Hop til indhold
Hexxx

Thai Rasia, Flensborg.

Recommended Posts

Lige det sker ikke igen!

Jeg fik fri et par timer i Flensborg i regnvejr. Jeg har ikke før besøgt GP i udlandet, men gennemblødt blev det interessant at få det våde tøj af. 

Jeg søgte lidt (for lidt) på nettet og fandt at https://sexnord.net/profile/273 var lige i nærheden. 

Det bedste ved besøget var at få det våde tøj af!

En GP, der ikke var tilstede i handlingen. En mørk og nusset lejlighed, der var meget lydt. Handlingen bag et gardin - og det virker ikke for mig, at høre børn synge fødselsdagssang!

Jeg glæder mig til at komme tilbage fra ferie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Hexxx skrev, den 1/7/2016 at 00:08:

Lige det sker ikke igen!

Jeg fik fri et par timer i Flensborg i regnvejr. Jeg har ikke før besøgt GP i udlandet, men gennemblødt blev det interessant at få det våde tøj af. 

Jeg søgte lidt (for lidt) på nettet og fandt at https://sexnord.net/profile/273 var lige i nærheden. 

Det bedste ved besøget var at få det våde tøj af!

En GP, der ikke var tilstede i handlingen. En mørk og nusset lejlighed, der var meget lydt. Handlingen bag et gardin - og det virker ikke for mig, at høre børn synge fødselsdagssang!

Jeg glæder mig til at komme tilbage fra ferie :)

Følg mavefornemmelsen og se at komme væk hvis den ikke er i orden.

Jeg har selv haft en uforglemmelig oplevelse i lejligheden i Margrethegade 7. 

Kollegaen var igang med at koge fiskesuppe i den i forvejen beklumrede lejlighed. (Der gik mange timer inden min appetit vendte tilbage).

Den temmelig nussede seng faldt fra hinanden under seancen. ( Da blev det sidste håb om at gennemføre akten slukket).

Klog af skade bruger jeg næse og øjne når jeg kommer ind i en GP lejlighed. Er luften beklumret og vammel, er der rodet og beskidt, følg dit flugtinstinkt.

Redigeret af flensborgeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre langt imellem snapsene i Flensborg hvad angår Thai'er/Asiater, efter at dømme hvad der bliver skrevet om dem både her, og i tyske fora.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...