Hop til indhold
Bamse

Nyt Sumas Wellness i Fredericia

Recommended Posts

Besøgte Sumas Wellness onsdag til en god omgang thaimassage, det blev en time med noget af det bedste thaimassage man kan få i trekantsområdet.

Fik massagen i et af de nye rum som Sumas er blevet udvidet med, og blev også vist de øvrige nye rum, så Sumas nu kan tilbyde massage i 4 nye separate rum uden

anden forstyrrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Sumas Wellness i går, ville egentlig have massage af Anne, hendes massage nærmer sig et rent 10 tal, men hun var optaget. Valget faldt så på Daw som lige er startet

hos Sumas. Daw, som er en smuk thai er vel midt i trediverne,  vil det hele. Gav mig en god gang massage og en super fræk oplevelse med rigtige GF kys.

Drenge så er der igen dømt fuld pakke hos Sumas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sunitha på det store bilede og flere af de smaå, Daw er på illede 1 og 2. Sawiti og den smukke Anne er ikke på billederne.

Normalt ingen problem med at få 2 piger, men aftal omfang, tid og og pris forud.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden, lokket af det ny tilbud med 2 piger i 30 min. Massage. https://annoncelight.dk/showad/195914. Men det var ikke en god oplevelse....

Jeg ringer først og aftaler tid, ankommer til stedet går ind. Der er fint og pænt, ingen tvivl.

Men de fatter MINUS....Det var simpelthen umuligt at få dem til at forstå mit ønske om at få deres tilbud.

Så dum som jeg er lod jeg mig overtale til en pige -  oliemassage m. handjob....700kr. ( DYRT )

Pigen var meget sød, hende med det rødlige håt på billederne, men jeg blev ikke tilbudt at vælge mellem pigerne, hvilket også var nedtur, for jeg lånte toilettet bagefter og så den søde unge pige i baglokalet. Hende ville jeg da meget hellere lege med.

Så, måske får erfarne gæster med stor kendskab til Thai universet god behandling på det sted, men os nybegyndere i Thai, vi bliver bare skoddet af og kørt igennem uden nogen form for service.

Jeg var eneste kunde da jeg var der, så det kan ikke have været fordi de havde travlt....jeg kan ikke finde en undskyldning for denne dårlige service og kommer der godt nok ikke igen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til priserne er det mit indtryk at der nærmest er tale om en "thai-mafia" der fastsætter priserne i Trekantsområdet. ;-)

Man skal heller ikke regne med at kunne vælge mellem pigerne, medmindre man er stamkunde, da pigerne aftaler hvornår det er deres tur. Jeg har også oplevet at få en anden pige end den jeg havde bedt om (sjovt nok hed hun det samme :-)) men det var nu på et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...