Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude

Dette er min første anmeldelse. Jeg håber ikke, at dette faktum medfører mistanke om reklame eller bestillingsarbejde. Hvis det skulle være tilfældet, så må jeg prøve at undgå alt for store depressioner og andre følgevirkninger. 

Jeg vil gerne fortælle on Jennifer, som er på Romantica og Sexyclub samt Eventyrpigerne en gang imellem. Her mangler jeg gaver til at indsætte links, please forgive. Jeg har besøgt hende to gange på kort tid. Nu skal jeg så på afvænning, tror jeg - og dog....

Jennifer er vist ikke anmeldt herinde før - det må være fordi nogen ikke vil dele, tænker jeg. 

Jeg er en gammel knark, så det var grænseoverskridende at vælge at besøge en ung, petite GP (lidt gammel gris?). Nå, whatever - hun kunne jo bare afvise mig. Jeg overvejede at medbringe papirer fra mit sidste helbredscheck og medaljer fra maratonløb. 

Jennifer kommmer ind i lokalet, og giver hånd! Hvor sødt. Billeder passer fint. Hun er petite, rigtig godt skruet sammen, smilende og imødekommende. God start. Opgiven alder på 21 er ikke helt ved siden af. 

Jennifer viste sig, oven på den søde modtagelse, at være en hvirvelvind på lagnet. Selvom hun er petite kan hun i den grad tage imod. Hun gav den i alle (ihvertfald mange) stillinger. Hun er stram, dyb og velsmagende og giver et godt blow (alt med gummi, selvfølgelig). Og så er det ret nemt at "kaste" hende rundt. Jeg ved ikke om jeg ramte et par gode dage, men hun var oplagt og aktiv. Der var små søde lyde - jeg vælger at tro, at hun også havde en god oplevelse (jeg er er normalt ikke nem at narre). 

Positive og lækre oplevelser. Jeg tager hende med hjem næste gang.

Hvis I vælger at besøge hende, så vær god ved hende.

Tak til Jer, der læste hertil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jennifer är anmeldt här på eroguide. Men i partyanmeldelser. Laksen har en god anmeldelse av Jennifer, men i party. Jennifer är känd av oss som går på sexpartyn och är en meget god partydeltagare. Hon är också aktiv här på eroguide. Kul du har hittat en pige du gillar. 

Venligaste hälsningar!/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 8 timer siden:

Hej derude

Dette er min første anmeldelse. Jeg håber ikke, at dette faktum medfører mistanke om reklame eller bestillingsarbejde. Hvis det skulle være tilfældet, så må jeg prøve at undgå alt for store depressioner og andre følgevirkninger. 

Jeg vil gerne fortælle on Jennifer, som er på Romantica og Sexyclub samt Eventyrpigerne en gang imellem. Her mangler jeg gaver til at indsætte links, please forgive. Jeg har besøgt hende to gange på kort tid. Nu skal jeg så på afvænning, tror jeg - og dog....

Jennifer er vist ikke anmeldt herinde før - det må være fordi nogen ikke vil dele, tænker jeg. 

Jeg er en gammel knark, så det var grænseoverskridende at vælge at besøge en ung, petite GP (lidt gammel gris?). Nå, whatever - hun kunne jo bare afvise mig. Jeg overvejede at medbringe papirer fra mit sidste helbredscheck og medaljer fra maratonløb. 

Jennifer kommmer ind i lokalet, og giver hånd! Hvor sødt. Billeder passer fint. Hun er petite, rigtig godt skruet sammen, smilende og imødekommende. God start. Opgiven alder på 21 er ikke helt ved siden af. 

Jennifer viste sig, oven på den søde modtagelse, at være en hvirvelvind på lagnet. Selvom hun er petite kan hun i den grad tage imod. Hun gav den i alle (ihvertfald mange) stillinger. Hun er stram, dyb og velsmagende og giver et godt blow (alt med gummi, selvfølgelig). Og så er det ret nemt at "kaste" hende rundt. Jeg ved ikke om jeg ramte et par gode dage, men hun var oplagt og aktiv. Der var små søde lyde - jeg vælger at tro, at hun også havde en god oplevelse (jeg er er normalt ikke nem at narre). 

Positive og lækre oplevelser. Jeg tager hende med hjem næste gang.

Hvis I vælger at besøge hende, så vær god ved hende.

Tak til Jer, der læste hertil. 

 

Pigeforskeren skrev, den 20/11/2015 at 13:51:

Jennifer tungekysser ikke, men da jeg tikendegav, at jeg havde lyst til at kysse med hende, tørrede hun den friske læbestift af - mest for min skyld - og jeg kunne kysse alt det, jeg ville på hende lille fine mund - som læbekys.

(Det er godt nok en gammel tråd, du har fundet frem. Jeg har selv anmeldt et besøg hos Jennifer for ikke så længe siden, så det gentager jeg sige her):

Ja, for nogle timer siden. Jeg har længe kigget på Jennifers tidligere billedserie. Især billedet, hvor hun ses skråt bagfra på strakte ben og med numsen i centrum. Hendes ugentlige vagter lørdag eftermiddag og aften har jeg ikke lige kunnet nå frem til. Siden er hun også dukket op hos Sexy Club i Søborg om fredagen. Det skulle give lidt flere muligheder. Nu kom der så nye billeder, - igen et billede af Jennifers ende stukket endnu mere skråt bagud , - endnu mere lokkende. (Lige for en ordens skyld - Jeg synes endnu mere om hende set forfra). Nu blev det så på Romantica en dejlig lørdag eftermiddag.

Det lille væsen kommer ind og hilser på ved at give hånd. Bedårende! - Lidt efter står jeg med hende i lokalet i splitternøgen udgave. Hun er ikke stor. Hun er til gengæld ganske sej. Jennifer kan tåle at blive rørt ved, - at blive taget fat i. Jeg måtte stikke fingre i skeden på hende, og hun sagde, at det var rart. Det lille menneske havde mange kræfter under hendes særdeles venlige behandling af mig. Jeg kunne lægge min hele vægt hen over hende og rå-kneppe hende, og hun sagde, at det var rart.

Vi havde en god time med sex og snak. Jennifer er kvik i hovedet. - Jeg blev fulgt til dørs af en lille nøgen pige, og jeg gik derfra med en glad bevidsthed om, at de penge var godt  givet ud.

Alt der omhandler Jennifer, interesserer og os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBigger skrev, for 7 timer siden:

Jag hittar inte priser på sexyclubs websida. Vad kostar flickan?

Du kan ringe ind til sexyclub eller Romantica og få oplyst priserne;-)..  De ligger på normal priserne for standart ydelserne på klinik.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Highlow skrev, for 21 timer siden:

Hej derude

Dette er min første anmeldelse. Jeg håber ikke, at dette faktum medfører mistanke om reklame eller bestillingsarbejde. Hvis det skulle være tilfældet, så må jeg prøve at undgå alt for store depressioner og andre følgevirkninger. 

Jeg vil gerne fortælle on Jennifer, som er på Romantica og Sexyclub samt Eventyrpigerne en gang imellem. Her mangler jeg gaver til at indsætte links, please forgive. Jeg har besøgt hende to gange på kort tid. Nu skal jeg så på afvænning, tror jeg - og dog....

Jennifer er vist ikke anmeldt herinde før - det må være fordi nogen ikke vil dele, tænker jeg. 

Jeg er en gammel knark, så det var grænseoverskridende at vælge at besøge en ung, petite GP (lidt gammel gris?). Nå, whatever - hun kunne jo bare afvise mig. Jeg overvejede at medbringe papirer fra mit sidste helbredscheck og medaljer fra maratonløb. 

Jennifer kommmer ind i lokalet, og giver hånd! Hvor sødt. Billeder passer fint. Hun er petite, rigtig godt skruet sammen, smilende og imødekommende. God start. Opgiven alder på 21 er ikke helt ved siden af. 

Jennifer viste sig, oven på den søde modtagelse, at være en hvirvelvind på lagnet. Selvom hun er petite kan hun i den grad tage imod. Hun gav den i alle (ihvertfald mange) stillinger. Hun er stram, dyb og velsmagende og giver et godt blow (alt med gummi, selvfølgelig). Og så er det ret nemt at "kaste" hende rundt. Jeg ved ikke om jeg ramte et par gode dage, men hun var oplagt og aktiv. Der var små søde lyde - jeg vælger at tro, at hun også havde en god oplevelse (jeg er er normalt ikke nem at narre). 

Positive og lækre oplevelser. Jeg tager hende med hjem næste gang.

Hvis I vælger at besøge hende, så vær god ved hende.

Tak til Jer, der læste hertil. 

Ja hun er en møg fræk lille udgave, ser hende tit, jennifer og jeg sammen hveranden lørdag ;-) 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville nu være fint, hvis vi lige fik præsenteret prisen her som sædvanligt ved anmeldelser på EG. Gør ligesom anmeldelsen lidt mere brugbar. Og EG er jo skabt af sexkøbere, for sexkøbere med det formål at lette tilgangen til købet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Standard-priser: 1100 for 30 min., - 1600 for 45 min., - 2100 for 60 min., ---- 

Om jeg tager 100 kr forkert den ene eller den anden vej ved jeg ikke, - men det er i hvert fald deromkring for almindelig sut og knep.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Du så dejlig smukke:x.. Og i lige måde.. Glæder mig og krydser fingre for GB'et d. 5'de;-)..

ja vi krydser alt hvad krydses kan :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Pigeforskeren skrev, for 22 minutter siden:

Ka' I krydse fisser?

Det tror jeg dog ikke vi kan, men vi kan så meget andet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, den 28/6/2016 at 23:56:

 Jeg tager hende med hjem næste gang.
 

Så må vi jo skynde os, hvis vi skal nå at besøge hende inden. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 29.6.2016 at 14:23:

Du kan ringe ind til sexyclub eller Romantica og få oplyst priserne;-)..  De ligger på normal priserne for standart ydelserne på klinik.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Hej har du nogen planer om en besøg i Jylland Jennifer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...