Hop til indhold

Recommended Posts

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har savnet MON som var hos Ratree hun var bare min ynglings massør.

Mon har ikke været hos Ratree i flere måneder og jeg har derfor søgt andre græsgange.

Nu kom så tiden hvor jeg blev enig med mig selv om at prøve Nina som har været hos Ratree i meget lang tid.

Så i går bestilte jeg en time med Nina, hvilket jeg ikke fortryder.

Nina er en sød, snaksalig og meget smilende Thai som tilmed giver en god massage.

Jeg havde siddet indendørs i 5 timer og svedt så selv om jeg havde taget bad om morgenen valgte vi at begynde med et bad til os begge

Det skaber en god sgtemning allerede inden massagen, jeg kan her fortælle at Nina har fået farvet sit  hår så hun nu er blondine.

Efter badet gik vi ind på værelset og massagen begyndte, jeg havde ikke rigtig brug for massage men den velvære det er at blive masseret nyder jeg til fulde.

Nina fandt dog hurtigt ud af at jeg havde nogle utrolig ømme læg muskler så de fik en ordentlig tur, og der var også lige et sted på ryggen som fik extra opmærksomhed, altsammen skete ender hyggelig samtale, på dansk, samt let pirring af lillebror som nu snarere var storebror, Det hele endte jo det skulle lykkeligt (happy ending) og jeg har nu fundet Mon's afløser, tak Nina

http://www.ratree.me/

The Rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den unge kvinde på deres hjemmeside,  er det MON ? 

Hvis det er MON så må vi da håbe hun snart er tilbage, for det er da en usædvanlig smuk kvinde . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon kommer ikke tilbage, hun havde vrøvl med politiet og arbejdstilladelse, hun bor i Sverige

Hvis du bruger mit link så er der kun billeder af Ratree selv, og hende vil jeg ikke kalde ung men hun er speciel og meget frisk pige, prøv hende

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...