Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=soedelettie

Var en tur forbi søde Lettie i går. Ikke nogen tvivl om at det er hende på billederne.

Fik hende i telefon overtalt til et hurtigt blowjob for kr. 300.00.

Da hun var godt i gang med at sutte tilbød hun mig sex for 100 dask mere, men jeg havde ikke flere penge med ind.
Pyt med det, sagde hun, bare jeg ville komme igen og så betale de 100 kroner på det tidspunkt..:-)

Et minus var at næsten ikke måtte lege med hendes store bryster :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Den glade murer skrev, for 5 minutter siden:

http://side6.dk/resultatside/?q=soedelettie

Var en tur forbi søde Lettie i går. Ikke nogen tvivl om at det er hende på billederne.

Fik hende i telefon overtalt til et hurtigt blowjob for kr. 300.00.

Da hun var godt i gang med at sutte tilbød hun mig sex for 100 dask mere, men jeg havde ikke flere penge med ind.
Pyt med det, sagde hun, bare jeg ville komme igen og så betale de 100 kroner på det tidspunkt..:-)

Et minus var at næsten ikke måtte lege med hendes store bryster :-(

 

Hehe - du skulle nok have snuppet en hel eller halv time, så?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kender det godt. Hun vil ikke lade en berøre brysterne. Siger de er ømme. Og det blev ikke bedre af jeg købte 30 min. Men synet af hendes store bryster og hendes franske gør hende alligevel værd at besøge :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor store er hendes store bryster? Er vi oppe i den helt store klasse? 

Jeg er babsoman og kan ikke få brysterne store nok... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Brysterne er ret store. F-skål vil jeg gætte på. Mindst. Hænger og gynger dejligt i en doggy. Hun har noget mave men er ellers velproportioneret.  Hun tilbød ikke græsk da jeg besøgte hende. Eneste ulempe ved hende er at hun ikke er så vild med at få brysterne æltet:-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik og vide 1200 kr med det hele berøring af hendes dejlig bryster og slikke hendes fisse er der nogen som kan fortælle om det bare er snyd og hun så forlanger mere når jeg dukker op ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1200     det kan  gøres til halv pris i hallund   hun har også store bryster og mørk men ikke så stor/tyk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

føj for en møj kælling , var der i 12 min , hun havde mere travlt med at brokke sig og tørre og tørre med våd servietter alle steder , den dårligste oplevelse jeg nogensind har haft

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...