Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa gutter.  

Er der nogen her der før har besøgt dirty Angel i sgt klemens Odense, som stadig har nummer eller mail til hende da jeg har mistet begge  Skriv oplysninger i privat og ikke åben   På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
twinman skrev, for 2 timer siden:

Hejsa gutter.  

Er der nogen her der før har besøgt dirty Angel i sgt klemens Odense, som stadig har nummer eller mail til hende da jeg har mistet begge  Skriv oplysninger i privat og ikke åben   På forhånd tak 

Jeg har desværre ikke noget link da hun ikke har annonce oppe for tiden men der er vist blevet skrevet om hende her før men jeg kan ikke finde tråden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey fyr. 

Jamen hun er buttet med nogen store bryster, mørke blondt hår og omkring slut 20'ne.  Sidst jeg så hendes annonce er omkring 6 måneder siden.  Ringer der en klokke for dig? 

Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
twinman skrev, for 5 timer siden:

Hey fyr. 

Jamen hun er buttet med nogen store bryster, mørke blondt hår og omkring slut 20'ne.  Sidst jeg så hendes annonce er omkring 6 måneder siden.  Ringer der en klokke for dig? 

Mvh 

Ja har selv besøgt hende meget men er ikke sikker på at hun annoncere mere desværre men kan prøve at sende en mail og høre ad i forhold til om jeg må videre stille dig til hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det må du da gerne, men hvis det er den mail jeg brugte ved sidste kontakt så er den lukket.  Den lød dirtyangel807 og så videre.   Lad mig høre hvad du finder ud af. :-) 

Redigeret af twinman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet at skrive til hende på dirtyangel mailen i sidste uge, som er lukket, men hvis hun har en ny som må gives videre, hører jeg også gerne om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var osse det jeg tænkte at der var sket.   Nå men så må man jo ba finde ud af noget andet. God jagt der ude og tak for hjælpen her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dirtyangel
fjummer skrev, den ‎02‎-‎07‎-‎2016 at 20:30:

Jeg har også prøvet at skrive til hende på dirtyangel mailen i sidste uge, som er lukket, men hvis hun har en ny som må gives videre, hører jeg også gerne om det.

vil du stadig gerne have min nye mail´?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

 

Badboyfyn skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har lige besøgt hende idag dejlige pige som altid :) 

Hvem er denne dirtyangel - og har hun en annonce? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen af jer der har besøgt hende, uddybe lidt mere omkring hendes udseende/figur?....Er hun et besøg værd?

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...