Hop til indhold
gylon81

Kunde

Recommended Posts

Skrev på mail med en gp spurgte om hun ingen billeder havde men det havde hun ikke og hun var også ligeglad med hvordan jeg så ud så tænkte jeg på om alle gp'er er ligeglade med hvordan jeres kunder ser ud ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gylon81 skrev, for 17 minutter siden:

Skrev på mail med en gp spurgte om hun ingen billeder havde men det havde hun ikke og hun var også ligeglad med hvordan jeg så ud så tænkte jeg på om alle gp'er er ligeglade med hvordan jeres kunder ser ud ? 

Hej gylon 

Jeg er da ligeglad så længe du er soigneret og ikke vejer 150 kg. Jeg synes desuden at personligheden er den vigtigste. Vi skal jo ikke være kærester så det er ikke det vigtigste og så tænder jeg på samværet og ikke udseendet. :-)

Kh

StudineMILFEN 8-)

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 16 minutter siden:

Hej gylon 

Jeg er da ligeglad så længe du er soigneret og ikke vejer 150 kg. Jeg synes desuden at personligheden er den vigtigste. Vi skal jo ikke være kærester så det er ikke det vigtigste og så tænder jeg på samværet og ikke udseendet. :-)

Kh

StudineMILFEN 8-)

Men du kan jo ikke vide hvem du møder før i står overfor hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gylon81 skrev, for 10 minutter siden:

Men du kan jo ikke vide hvem du møder før i står overfor hinanden 

Nej da men jeg kan høre meget i en tlf. og hvis det helt galt så siger man jo bare pænt nej tak til en aftale når man ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Udseende er for mig også ligegyldigt.  

Man kan være nok så nydelig og fræk at kigge på og lugte til, men hvis man bærer en forfærdelig personlighed , så får man i sandelighed ingen sex. 

For det slukker og lukker helt og aldeles for mine nedre regioner. 

Så bliver jeg frigid og må lægge mig , fordi jeg har fået migræne  :D 

Ej, spøg til side ;) 

 

Jeg ved ikke om det er ens for alle piger i branchen, men man når meget længere med ens væsen hos mig , end man gør med sit udseende. 

Vil give StudineMILF fuldstændigt ret i, at man kan høre og fornemme meget i en telefon og at man jo kan takke pænt nej til en aftale når man ses , hvis det er helt galt .

 

At man "fornemmer" hinanden og lige får talt lidt sammen, inden man mødes ,  gælder jo begge veje .  Folk kan jo fint kigge og wanke løs til mine billeder

( permission is served )

men billeder /udseende , fortæller jo ikke specielt meget om mit væsen ? 

 

 Vi ser alle ud som vi gør. Det er ikke noget vi selv har valgt . 

 Men vores væsen og dets begåen, det er jo i bund og grund op til os selv, hvordan vi vælger at befærde os med det. 

Så for mig, er udseende ikke vigtigt. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
hagbarth skrev, den 2. juli 2016 at 10:45:

Hvad så med alderen??

Ja, hvad med den? Vi har allesammen en ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gylon81 skrev, for 7 timer siden:

Når man kigger på diverse annoncer er der da nogle piger der stiller krav til de mænd de vil mødes med 

Hvilken krav feks?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gylon81 skrev, for 17 timer siden:

Når man kigger på diverse annoncer er der da nogle piger der stiller krav til de mænd de vil mødes med 

Du har da forhåbentlig nogle  preferancer når du kikker efter en GP for at finde den som du tror tænder dig mest alt det med kemi kommer jo først når du møder en person

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg er med på holdet. Det handler om meget andet end udsende 

I skal været velsoignet, høflig, respesft. Jeg går ikke efter vægten, har oplevet både nydelig store og velklædte mænd lige som dem der er ligeglad, som både med sår ved deller, svedig og ucharme tøj. Har flere gange den der wuw han er hot, og han kan ikke en disse i sengen. Og modsat mænd jeg ikke vil ligge mærke til på gaden, der er varme og hotte  sengen. 

Så kort - læs annoncen, høflig, pæn almindelig klæd og vær velduften ren :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Jeg er fuldstændig enig med de dejlige damer herinde. Alder og udseende har ingen betydning, bare der vises respekt og er velsoigneret.

Jeg har også haft en bred vifte af mænd, nogen bedre end andre i sengen, men alle har været en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...