Hop til indhold
Kramme Bamse

Er det en dårlig ide at tippe ekstra? (drikkepenge)

Recommended Posts

Hej, eroguide.

Er der nogen her, som har erfaringer med at tippe en glædespige ekstra penge? Jeg overvejer nemlig at give en 200-300kr. ekstra oven i, hvis jeg bestiller en time hos en glædespige (ydelsen koster 1300 hvis det er uden ekstra-ydelser), men jeg er ikke sikker på, om det ville være en god ide. Jeg kan forestille mig, at hvis jeg kommer igen, at hun forventer at jeg giver ekstra. (Det er første gang jeg besøger hende). Jeg kan også forstå, hvis hun ville finde det irriterende, da hun måske tror, at jeg forventer særbehandling på en eller anden vis (Det vil jeg på en måde også. Men på den måde, at jeg håber, hun kan lide mig og smiler lidt).

Det vigtigste for mig er bare, at jeg kan besøge hende igen, uden at hun synes dårligere om mig, også selvom jeg næste gang kun betaler for ydelserne, hvis jeg ikke har råd til at give ekstra.

 

Ps. Lad være med at dømme min måde at bruge penge på. Vi bruger dem trods alt allesammen på det samme herinde alligevel. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du har været glad for oplevelsen, så er det en god måde at vise det på.

Selv giver jeg ikke drikkepenge, men har da før givet blomster. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det spørgsmål er oppe og vende hver måned..

Personligt syntes jeg det er "pænere" at give noget andet end penge/tips..Da jeg personligt syntes det er noget man gør på en restaurant..og jeg syntes det virker sådan lidt "Nå'e ja"..agtigt..Hvor meget er hun så " værd"..100 kr, 200 kr, 400 kr ekstra?

Jeg giver blomster, chokolade, musik jeg selv har sammensat til hende, humoristiske digte, søde ord osv. osv.fordi jeg værdsætter "HELE pigen" og ikke hun hendes krop, udseende, men også hendes væremåde/service/den glæde hun naturligt viser..

Og nej..Jeg har ikke prøvet Sugardates hvor pigerne typisk er ude efter andet end pik og penge (går jeg ud fra)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 minutter siden:

Det spørgsmål er oppe og vende hver måned..

Personligt syntes jeg det er "pænere" at give noget andet end penge/tips..Da jeg personligt syntes det er noget man gør på en restaurant..og jeg syntes det virker sådan lidt "Nå'e ja"..agtigt..Hvor meget er hun så " værd"..100 kr, 200 kr, 400 kr ekstra?

Jeg ville ikke være så bange for, at hun tog det, som at hun ikke er mere værd. Hun har trods alt selv sagt hvor meget hendes ydelser er værd, i det hun giver mig en menu med ydelser og priser til kende. Så hvis jeg giver ekstra, kan jeg kun se det som en kompliment på, at hun ser sød og flink ud. Hun ved nok også godt, at jeg ikke er millionær, og ikke kan give hende alle penge i verden og derfor heller ikke giver mega meget i bonus.

Og det med at spørgsmålet ofte er oppe og vende, må jeg desværre erkende, at jeg ikke vidste. Dog søger jeg i forummet, næste gang jeg har et spørgsmål. Så tak for det :)

Og det med blomsterne lyder som en god ide, selvom jeg ville have lidt bange anelser for, at det lige så let kunne misforstås og skabe en akavet atmosfære. Hvordan reagerer de på det for dig, og giver du kun gaver til dem du har besøgt før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været ude for det..endnu..at det har været en akavet fornemmelse. Tilgengæld er det SÅ fedt at se en ægte glæde/smil i deres øjne. (Bare den følelse giver mig rigtig meget)

Men træn lidt vægte, tag en pæn ENSfarvet sjorte på, vær' nybarberet både for oven og for neden og lidt gel i håret. 

Meh..Jeg har også givet en lille buket til nogle jeg ikke har mødt før..eller en CD..eller en tofefee chokolade. 

Det er faldet i god jord de fleste gange, men du skal naturligvis ikke bare sige:"Her" og række hende en visen buket, men sig at det var en fantastisk følelse at mærke hende og vise du mener det..(hvis du gør det).

Jeg syntes det er lettest at sige til dem at det har været en fornøjelse, hvis de kan dansk/engelsk/tysk.

Jeg har prøvet at rode med noget, hvor pigen kun kunne spansk (sprog) og intet andet...Det var lidt besværligt!!

Men med Google Translate fik jeg et smilet frem på hendes læber.

De danske/udenlandske piger jeg har besøgt kan også godt lide hvis man lige massere deres kroppe lidt efter man sammen har fået udløsning..

(Den sidste linje passer ikke helt. Jeg tror de ofte faker en orgasme, men deres højlydte stønnen, får ofte mig til at skyde kanonen af)

Banket på døren kommer altid for tidligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahah. Tak for svaret. Det sidste svar kunne jeg virkelig bruge til noget. Og tippet med at massere dem efter vi/jeg er kommet, lyder som en rigtig god ide. :)

God aften, ppd. :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kramme Bamse:)

Hvis det er første gang - så kender du hende jo ikke - hun kender heller ikke dig - i møder hinanden for første gang !!!!  

Tror du ikke bare, du første gang møder op hos hende og betaler det aftalte beløb - så har i begge to det første møde til ligesom at fornemme kemien!!!!

Det kan jo være det blev første - eneste - og sidste gang hos hende, - - -  er det så ikke lidt vel overdrevet, at komme brasende med enten en buket roser - eller chokolade - eller lige smide en "plovmand" (500kr.) oveni - - -  det kan blive ganske akavet :oops:

Er der grobund for noget mere senere hen, så kan du tage et eller andet med.  På den måde viser du også dobbelt sympati for hende !?!?!?  - ja du kommer igen og du har tilmed en lille værtindegave til hende - du viser du værdsætter hende :wub:

Og hvis du besøger hende igen har du jo hele mellemtiden til at tænke over hvad du evt. skal tage med som gave - hvad vil hun mon blive glad for.

Det kan også være, at du med din personlighed fylder så meget på en god måde, at du er skøn og pragtfuld at få på besøg, og så kan det virke overdrevet at medbringe et eller andet eller det bare er fuldstændigt unødvendigt.

Jeg håber du hører til den sidste - det giver dig nemlig også en nem gang igennem livet - et smil åbner mange døre m.m.m. :P

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 44 minutter siden:

Kære Kramme Bamse:)

Hvis det er første gang - så kender du hende jo ikke - hun kender heller ikke dig - i møder hinanden for første gang !!!!  

Tror du ikke bare, du første gang møder op hos hende og betaler det aftalte beløb - så har i begge to det første møde til ligesom at fornemme kemien!!!!

Det kan jo være det blev første - eneste - og sidste gang hos hende, - - -  er det så ikke lidt vel overdrevet, at komme brasende med enten en buket roser - eller chokolade - eller lige smide en "plovmand" (500kr.) oveni - - -  det kan blive ganske akavet :oops:

Er der grobund for noget mere senere hen, så kan du tage et eller andet med.  På den måde viser du også dobbelt sympati for hende !?!?!?  - ja du kommer igen og du har tilmed en lille værtindegave til hende - du viser du værdsætter hende :wub:

Og hvis du besøger hende igen har du jo hele mellemtiden til at tænke over hvad du evt. skal tage med som gave - hvad vil hun mon blive glad for.

Det kan også være, at du med din personlighed fylder så meget på en god måde, at du er skøn og pragtfuld at få på besøg, og så kan det virke overdrevet at medbringe et eller andet eller det bare er fuldstændigt unødvendigt.

Jeg håber du hører til den sidste - det giver dig nemlig også en nem gang igennem livet - et smil åbner mange døre m.m.m. :P

Mange hilsner

Nyder livet

Tusinde tak for dit input, og det vil jeg tage til mig. Nu hvor du siger det, kan jeg godt se, at give en gave eller betale ekstra af egen fri vilje på første besøg, måske ikke falder i god jord og kan skabe en lidt akavet stemning grundet misforståelser. :P

Jeg er bare desværre typen, der virker lidt halvsur af natur eller altid får sagt det forkerte, så et godt førstehåndsindtryk betyder alt for mig.

God aften til dig også!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gerne en lille æske god chokolade med, som jeg giver til sidst, når det er første gang jeg mødes med GP, hvis /når jeg mødes efterfølgende med samme GP får hun gerne gaven når vi mødes eller midt i tiden ;-)

Hvis jeg ved det er tæt på hendes fødselsdag, så køber jeg en lille ekstra gave og er det en super sød pige, kan jeg også godt købe en blomst eller anden gave, men det er når vi har mødtes flere gange. 

Men jeg synes da, at det er helt fint, at have en gave med første gang, tænker at alle dejlige piger kan lide at få en gave :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror pigerne ville betakke sig, hvis alle nye kunder kom med chokolade og blomster. Kender man derimod pigen og stedet kan man tage et eller andet med som hun trænger eller stedet behøver.

Af og til ser jeg pigerne rode med gamle mobiltelefoner og det synes lidt dumt, når jeg har nyere smartphones liggende i skuffen derhjemme de kunne overtage - jeg skal bare lige have dem tømt for billeder og andre personlige oplysninger + evt. fundet laderen til dem ;-)

Men ellers fremfor at give drikkepenge til en pige, der har ydet en kvalificeret indsats - så er det faktisk bedre at besøge den samme pige igen - og evt. købe længere tid næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror pigerne ville betakke sig, hvis alle nye kunder kom med chokolade og blomster. Kender man derimod pigen og stedet kan man tage et eller andet med som hun trænger eller stedet behøver.

Af og til ser jeg pigerne rode med gamle mobiltelefoner og det synes lidt dumt, når jeg har nyere smartphones liggende i skuffen derhjemme de kunne overtage - jeg skal bare lige have dem tømt for billeder og andre personlige oplysninger + evt. fundet laderen til dem ;-)

Men ellers fremfor at give drikkepenge til en pige, der har ydet en kvalificeret indsats - så er det faktisk bedre at besøge den samme pige igen - og evt. købe længere tid næste gang :)

Smag og behag gætter jeg på (chokolade eller brugt mobil) :-D

Jeg har ikke oplevet det som noget dårligt med en lille æske chokolade, en skrev endda tilbage til mig om, at den var blevet spist med udsøgt fornøjelse dagen efter.

Tror stadig på, at alle søde og dejlige piger bliver glade for en lille gave.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld, men er der noget galt i at spørge?

altså ikke inden et første møde, men hvis man kommer til at ses med en lækker Q/GP frekventielt, så tænker jeg da, at hun gerne ytrer sig åbent ang., om hun synes,  at det er passende eller ej, om hun er til tør hvidvin, bedst kan li' chokolade eller noget helt tredje. 

Og hvis man ikke er til den slags, så er det jo også helt ok, den skønne får jo sit honorar, som aftalt. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...