overvægtig mand, som hun skal have sex med, så er det smart hun skriver det, så ingen går forgæves - for enten er hun nødt til at afvise, eller også leverer hun en dårlig indsats. Det er da alt andet end overfladisk.

Du linker til lov om forskelsbehandling, men der er vist truffet afgørelser om at overvægt ikke er et handicap (det skal være ekstremt).
http://www.fyens.dk/indland/FOA-anker-dom-om-overvaegtig-dagplejer-Sagen-er-principiel/artikel/2978683
Og den lov gælder kun på arbejdsmarkedet. Det handler ikke om serviceydelser. Det er markedsføringsloven, der er i spil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det undre mig bare, at man i et land som Danmark, syntes man det er i orden at diskriminere fede. Hvis hun ikke vil have sex med fede, så skal hun ikke tvinges. Så skal hun finde et andet arbejde. Alle andre har sikkert også arbejdsopgaver i løbet af dagen de ikke bryder sig om. Hvad nu hvis hjemmehjælperen sagde " de fede vil jeg ikke tørre i røven" er det så i orden? Eller vis læger sygeplejesker osv. ikke ville rører de  fede. Er der så i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu sammenligner du den ydelse læger/sygeplejersker leverer med betalt sex?!? Jesus Christ!!

Du har ikke ret til sex, heller ikke bare fordi du kan betale dig fra det. Måske du bare burde prise dig lykkelig over at der trods alt findes piger, der mod betaling, gerne servicerer ældre overvægtige mænd. Istedet fir at have ondt et vist sted over, at der (Gud forbyde det) findes kvinder der ikke ønsker at hoppe i kanen med dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk
modenelsker skrev, for 6 timer siden:

Det undre mig bare, at man i et land som Danmark, syntes man det er i orden at diskriminere fede. Hvis hun ikke vil have sex med fede, så skal hun ikke tvinges. Så skal hun finde et andet arbejde. Alle andre har sikkert også arbejdsopgaver i løbet af dagen de ikke bryder sig om. Hvad nu hvis hjemmehjælperen sagde " de fede vil jeg ikke tørre i røven" er det så i orden? Eller vis læger sygeplejesker osv. ikke ville rører de  fede. Er der så i orden.

Kan du helt seriøst ikke selv se, at din argumentation er lidt i skoven? Du mener, at hun skal skifte arbejde, fordi hun ikke vil servicere overvægtige? 

Det er da 100% hendes valg, hvem hun vil se og det kan du på ingen måde blive bitter over. Det er for barnligt. Respekt for - som andre også skriver - at hun melder det ud i annoncen, hvem hun ikke ønsker at se. Så er det ligesom lagt fast og ingen går forgæves. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...