Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem fra en hurtig halv time hos Rose. Det er helt klart pigen på billederne - jeg synes hun har en helt fantastisk krop! Og ja, de der bryster er ægte ;-)

Jeg tog kun en halv time med hende fordi jeg var lidt skeptisk og lige ville "se tingene an først". Det gik som forventet. Jeg troppede op på hendes hotel, blev lukket ind og fik tilbudt et brus. Vi nåede hele vejen rundt på den halve time (jeg havde købt en standard halv time uden nogen dikkedarer). Hun snakkede ikke meget engelsk, men det var dog forståeligt nok til lidt smalltalk.

Sexen var fint nok, men ikke fantastisk. Der manglede måske lidt indlevelse. Hun var sådan set engageret nok... men bare ikke så meget i mig. Der blev ikke kigget dybt i øjnene eller noget. Men ellers var hun sød, og jeg tror måske godt man kunne få lidt mere "forhold" til hende ved længere eller gentagne besøg. Hun rejser dog hjem (til Ungarn) imorgen, men sagde at hun ville komme igen til august. Og så bliver jeg nok nødt til at prøve en gang til.

/Doggie

Skrevet

Tak for anmeldelsen... og dejligt at få bekræftet at hun har egne billeder på annoncen. Har haft lidt kig på hende - men ikke haft "tiden" - så lidt ærgerligt at hun drager sydover i morgen. Men vil da overveje et besøg i august :-)

Dressmann

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.