Hop til indhold
Københavner

Dansk smukke piger/damer

Recommended Posts

Hej alle sammen

kunne det ikke være hyggeligt at lave en side kun for glædespiger som vi er sikker på kun gør det af egen fri vilje

og fornøjelse , alså stort set kun danske piger /damer.

så hvis meld ind

kbh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lidt fordomsfuldt at du tror at det "stort set kun" skulle være danske kvinder. 

Er vild med kvinder som gør det frivilligt, uanset nationalitet, udenlandske såvel som danske. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

ALLE piger på Cassiopeia, Seductiongirls, Romantica, Cluberotica, Sexyclub, Sexysecret, Pussygalores (Hvilke "Store Steder" har jeg glemt?) er vel af egen fri vilje..?

Kan godt være jeg er forkert på den men..Har jeg misforstået noget eller siger du at udlandske piger ikke gør det af fri vilje..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af store steder synes jeg Mon-Cherie bør nævnes.

Langt de fleste piger gør det selvfølgelig af fri vilje - men viljen er typisk drevet af alle de hurtige penge. Men for nogle af pigerne - især de bedste - fornemmer jeg at det ikke kun er pengene. Det er spændingen - og især det med at meget attraktive piger i den grad tager magten over mændene når det går løs. Har luret af mange af de mest lækre piger godt kan lide det moment - og tænder på det. Og så kan de godt lide at blive begæret af os mænd og få at vide at dem ville vi alle sammen gerne have som kæreste. Tror ikke jeg var bedre hvis jeg var i deres position.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...