twinman 1 Skrevet 1. Juli, 2016 Hejsa gutter. Er der nogen her der før har besøgt dirty Angel i sgt klemens Odense, som stadig har nummer eller mail til hende da jeg har mistet begge Skriv oplysninger i privat og ikke åben På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
twinman 1 Skrevet 1. Juli, 2016 twinman skrev, for 2 timer siden: Hejsa gutter. Er der nogen her der før har besøgt dirty Angel i sgt klemens Odense, som stadig har nummer eller mail til hende da jeg har mistet begge Skriv oplysninger i privat og ikke åben På forhånd tak Jeg har desværre ikke noget link da hun ikke har annonce oppe for tiden men der er vist blevet skrevet om hende her før men jeg kan ikke finde tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrenfrafyn 5 Skrevet 2. Juli, 2016 Vil lige høre om det er den samme vi tænker på, så kom gerne med lidt info om udsende måske jeg har et nummer/mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
twinman 1 Skrevet 2. Juli, 2016 Hey fyr. Jamen hun er buttet med nogen store bryster, mørke blondt hår og omkring slut 20'ne. Sidst jeg så hendes annonce er omkring 6 måneder siden. Ringer der en klokke for dig? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyrenfrafyn 5 Skrevet 2. Juli, 2016 twinman skrev, for 5 timer siden: Hey fyr. Jamen hun er buttet med nogen store bryster, mørke blondt hår og omkring slut 20'ne. Sidst jeg så hendes annonce er omkring 6 måneder siden. Ringer der en klokke for dig? Mvh Ja har selv besøgt hende meget men er ikke sikker på at hun annoncere mere desværre men kan prøve at sende en mail og høre ad i forhold til om jeg må videre stille dig til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
twinman 1 Skrevet 2. Juli, 2016 (edited) Jamen det må du da gerne, men hvis det er den mail jeg brugte ved sidste kontakt så er den lukket. Den lød dirtyangel807 og så videre. Lad mig høre hvad du finder ud af. Redigeret 2. Juli, 2016 af twinman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 2. Juli, 2016 Jeg har også prøvet at skrive til hende på dirtyangel mailen i sidste uge, som er lukket, men hvis hun har en ny som må gives videre, hører jeg også gerne om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 2. Juli, 2016 Hun har fået kæreste på så hun er stoppet desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
twinman 1 Skrevet 3. Juli, 2016 Ja det var osse det jeg tænkte at der var sket. Nå men så må man jo ba finde ud af noget andet. God jagt der ude og tak for hjælpen her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dirtyangel Skrevet 19. November, 2017 fjummer skrev, den 02-07-2016 at 20:30: Jeg har også prøvet at skrive til hende på dirtyangel mailen i sidste uge, som er lukket, men hvis hun har en ny som må gives videre, hører jeg også gerne om det. vil du stadig gerne have min nye mail´? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 20. November, 2017 Jeg vil også gerne have din nye mail - skriv gerne i en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fjummer 23 Skrevet 20. November, 2017 dirtyangel skrev, den 19-11-2017 at 16:29: vil du stadig gerne have min nye mail´? Gerne, vil du skrive en PB her på siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten86 Odense 14 Skrevet 22. November, 2017 Hejsa.. Jeg vil også meget gerne have din mail Dirtyangel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 24. November, 2017 Jeg har lige besøgt hende idag dejlige pige som altid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 24. November, 2017 Badboyfyn skrev, for 8 minutter siden: Jeg har lige besøgt hende idag dejlige pige som altid Hvem er denne dirtyangel - og har hun en annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 24. November, 2017 tzatiki skrev, for 3 timer siden: Hvem er denne dirtyangel - og har hun en annonce? Nej har hun desværre ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 24. November, 2017 Jeg kan slet ikke huske at have set eller hørt om hende før. Kan nogen fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Imper 3 Skrevet 25. November, 2017 jeg ville da også gerne have fat i den nye mail =) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dontfuckingmailme 50 Skrevet 27. November, 2017 Også her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 2. Januar, 2018 (edited) Kan nogen af jer der har besøgt hende, uddybe lidt mere omkring hendes udseende/figur?....Er hun et besøg værd? Redigeret 2. Januar, 2018 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg