Hop til indhold
crazyt

GB torsdag d.30/06 med ung, slank dansk pige

Recommended Posts

Hej drenge.

Har aftalt med en smuk, dansk, ung pige på 20 år til et lille GB event med ca 5 fyre.

Prisen er 1500 Kr. for 2 timer  og vil forgå i KBH

Tidspunkt 15.30-17.30

Hvis du er interesseret og vil være med så skriv eb PB så sender jeg et link til hvem pigen er (Må desværre ikke offentlige gøre det)

 

Redigeret af crazyt

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, den 30/6/2016 at 01:00:

Og nu har jeg fået lov til at offentlig gøre pigen.

https://annoncelight.dk/showad/201825

Skriv en PB hvis du vil med.

Det kommer til at forgå på Amager

Desuden er pigen jo Lille Anna", som for et års tid siden kneppede ganske dygtigt på SexyClub i Gladsaxe.:

Skrevet 21 maj, 2015

Lille lækre Anna er blevet berørt i forskellige sammenhænge i den senere tid, men jeg synes, hun bør have mere samlet anmeldelse. Om det vi blive opfattet som reklame, ved jeg ikke, men jeg tror ikke hun behøver den som sådan. Hun går selv.

Jeg var der i mandags. Glædede mig til at gå op ad jerntrappen til Sexyclub. Har gode minder om Laura, Cat og Julie. Bankede på døren (ringeklokken var åbenbart blevet hærget lidt). Jeg havde bestilt en time med Anna (kl. 12-13). Der var lidt forsinkelse på, så jeg fik en kop kaffe i venteværelset. Inde fra det tilstødende arbejdværelse lød glade støn og hvin. Det var nu Sofia, der foldede sig ud, fandt jeg senere ud af. Rart at høre, glad stemning.

Jeg blev vist ind i værelset til venstre, og Anna kom ind med et muntert "halloo". Min første bemærkning til hende var vist, at hun var mindre, end jeg havde forestillet mig, men at det i øvrigt ikke var nogen hindring. Anna fik de 2100 kr. i hånden. Jeg sagde, at hun om lidt gerne måtte kom ind nøgen. I døren vendte hun sig og spurgte: "Også uden stockings?" - "Ja, tak, hvis du ikke har noget imod det".

Anna kom ind - splitternøgen. Det første jeg nu bemærkede, var hendes bryster. Uvægerligt rakte jeg begge hænder frem og tog om de velformede frugter. Størrelse og facon som modne appelsiner. De gyngede lidt, medens brystvorterne pegede lige fremad mod mig. Vi talte lidt om brysterne, Både Anna og jeg havde kommentarer om dem, og vi var ret enige. De var dejlige. Annas ansigt var markant, og afslørede nogle arabiske? aner. Hun lignede de små orientalske piger, man møder på gaden lige nu - påklædningen til forskel.- Hendes hår ligner ikke så meget det på billederne. Hun så lidt mere "vild" ud med krøller og fletninger i flere retninger. Hun havde i øvrigt ofte en vane med at snøre en hårtot omkring sin pegefinger. Det lo vi lidt af. Som hun stod der, kunne jeg også med begge hænder gribe ned om hendes skridt og løfte hende fra gulvet. Hun var let. Og jeg kunne lade en finger glide op i hendes skede, medens jeg løftede hende. Jeg spurgte hende, om hun kyssede. - Jo, da.

Vi entrede op på platformen. Jeg kyssede hendes lille mund. Der var læbestift på, men den smitte ikke af. Jeg tog igen om hendes frugter, jeg lod hånden glide over hendes lille flade maveskind, bemærkede hofternes facon og stak igen fingre i hendes nu våde fisse. Vi kom til at tale om, at nogle piger afviser at kysse eller at tage fingere i fissen, og jeg ytrede, at i de tilfælde ville jeg næppe komme igen ofte. Det kunne hun godt forstå. Det var da godt nok en pæn pris, man betalte, og så fandt hun det i orden, at man også fik noget for pengene.

Jeg sutte på Annas fisse og slikkede hende i numsen. Kondom på, så slikkede Anna pik. Jeg vendte hende omkring til en 69'er - alt ganske traditionelt og dejligt. Hun er nem at smide rundt med. Vi kneppede. Anna gav lyde fra sig. Tydeligvis "påtagne" men hyggeligt. Jeg har ikke noget imod, at man ude i de andre lokaler kan høre, at der er gang i legen. (Det var her, jeg tjekkede, om det var hende, Anna, jeg havde hørt fra venteværelset. Det kunne det så ikke være. Men hun havde godt nok haft travlt siden hun startede ved ti-tiden. Jeg var glad for, at jeg havde bestilt tid dagen før). Anna bemærkede, at jeg var nysgerrig - det er ikke forkert - men hun virkede moden og afslappet og fandt vist nok samværet rart og sjovt. Vi kneppede videre. Under min gennemsnitsvægt forsvandt Anna nærmest ned i madrassen, men hun stønnede videre. Hun har det fint, konstaterede jeg.

Jeg bad hende sætte sig overskræv på mig. Hun red afsted og fortsatte, til jeg bad hende sagte ridtet. Det var igen en nydelse at se brysterne bevæge sig i det fire-dimensionelle rum. Hendes slanke ben skræver godt ud til siderne. Hendes fisse glider taktfast op og ned over masten. Hendes lille størrelse er fascinerende. Hendes fødder svarer til en størrelse 36, og hendes hænder er tilsvarende små. Synet af disse små hænder, der griber omkring min pik, er betagende.

Jeg ønskede at tage hende bagfra. Anna smuttede rundt og stak enden op imod mig - klar! - Jeg gled ind, og hendes hofter var gode holdepunkter for mine hænder i et afsluttende pul. Også her var det oplagt med begge hænder at gribe ned op de hængende sydfrugter. På den måde havde jeg også fat i hende. - Jeg prøvede at dreje hende i en kvart skrue højre om. Vi rokkede lidt på plads, Jeg sad overskrævs på hendes højre lår. Hendes venstre ankel kunne jeg have i venstre hånd. Jeg pulede videre. Det var som om hendes påtagne lyde ophørte. Der kom nogle svagere støn fra hende. Jeg spurgte, om hun var ok. Hun klagede ikke. Jeg satte dog tempoet og trykket lidt ned. Jeg havde været oppe og mærke bunden af skeden. 

Det bankede på døren. Vi lå og hyggesnakkede, jeg atter med et solidt tag i hendes skridt. Slut-kys. Tørre af. Jeg klædte mig på. Anna blev i lokalet og siudrede imens. Så fulgte hun mig - stadig splitternøgen - ad de snørklede gange ud til hoveddøren. Farvel-kys og et afsluttende greb i røv og fisse. Ud på jerntrappen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...