Hop til indhold
Guest Why.not

Betaling før "ydelse"

Recommended Posts

Guest Why.not

Nogen her inde der har gode eller dårlige erfaringer med sådan noget her? Synes det lyder mærkeligt og at der står (grundet dårlige oplevelser) skal der forud betales hvis du ikke er tidligere gæst. 

 

Hun ser skide godt ud, håber på det bedste og nogen kan fortælle gode oplevelser så man tør prøve lykken med denne lækre lille tøs. 

https://annoncelight.dk/showad/210450

Redigeret af Why.not

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Normalt så betaler jeg først når jeg er sikker på at få det jeg så betaler for. 

Er jeg bare gammeldags eller hvad siger i? 

Skulle man tage chancen eller er der allerede nogen der har været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig betale forud. Der er mange enslydende annoncer omkring forudbetaling og jeg tror personligt de alle er scams. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Betaler aldrig forud!

Og hvis du ser godt på hendes/hans billeder...kan du se det ikke er helt fint i kanten...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Okay. Det er nemlig ikke første gang jeg har tænkt på om det altid er dømt til at gå galt med sådan en annonce. 

Men i mener det er en mand eller ?

Hvordan kan i se det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit råd: Hold dig væk

Et af billederne er datomærket 2010. Er lige blevet student? Så hun er 17-20 år Og har et røv-billede der er 6 år gammelt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Utroligt man skal analysere samtlige billeder på profiler fordi folk vil tage røven på andre.

Thanks brothers ✌

Nu får jeg ikke de tanker igen hvertfald!

Redigeret af Why.not

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 22 minutter siden:

Foto 1. hvem i DK ville lave vvs på denne måde?

Foto 2. bemærk "strømskinne" kan ikke se det kan være en dansk model.

OK foto kan være taget i udlandet, men dansk pige fra Vejle!

Holder det vand giver jeg sku en top-is.

Bruger samme metode, at kigger efter installationerne både el  og vvs, dansker har en helt bestemt måde, at lave den slags på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt at annonceligt der styres af eroguide, vil stå model til alle disse fake annoncer, man må være desperat efter penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender den lækreste ungpige, som gerne tager en tur i kanen... Hun er tidligere Miss Danmark :P besøg kan sagtens arrangeres. 

I skal bare lige indbetale til min mobilepay :P kom så, kom så :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 timer siden:

Jeg kender den lækreste ungpige, som gerne tager en tur i kanen... Hun er tidligere Miss Danmark :P besøg kan sagtens arrangeres. 

I skal bare lige indbetale til min mobilepay :P kom så, kom så :D 

 

Hvad er dit nummer ??? GGG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Der må være penge i at lave sådan nogen snyde annoncer, Samt lille risiko for at blive straffet.  Ellers ville det ikke eksisterer i det store omfang !

Det må godt nok os være virkelig surt for alle de ærlige piger, som på en eller anden måde bliver ramt i form af at blive mistænkelig gjort konstant om falske billeder Osv.  På grund af andre idioter der kun kan tjene penge på at snyde.

Og ja, os lidt mærkeligt at eroguide vil lade sig selv "undergrave" på den måde af falske profiler og snyd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 18 timer siden:

Foto 2. bemærk "strømskinne" kan ikke se det kan være en dansk model.

Det ligner et glattejern (mellem tøj og spejl).

jenslillemandhansenv2 skrev, for 18 timer siden:

Foto 1. hvem i DK ville lave vvs på denne måde?

Kan vel ikke udelukkes.

Cross-Eye skrev, for 18 timer siden:

Et af billederne er datomærket 2010.

Og uploadet her i 2011: https://whatboyswant.com/babes/show/1363231/date/20110320

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elektronisk forudbetaling før man har mødt GP=avoid, disengage, indstil ilden og find et andet mål :-) 

 

Det smårodede hjem på fotos trækker ikke ligefrem op på pålidelighedsskalaen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Why.not skrev, for 18 timer siden:

Men i mener det er en mand eller ?

Aner det ikke. Og det er også ligemeget hvilket køn, fupnummeret kommer fra. 

 

Det er dels den elektroniske forudbetaling før møde, og dels stemningen (rod mm) på de tre billeder, der sætter mine alarmer igang.

EDIT: Og som Bebop skriver ovenfor, så er i hvert fald et af billederne et halvgammelt et, der har taget turen rundt på nettet før :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 28. juni 2016 at 20:41:

Bruger samme metode, at kigger efter installationerne både el  og vvs, dansker har en helt bestemt måde, at lave den slags på :)

Yes gode gamle Lauritz Knudsen og Danfoss!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 28/6/2016 at 21:15:

Utroligt at annonceligt der styres af eroguide, vil stå model til alle disse fake annoncer, man må være desperat efter penge

- der er sgu penge i lortet - du;-)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 28/6/2016 at 22:01:

Jeg kender den lækreste ungpige, som gerne tager en tur i kanen... Hun er tidligere Miss Danmark :P besøg kan sagtens arrangeres. 

I skal bare lige indbetale til min mobilepay :P kom så, kom så :D 

 

- er det så også dig der kommer anstigende !?!?:wub:  - -   for så er du også scam:P

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 19 timer siden:

- er det så også dig der kommer anstigende !?!?:wub:  - -   for så er du også scam:P

Nej den er god nok...det er mig som er pimp'en... men jeg har selvfølgelig flere annoncer i alverdens afskygninger, som enhver skam annoncør bør have :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...