Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeh har en aftale med Ann i Vejen i morgen (annsmassage.dk). 

Da jeg ringede og talte med hende, fik jeg intet at vide om andre muligheder end den massage som beskrives på hjemmesiden (selvom jeg fiskede). 

Er der andre muligheder, og hvordan kommer jeg i betragtning?

 

G-strengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
G-strengen skrev, for 9 minutter siden:

Hej

Jeh har en aftale med Ann i Vejen i morgen (annsmassage.dk). 

Da jeg ringede og talte med hende, fik jeg intet at vide om andre muligheder end den massage som beskrives på hjemmesiden (selvom jeg fiskede). 

Er der andre muligheder, og hvordan kommer jeg i betragtning?

 

G-strengen

Spørg når du er der , du får ikke en thai til at fortælle ret meget i telefonen, for mange thai er det også kemien imellem jer der betyder om hun tilbyder mere end massage og evt. handjob, men du kan helt sikkert mærke under massagen hvis hun er med på hele pakken.:-P kender ikke stedet så bare giv en anmeldelse om dine oplevelser der.:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan få hele pakken og det er rigtig godt de har to forskellige rum en med massagebriks en med seng du siger bare når du kommer ind at du ønsker body to body så kører det for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du skal nok blive spurgt, om du ønsker mere. Gør du det, bliver du sendt ind i værelset med sengen. :-D

God tur

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar.

tror da jeg skal en tur til vejen.

nogen der ved om hun også giver en god massage?

Jeg kommer for massagen og et frækt handjob af en nøgen pige.

men det er ikke nemt at få altid,...enten er det massage med happyending og en fuld påklædt pige som man næsten ikke må røre....ellers er til btb massage hvor massagen ikke er så fokuseret på massage men mere hanky panky.

Har I andre samme problem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...