MisterT 131 Skrevet 28. Juni, 2016 Hej gutter Er der en der er frisk på at dele en GP? Jeg er 100% hetero, så det er selvfølgelig hende det drejer sig om. Jeg er 37 år, almindelig af bygning, rimelig pæn fyr og kan finde ud af at begå mig. Tænker at det bliver den fedeste oplevelse, hvis "makkeren" er lidt lig mig. Jeg har ikke prøvet det før, men lysten har været der meget længe. Tænker at vi skal finde en pige på Fyn ellert Syd/Vest Sjælland - helst en dansk pige, som gør det af lyst. Vi er henne i midten af juli... Lad høre... Vh. MisterT 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 131 Skrevet 28. Juni, 2016 Hej Trine Tak for svaret - det vil vi have i mente, hvis der er en, der springer på at joine mig. I er jo mange flotte piger herinde, så valget kan være svært at træffe MisterT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 29. Juni, 2016 Kunne nok være sjovt kan Trekantområdet gå an? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 131 Skrevet 29. Juni, 2016 God humor... det kan bestemt gå an. Send gerne en PM hvis du er interesseret. Det kunne sgu være fedt at prøve!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 30. Juni, 2016 J v gerne være m på at dele en glædespige! (ska ihvertfald også ha prøvet at betale for sex, inden j dør! ). Ida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 30. Juni, 2016 Frække Ida skrev, for 4 timer siden: J v gerne være m på at dele en glædespige! (ska ihvertfald også ha prøvet at betale for sex, inden j dør! ). Ida. Du kan da godt få lov til ar betale mig for en omgang, Pool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 46 Skrevet 30. Juni, 2016 Frække Ida skrev, for 11 timer siden: J v gerne være m på at dele en glædespige! (ska ihvertfald også ha prøvet at betale for sex, inden j dør! ). Ida. Jeg vil da gerne dele Trine Mus med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. Juni, 2016 Frække Ida skrev, for 13 timer siden: J v gerne være m på at dele en glædespige! (ska ihvertfald også ha prøvet at betale for sex, inden j dør! ). Ida. Ok smukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 30. Juni, 2016 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Ok smukke Hva ska d betyde, din lille milf, hæhæææ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. Juni, 2016 Frække Ida skrev, for 11 minutter siden: Hva ska d betyde, din lille milf, hæhæææ... Du og jeg og en lille mand 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 30. Juni, 2016 Godt så! J nemlig faldet i vandet! Så j har snuppet en dobbelt vagt i Randers søndag og mandag, kom begge to, hvis I tør! Hæhæææ Ida. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyr 46 Skrevet 30. Juni, 2016 StudineMILF skrev, for 38 minutter siden: Du og jeg og en lille mand Jeg kan da godt ofre mig så og være den lille mand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 131 Skrevet 30. Juni, 2016 (edited) Hey hey... Nu skal vi ikke glemme, hvem der satte tråden igang. Ikke noget med at tage de gode tilbud fra opretshaver Vil da aldrig gå af vejen for en fræk trekant med 2 piger, såååå.... Men jeg er nu virkelig tændt på den trekant med 2 fyre om en pige. Redigeret 30. Juni, 2016 af MisterT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 30. Juni, 2016 fyrenvejle skrev, for 5 timer siden: Jeg vil også værre med Så hvad med en fræk firekant Kontakt MisterT din bisse, eller ska j gøre d for dig?!? Tjep! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg