Hop til indhold

Recommended Posts

Bookede her til aften kl. 1.30 (nat) tid hos DaisyClub - det er efterhånden mit 5 besøg på stedet, og er aldrig blevet skuffet, og må sige, at denne gang blev spot on no 1.

Ayame, som hun hedder, 26 år (22 står der på hjemmesiden), utrolig flirtende, smilende og dejlig. Bad hende om at hun havde "Bunny-kostume" på ved ankomst... Og det gjorde det ikke mindre frækt.

Bestilte 1/2 time, da vi var tæt på lukketid, men blev først "sluppet fri" kl 2.45.... Sikke en elskovs-tur... Akten vil jeg gemme i mit indre og nyde på nethinden, men for pokker hvor er hun da sød, fræk og ægte..

Og behøver jeg at skrive at billederne er 110% ægte...? DE ER ÆGTE, SOM BARE FA'EN...

Vær go mod hende... Men for hulen hun kan tage imod.. Hvis man opfører sig ordentligt...

10 ud af 10 stjerner herfra...

https://daisyclub.dk/ayame

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun kan engelsk til "hus" behov og det er muligt at føre en samtale med hende. Og hun giver den fulde pakke med kys og GFE. En lille smule for meget støn og piv, men det er vidst en kultur ting.

Jeg kan varmt anbefale hende....Med en frisk oplevelse fra i dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan5 skrev, for 1 time siden:

Og hun giver den fulde pakke med kys og GFE.

Hvad betyder "fuld pakke"? Forhåbentlig ikke sex uden vel? Er det med megafransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...