Hop til indhold
kapan

Memory lane Aalborg

Recommended Posts

Inspireret af en tråd andetsted, vil jeg høre om hvem savner i og hvilket steder? 

 

Jeg savner sku Hermodsgade og det sted i baggården på boulevarden 

Husker en rødhåret pige fra start nullerne der hed Bjørk hun var sku speciel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner Pamela Guldstjerne også fra Hermodsgade, hun havde fantastiske bryster og var rigtig fræk.

Redigeret af Spunk7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Hermodsgade var et fint sted. Jeg tænker på den gamle mutter, der tog imod i døren. Nydeligt - gammeldags klædt var hun. Hun lukkede mig ind i "glædesrummet" med ordene "pigen kommer om lidt."

Vesterbro nr. 66 tror jeg det var. Op ad den smalle trappe. Der var der også flere dejlige piger.

Heldigvis kan man stadig steder i Aalborg....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner Aalborg's Angel der holdt til på Ravnekildevej i sin egen lejlighed.
Klasse sex og hun nød det og gave virkelig en fantastisk oplevelse.
Amatør pige når det var bedst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Og så var der Søs i Christiansgade, som jeg har aflagt litervis af sperm i. Og Vesterbro 66 ja, der var Pihl som er den sødeste og flotteste pige jeg har besøgt i min "karriere". 

Men Hermodsgade var et kapitel for sig, - jeg har hvergang ( og det er MANGE gange) forladt stedet helt tømt og med et smil på læben!!

På Østerbro kunne man for år tilbage også møde dejlige danske piger f.eks. Blondi, Lonnie og Anne. Senere kom der østeuropæiske piger på stedet og nu er der lukket.

Men vi er nogen der lever videre på minderne og fortsætter jagten på de dejlige glædespiger der trods alt stadig kan findes i Ålborg og omegn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borgergade 30 var også ok, for rigtigt mange år siden var der en lækker tøs der hed steffy, lækre naturlige bryster, jeg og en kammerat ordnede hende mange gange sammen 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del af det og besøge en pige, er for mig det At gå på bordel ligesom det der lå i Hermodsgade. Blive lukket ind, sidde og vente på at pigen er klar.  

 

Måske kan man høre  hende stønne højt 

Det savner jeg sku. 

 

Husker især en gang hvor der var vilde lyde af nydelsen fra en pige i kælderen. 

Oplevelsen sammen med hende efterfølgende var fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...