Hop til indhold

Recommended Posts

Var i sidste uge lidt desperat pga en øm lægmuskel som har haft problemer med kramper og eftervirkninger af hård træning, jeg var tilmeldt Øresund triathlon som var i søndags.

Jeg kiggede rundt i anmeldelserne herinde for mit yndlingssted Apex Siam har ikke helt kunne hjælpe med det problem, men de kan så meget andet...

Det endte med 1time sportsmassage hos Asian Star, det ligger så man ikke skal være genert og parkering af bil er heller ikke i den lette afdeling.

Men jeg kom frem og døren blev hurtig åbnet og en sød pige ca 25år guidede mig ind på et mindre men lyst og pænt rum, vi afregnede 400 bobs og jeg smed mig på briksen og der kom en 40-50årig kvinde ind og gik i gang med præcis det jeg havde bestilt jubiiiii , hun gned hev maste og trykkede på mine ben fødder og bagdel, det gjorde nas nogle gange men det var tydeligt hun vidste hvad hun skulle gøre for at hjælpe mig, mod slutningen fandt hun også nogle meget ømme punkter på nakke skulder og ryg, så fik en halv time mere med hende den yngre, var lidt spændt på om hun kunne det men efter 1 min var min tvivl gjort til skamme... Hun var også meget dygtig, de gjorde det så godt at turen i søndags gik meget bedre end forventet og jeg skal forbi og have flere behandlinger for som de sagde vi kan ikke trylle alt det væk på en gang.

Der var ingen antydninger af ekstra og havde heller ikke lyst, de bliver udlevet andet sted.

Eneste minus er at de ikke har bad.

Redigeret af Solskin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Solskin skrev, for 8 timer siden:

Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg har været på stedet, men min oplevelse er det samme som Solskin beskriver, kompetent massage til en fornuftig pris og så vidt jeg ved ikke noget ekstra tilbud (men man ved jo aldrig ;-) )

Redigeret af Jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der en tur for nyligt, og bestilte en times thai/olie mix til Kr. 400. Kan desvaerre ikke huske navnet paa hende som betjente mig, mig hun var yderst kompetent og en rigtig god massage. Hun skulle afsted til Thailand paa ferie, saa maaske var hun i ferie humoer, fik ihvertfald en rigtig god afslutning, hvor hun smed tojet, og gav et godt HJ. Det var ikke muligt at faa FP. 

Mvh

G

Del dette indlæg

Link til indlæg
gregsom skrev, den 29. juni 2016 at 16:56:

Jeg var der en tur for nyligt, og bestilte en times thai/olie mix til Kr. 400. Kan desvaerre ikke huske navnet paa hende som betjente mig, mig hun var yderst kompetent og en rigtig god massage. Hun skulle afsted til Thailand paa ferie, saa maaske var hun i ferie humoer, fik ihvertfald en rigtig god afslutning, hvor hun smed tojet, og gav et godt HJ. Det var ikke muligt at faa FP. 

Mvh

G

Fik du hendes navn? Hvordan s hun ud og hvor gammel vil du skyde på?

Kr. 400 for massage og et nøgent handjob lyder utroligt. Fik du lov at pille?

Del dette indlæg

Link til indlæg
gregsom skrev, den 29/6/2016 at 16:56:

Mvh

G

Default User skrev, for 30 minutter siden:

Fik du hendes navn? Hvordan s hun ud og hvor gammel vil du skyde på?

Kr. 400 for massage og et nøgent handjob lyder utroligt. Fik du lov at pille?

som jeg læser det er det 400 kr for 60 minutters thai/olie mix  

og syntes at kunne, med lidt besvær:-P læse mig frem til på øverste linie, lige efter "400"  at gregsom ikke kan huske navnet på massøren ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...