Hop til indhold
Guest jsp

Lækkerlækker

Recommended Posts

Det lykkedes mig en gang, efter de havde brændt mig af nogle gange, at få en aftale med hende og hendes veninde, det mest røvsyge selskab ever. Jeg blev lovet en masse de slet ikke ville da det kom til stykket. Det eneste jeg fik var et blæs fra hendes veninde, der virkede meget mekanisk i det som om hun bare var med til at give noget for pengene og den flotte af pigerne bare var lokkemad. 

Det er ikke en jeg kan anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Borebillen skrev, for 5 timer siden:

Det lykkedes mig en gang, efter de havde brændt mig af nogle gange, at få en aftale med hende og hendes veninde, det mest røvsyge selskab ever. Jeg blev lovet en masse de slet ikke ville da det kom til stykket. Det eneste jeg fik var et blæs fra hendes veninde, der virkede meget mekanisk i det som om hun bare var med til at give noget for pengene og den flotte af pigerne bare var lokkemad. 

Det er ikke en jeg kan anbefale.

Super, hun bliver pillet af min ferie liste til hovedstaden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er den sødeste kvinde - venlig og uden nøkker, som så mange andre kvinder på SD. Holdt en aftale, som ikke tog evigheder at få, men var som alle andre forsinket på dagen. Og det varme gik ok, men  det er jo heller ikke en scoring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...