Hop til indhold

Recommended Posts

Er det bare mig eller har mange af piger en urealistisk forstilling om hvor meget 30-60min sammen værd med dem er værd?

hører både min. 2000kr for quicky og 4000kr for et møde af 1-2 timers varighed.

nogle af mega flotte pige men mange andre er alm. Halv/hel chubby piger som mener de de skal have det samme.....tænker bare når man nu kan vælge og prisen er den sammen så tager man da den lækre :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Syntes måske det er at generalisere at det kun er kønne slanke piger der fortjener en stor sum penge for deres ydelser. Mænd ser forskelligt på skønhed. At du er til tynde modelligende piger er jo ikke sikker at en anden syntes er lækkert.

Nogen mænd sætter pris på der er kvindelig former ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg er enlig med Fræk Leg 

derud over kan jeg tilføje desværre følger god sex og smuk sige ikke altid tid. Se på helhed af pigen udsende, udstråling og hvad hun kan samt vil af sex. 

Synes du det er for en høj pris, er det enten vider til næste pige eller sparet op. Pigerne får hurtig en fornemmelse for hvad de er hver, og derved ikke går ned på prisen.

Bygger du tilgæld jævnlig besøg op hos en fast pige, er der nogle piger der belønne de faste gæster der kommer tit. Dette er ikke noget man snakker om fra dag 1, men noget når pigen er klar til dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Jeg får sikkert "hug" for min holdninger - spec. blandet glædespigerne :-)

Men man kan ikke sammenligne en sugarbabe med en af pigerne der arbejder på klinik, hvor der måske kommer 5-10-20-30 mænd om dagen der skal have tømt posen..

Maxx6000 - hvis du er på sugardaters - og som jeg er vild med unge studiner / unge kvinder - som har lyst til at udleve en fantasi - eller hvad der nu tænder dem, så får de hvad de forventer til gengæld får jeg besøg af unge dejlige kvinder - i mange forskellige former - det er knap så vigtigt - alder er vigtigt for mig :-) 

Maxx - er det value for money du søger - så får du helt sikkert mest på en klinik..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, for 4 timer siden:

tænker bare når man nu kan vælge og prisen er den sammen så tager man da den lækre :-)

Smag og behag er jo forskellig, ligesom tykkelsen på folks pengepunge - det kan også være at man i momentet tænder på en speciel pige med et specielt udseende - nu besøger jeg af og til div. Saunaklubber i Tyskland, hvor der er flere og ofte mange piger med forskelligt udseende og former tilstede - og jeg oplever ofte at de piger jeg ikke vil give spilde min tid og penge på - ja, de trækker alligevel den ene fyr efter den anden med på rum - og man oplever de mærkeligste ting - har f.eks oplevet i baren på Love Toxic https://www.eroguide.dk/forum/topic/13298-love-toxic-nye-piger-ny-tests/?do=findComment&comment=355341 at være med til at kneppe yngre pige i barområdet sammen med en ung fyr - pludselig forsvandt han sammen med en ældre overmoden og overvægtig kvinde på ca. 60 år, som jeg flere gange havde lagt op til mig, men som jeg følte mig dybt frastødt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

pro er tager det samme uanset udseende så hvad vil du

men klart nogle er da flottere end andre, har mødt nogle af de flotteste piger derinde og max givet 2500
og lækre sexede til god tid osv, til en tusse uden gummi og oral udløsning hvis jeg ville

så du kan jo måske være end er skal betale lidt mere p g a din egen person ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...